Jump to content

zotya975

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    27.819
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    191

zotya975 last won the day on Szeptember 17

zotya975 had the most liked content!

Hírnév

1.308 Lelkes-segítőkész

5 követő

zotya975 névjegye

  • Felhasználói rang
    Rinyálós zotya, Fejben szerelő.
  • Születésnap 1975-04-16

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel astra f caraván c14nz
  • Város
    Győr

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr
  • Érdeklődés
    számitógép, internet, Opel

Legutóbbi látogatók

19.986 profile views
  1. Sebességváltó

    Nem jön be a videó, de többnyire a váltókarnál vagy két lyuk van amiket egybe kell hozni, vagy két nyíl amiknek össze kell érniük, amúgy a kart ütközésig ( rükikarika felhúzás nélkül) balra kell húzni és az 1-es 2-es között félúton rögzíteni.
  2. Általános műszaki problémák

    A kereket viszonylag könnyű kiszúrni, mert előre rakod a hátsókat és hátra az elsőket, ha megszűnik a kormány remegés, akkor a kerék a bűnös. Nekünk egyszer lelökte az intercoolerről a csövet, egyből elment a fele ló, alig tudtam félreállni vele. Ez még kezdő dieseles koromban volt így amikor megláttam a lecsúszott és üres csövet, először fel akartam tölteni vízzel. De azt nehezen tudom elképzelni hogy csak egy adott fordulatszámnál fúj ki. De az hogy benzines hangja lesz és eltűnik a kopogós diesel hang mégiscsak arra utal hogy csökken a kompresszió, mert például megszűnt a feltöltés, ekkor viszont az erőnek is csökkennie kéne.
  3. Motor

    Átépíted C14SE-re akkor csak a hengerfejtől felfelé kell lecserélned. Ha többet szednek le a hengerfejből síkolással akkor talán meg is lesz az eredeti 82Ló. Cserés a hengerfej, szívócsonk, gyujtás, motorvezérlő, kábelköteg, egy-két vízcső, a gumiharmonika a légszűrőházig, benzinpumpa, asszem más nagyon nem. Attól függően hogy mennyiért tudod beszerezni az alaktrészeket és ki csinálja, 50-100ezer forint, ha mindent szerelő csinál nyilván több.
  4. Elektromos

    Valószinűleg az.
  5. Elektromos

    Legutóbb belőttük stroboszkóppal a gyújtást, nem is forgatom, de érdekes hogy annak ellenére hogy a valóságban a c16se-n 95-98-as kóddugasz van a rajzon ott is 91-95-öset írnak.
  6. Általános műszaki problémák! - Astra H

    A fékbetét a csikorgást gyakran pont a megállás előtti pillanatban csinálja, pölö: A csikorgás valójában rezonáció, amikor "bejön" a frekvenciája az emberi fül tartományába akkor hallod. Gyárilag le szokták a betéteket sarkazni hogy ne csikorogjon ( hogy pontosan mi az összefüggés azt nem tudom) de ettől függetlenül csikoroghat még új betét is, nem csak a kopott.
  7. Általános műszaki problémák! - Astra H

    Éles nyiszorgó-cicergő hang, ha leveszed a kereket akkor látni fogod ha hozzáér, nagy küllős alufelninél talán akkor is ha fent a kerék. H astránál is van még akusztikus kopásjelző?
  8. Motor

    Pedig pont ezen gondolkodom , hogy két bútorlap közé ( mert az tök sima) befogatom rendesen tömítve a hengerfejet az olajjáratokat plusz oldalt nem zárom le hogy arra tudjon távozni a levegő ha akar, van egy plusz termosztát csonkom, ott meg mókolok rá bicaj szelepet. Mekkora nyomással kell megfújni vajon? Hát elég nehéz róla teljesen elszedni a kokszot főleg a kipufról.
  9. Elektromos

    Hát lehet, szerintem én még sosem fordítottam át.
  10. Általános műszaki problémák

    Nem biztos, ez az injektor hídon van és fordulatszámtól függően emeli a benzinnyomást vákumos szabályzással. Gázadásra növekszik a szívóoldalon a depresszió, és emeli a benzinnyomást hogy elég legyen az injektoroknak. Hogy eltűnik a nyomás az attól is lehet hogy a benzinpumpa aljában visszaenged a szelep a tankba. Amit linkeltél annak motor működés közben van jelentősége, a pumpában a szelepnek meg inkább állás közben, hiszen amikor jár a motor és kering a benzin úgysem ereszt vissza még ha rossz is.
  11. Astra G szervízelés

    Nem a twinport szelep zörög? Vagy ha az rossz az nem okoz rángatást?
  12. Általános műszaki problémák!

    Fékcsőnek néz ki, de ha végigköveted akkor tuti rájössz hogy az. Vannak cégek ahova odaviszed az autót és kiszerelik, hajtanak egy pont ugyanolyat, beszerelik, légtelenítik, és eljössz. Vagy leméred, bemész pölö az unixba, veszel akkorát amekkora kell ( nagyjából)megfelelő hollandival, és kicseréled otthon, ez 8-10 ezer forint. Ha tudsz csövet peremezni, akkor vehetsz méterben úgy olcsóbb, és te magad szereled össze. Másik lehetőség hogy veszel gyárit ami hajtogatva van, de az szerintem kábé az autó értékének a negyede-fele.
  13. Elektromos

    Bár nem nagyon hallottam még, de esélyes hogy az a kopogásos égés volt, így hagyni kéne a dugót úgy ahogy volt eredetileg.
  14. Általános műszaki problémák

    Vannak benzinálló visszacsapó szelepek, nem sok hely van, de talán a pumpa és a fedél közé befér egy, én inkább ide raknám mint a tankon kívül. Gondolom alapból is az AC-relé indítja .
  15. Motor

    Nem írja a könyv külön motorkód szerint a szerelést csak úgy hogy " 8 szelepes motornál" a hengerfej tömítést pasztázás nélkül kell feltenni de a hengerfej és a veztengelyház közé csak pasztát ír. Hát ezt neked kell eldönteni hogy magad csinálod vagy műhelyre bízod, a nyomáspróbát nem nagyon lehet otthon megcsinálni ( bár erősen gondolkodom a lehetőségeken) , a szelepbecsiszolás szükségessége kiderül ha feltöltöd a szelepülékeket benzinnel. Tőkét 8 mozdulat cserélni ha le van szedve, a szimering csere sem túl bonyolult, sokkal könnyebben hozzáférni így már mint amikor még fent van. Mondjuk én alapból a saját szerelés híve vagyok így máshogyan álok a kérdéshez. A síkoláshoz műhely kell, ellenőrizni sem tudom, ezért az nálam mindenképpen meg lesz.
×