zotya975

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    26.658
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    133

zotya975 last won the day on February 20

zotya975 had the most liked content!

Hírnév

1.103 Lelkes-segítőkész

3 követő

zotya975 névjegye

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel astra f caraván c14nz
  • Város
    Győr

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr
  • Érdeklődés
    számitógép, internet, Opel

Legutóbbi látogatók

19.146 profile views
  1. A sebességet és a távolságot. Hogy mennyire azt passzolom.
  2. A kuplungtárcsa rugói is csillapításra valók, ha azok már nem tökéletesek az is okozhat ilyet. A céges diselen volt úgy hogy kuplung felengedéskor berángatott, de finoman játszva el lehetett kerülni.
  3. Senki nem mondta hogy gyártásban van, erről nem is volt szó. Látod hogy nem bírsz a seggeden nyugton maradni? Sír a szád hogy állandóan felnyomlak személyeskedésért, de csak nem tudsz normálisan viselkedni . Miért nem tudsz normálisan fórumozni mint az összes többi?
  4. Hát igazából az olyan hiba amit látni-hallani-érezni kellene. Talán kuplungtárcsa hiba, de csak talán.
  5. Ha kiveszed a kardánboxot elég jól hozzáférni, de igazából a középkonzolt is el kell távolítani hozz hogy teljesen át tudd nézni a zsalukat. A műszerfal maradhat.
  6. Ja jó, értem. A General Motors márkái Buick Cadillac Chevrolet Daewoo GMC Holden Opel Vauxhall Pölö Opel Kadett = ( majdnem) Daewoo Racer
  7. Elöl is, az astrában?
  8. Nincs mit. Amúgy szokott olyan lenni hogy berohad a mechanika, de akkor törlés közben szokott leolvadni.
  9. Nézz be az anyósoldali lábtérbe fent középen, ott csatlakozik a bowden az állító zsaluhoz. Amikor tekered a hideg-meleg között a két végállásig mozognia kell a karnak. Ha a kék gégecső vég lejön a helyéről itt vagy a tekerő mögött akkor nem szokott rendesen állítani. Lehet lerúgta valaki véletlenül.
  10. Nyilván ha nem lett volna más megoldás megoldom egyedül, de mivel volt, hát nem próbálkoztam. Ez nekem kocsibeálló, amikor építettem bele lett kalkulálva hogy felfelé kellhet a hely. Nekem is kotyog, de az nem zavar a váltó tetején az olaj annál inkább. Cseréltem már szimeringet, de nem hozott sok javulást, talán a rudat is ki kéne cserélnem. http://mullerautowebshop.hu/rudazat-javito-keszlet/2187-opel-astra-corsa-kadett-meriva-daewoo-kalos-lanos-lacetti-valto-rud.html Munkába menet viszont elkezdett gyorsításkor rángatni, először a pumpára gyanakodtam, de attól inkább nagy gázra fullad, talán gyújtás. Városban nem tudtam igazán próbálgatni, este hazafelé padlóztam, de most meg semmi. Hibalámpa nem volt, talán ideje gyertyát cserélni, ezt viszont a ferdén betekert 3. miatt húzom amig lehet.
  11. Ha felemeled a csomagtér ajtót fent a bal oldali zsanér melletti gumiharmonikában futnak a kábelek, ha kihúzod a karosszériából már látod őket.
  12. Sajnos nem, gyujtás ráadása utún erről a biztosítékról egyből kap áramot a relé, kapcsoló, törlőmotor, ha értesz egy kicsit a kapcsolási rajzhoz itt megnézheted: az F 3-as 30Amperes biztiről közvetlenül kap tápot a fekete-lila vezetéken keresztül az M2-es első és az M8-as hátsó törlőmotor. Csak a vezérlő feszültségek érkeznek a kapcsolótól a reléhez utána meg a ablaktörlő motorokhoz. http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0800.jpg A kép bal oldalát nézd.
  13. Én is tavaly húztam ki azt a kábelkorbácsot és javítottam az egészet.
  14. Például féktisztítóval.