Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

Nekem is a fogyim ilyenkor 9 körül van a városban ha finoman járok vele.

A BC-m nem csal nagyot mivel kimértem többször is tankolás útján.

13-15l között még nem jött ki pedig szoktam neki nyomni, sőt gyorsulásokon sem.

Shell 95euró vagy v-power-al járok.

Chip nincs

Kati nincs

Gyári kozép sport dob

Sport vég dob

Dájrekt szűrő van

Link to comment
Megosztás:

Bocs h beleszólok,de nekem azt mondták többen is,hogy a középdob meg a kati kivétele,+sport hátsódob nincs befolyással a fogyasztásra.Talán inkább csökken a kati kivétele után!!!

Nekem nem gsi-m van de középdob nincs,sport hátsódob van ,katit meghagytam és nem tapasztaltam semmilyen fogyasztásbeli változást a gyári rendszerhez képest...

Link to comment
Megosztás:

Nekem is megeszi így tél közeledtével városban a 8-at, 8,2-t, városon kívül olyan 6.

Hiába, télvan, bár ez nem nagyon látszik a tályon, csak a fogyasztáson. Mi lesz, ha még a havat is tornáznia kell maga alatt??? (bár még soha nem ment hóban sem 8,5 fölé városban)

Link to comment
Megosztás:

Na igen, de ő valszeg többnyire városban használja és megy is vele :lol:

Nekem is most kerek 8-at evett, sok rövidtávval, dugókkal, kint pedig dinamikus vezetési stílussal, hogy tisztuljon ;)

Én csak 100% városban használom, a vezetési stílus pedig olyan, h megyek a forgalommal. Ekkora forgalomban hova nyomjam neki? Pörgessem üresben? :lol:

Dugót viszont kerülöm, ahol tudom. Mellékutcák játszanak. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem az utolsó fogyátlagom telitank - kmóranulláz - tankkiautóz - telitank - kalkulátor mérési módszerrel 9.3 lett a fullvárosi fogyasztás.

Tudni kell, hogy igen ordas darab ki van törve a lökhárítómból, 70 kmh-nál már úgy fütyülmintállat.

Így újabban gyorsuláskor a hasonló gsik 1-2-ben kábé úgy mennek, ahogy én, hármasban meg szépen kivétel nélkül elmennek mellettem, mivel ott a sebességgel négyzetesen növekvő légellenállás szerintem igencsak visszafogja az autómat.

Magyarán a hiányos lökhárító jól elb@ssza a fogyasztást is, nem lehet? Mit gondoltok?

(vagy a motorom használódott el, de azért azt nem ilyen hirtelen érezném. Azelőtt kábé fejfej haladtunk a hasonló gsikkel)

Link to comment
Megosztás:

Otthon-Bécs-Otthon 1800 km, minimális városi, 65% országút (araszolás is sötétben, esőben) 35% autópálya (130-140), mindenféle 95-ös benzinnel (MOL, Agip, Tesco) és Spuri. Szóval 6.4 l/ 100km. Gondolom az erőltetett autópályás tempó és a hideg emelte meg egy kicsit. Eddig hosszúban 6 alatt volt. De szerintem nem rossz...

Link to comment
Megosztás:

Otthon-Bécs-Otthon 1800 km, minimális városi, 65% országút (araszolás is sötétben, esőben) 35% autópálya (130-140), mindenféle 95-ös benzinnel (MOL, Agip, Tesco) és Spuri. Szóval 6.4 l/ 100km. Gondolom az erőltetett autópályás tempó és a hideg emelte meg egy kicsit. Eddig hosszúban 6 alatt volt. De szerintem nem rossz...

130-140 az erőltetett? :?

Link to comment
Megosztás:

Húú, neked sárkányod van. Hát az enyém tuti nem megy annyit :lol:. Lehet, hogy még esetleg mendegélne fennébb egy kicsit mint 150, de sajnáltam és fujt a szél is...erössen éreztem, mikor elmentem egy kamion mellett. Amugy 120-nál csekély 3 km/h-t csalt, felfelé. Nem sok...

Link to comment
Megosztás:

Saját órája szerint 180-at már ment az enyém, de még nem volt padlón. Az óra csalását leszámolva ez vmivel 160 fölött lehet, a gyári asszem 164 tán.

Igazából 130 felett nem hajtom sosem, mert ott már elkezd zabbantani.

Számból vetted ki a szót leslie!!!Enyém is C14NZ és óra szerint 180-at mentem vele.

Mondjuk én ritkán megyek vidékre,olyankor viszont nem érdekel ha kicsit jobban zabál,de 140-160-at simán vegyek vele.

Link to comment
Megosztás:

Húú, neked sárkányod van. Hát az enyém tuti nem megy annyit :lol:. Lehet, hogy még esetleg mendegélne fennébb egy kicsit mint 150, de sajnáltam és fujt a szél is...erössen éreztem, mikor elmentem egy kamion mellett. Amugy 120-nál csekély 3 km/h-t csalt, felfelé. Nem sok...

én az M3on ora szerint majdnem 190el mentem vele. de ehhez már 2 szakadék kellett egymás után. 150ig megy, utána már egyenes+ hosszú út kell, hogy feljebb menjen. szakadékba 180 max.

Link to comment
Megosztás:

én az M3on ora szerint majdnem 190el mentem vele. de ehhez már 2 szakadék kellett egymás után. 150ig megy, utána már egyenes+ hosszú út kell, hogy feljebb menjen. szakadékba 180 max.

Valahogy igy elmegy az enyém is talán 180-ig. De 150 érhető el relativ könnyen. Saccra mennyit fogyaszthat 180-nál?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

no, asszem meg lehetek elégedve a vassal ami a fogyit illeti. az 1,8-as motorjával DUnakeszi-Pest + néha bélváros viszonylatban 7,7-7,8-at mutat a parasztvakítóm (BC) - de lendkerekes, papás autózással. Szerintem durván használva kijönne a 9-10 lazán. És én még a Zsigulis időmből azt hallottam, hogy itt nem igazán számít a lábam. Dehonnem!

off

amit továbbra sem tudok elfogadni ezen a gépen, hogy alulról semmit nem húz - de ez sajnos ennek a motornak a sajátossága volt.

ymel

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.