zotya975

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    27.530
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    175

zotya975 last won the day on July 23

zotya975 had the most liked content!

Hírnév

1.254 Lelkes-segítőkész

5 követő

zotya975 névjegye

  • Felhasználói rang
    Rinyálós zotya, Fejben szerelő.
  • Születésnap 1975-04-16

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel astra f caraván c14nz
  • Város
    Győr

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr
  • Érdeklődés
    számitógép, internet, Opel

Legutóbbi látogatók

19.781 profile views
  1. Ez az: https://alkatreszek.hu/kgcs234_i
  2. Neeem, akkor maradnák a ültető szettnél, amúgy is a hátsó rugók hordósak. Bár ha kivenném a gerendáról a gyári emelést a rugótányérral már nyernék 2-2.5 centit. De mivel sokat pakolok , és nem ritka a terepezés sajna előbb-utóbb gondom lenne vele.
  3. A világunkban minden " védekezik" ha változtatást akarsz rajta végrehajtani, ezért ehhez munkát, energiát kell befektetned. Az autót gyorsítani, a tárgyakat emelni, hőmérsékletüket növelni vagy csökkenteni, ehhez mind energia kell. Attól függően hogy a folyamat exoterm vagy endoterm az adott tárgy hőmérséklete növekedni vagy csökkenni fog. Véletlenül vegyésztechnikus vagyok. De szerintem fejezzük be, mert ránk fognak szólni.
  4. De pont ez kopna meg ennyire?
  5. Ilyenkor ez mindíg eszembe jut: Mondjuk rohadt jól nézne ki ültetve, de ez kissé talán sok lenne.
  6. Nem, annak úgy működnie kéne a sárgával a lassú a fehérrel a gyors törlésnek. Szikrázni szikrázik, mert elég nagy az áramfelvétele, de forognia kéne a motornak.
  7. Na, itt meg akicijós....http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/TUNING-SHOP/FUTOMŰ-ALKATRESZEK/FEK-ALKATRESZEK/TUNING-SPORT-FEKTARCSAK/OPEL/ASTRA-G.html 4 darab féktárcsa egy százas, hozzá betétek, rögzítő, akkor már a fékcső is legyen új, új folyadék, simán kijön kéccázbó a sportfék. De ha ilyen jól fog kéne rá jó széles prémium gumi is.
  8. Némi nyomozó munkával kiderült hogy g astrája van szóval itt sosem tudjuk meg.
  9. A sárgán, és a fehéren 12Volt jön a kapcsolótól a motornak a barna meg ugye test, szóval ha ez a kombináció szikrázik az nem baj. Közvetlenül a motornál kellene megpróbálni 12Voltot adni a fehérnek, és a sárgának akkor kell a motornak elindulnia.
  10. Nem akarok megint beleszólni ( de most aztán tényleg) de több sportdob gyártónál lehet választani különbözően hangos dobokat. Nem egy nem két ismerősöm tett azért sport dobot a kocsira, mert az alapból saválló anyagból van, és később rohad ki ( elméletileg) mint a sima dobok, amit vettek nem sokkal hangosabbak mint a gyári. De tény és való hogy a legtöbben a nagy hang miatt tesznek fel ilyet.
  11. Direkt hajtása van a bowdenről gondolom a sebesség mérő működik, mert akkor írtad volna ah nem. Elkopott vagy szétugrott valami, ki kell szedni a műszeregységet, ki kell venni belőle az órát, kézzel megpörgetni és látni fogod. Ha eltört, elkopott valami akkor csere.
  12. Visszaolvasva a hozzászólásaidat nem derült ki milyen autód van. Kellene a motorkód, karosszéria típus.
  13. Alapból a 4X100 a lényeg meg ( amit nem látok a képeken ) az agyátmérő, de oda van tehermentesítő gyűrű.
  14. Hát, bár nekem végtelen türelmem van, de már a hét elején engem is sikerült meglepned. A videón pont azt szemléltetik, hogy már szobahőmérsékleten is forr a víz. Amúgy a forrás fogalma: "A forrás a folyadékok gyors átalakulása gőzzé. Ez jellemzően akkor jön létre, ha a folyadékot olyan hőmérsékletre melegítjük, amikor a gőz nyomása nagyobb a külső nyomásnál, ekkor az anyag belsejében gőzfázis keletkezik, és a gőz buborék formájában távozik, ezt a (nyomástól függő) hőmérsékletet nevezzük forráspontnak. A folyadék akkor is forrásba jön, ha a külső nyomást csökkentjük le elegendő mértékben például egy vákuumszivattyúval. " Ugye nekünk a dolog "másik vége" érdekes hogy nyomás alatt meg magasabb hőfokon kezd forrni a víz. Ezért kell első körben kiegyenlítő tartály kupakot cserélni ha forralja a vizet a kocsit, és nem egyből HF-hibára gondolni.
  15. Hát, hivatalosan nem, magánvélemény, hogy egy kisebb lyuk nem okoz akkora csökkenést a karosszéria merevségében, hogy bármi gondot okozna, de igazából jobb befoltozni hegesztéssel. Az a rész elég sokat kap lentről is, plussz rezeg még ha van is rajta rezgést elnyelő kátránylemez, nem tudom hogy az üvegszálas meddig maradna rajta. Meg azt sem tudom hogy műszakin mennyire szúrják ki. A hegesztett folttal itt lent nem foglalkoznak még ha feltűnően rondán van csinálva akkor sem.