zotya975

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    26.885
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    144

zotya975 last won the day on March 22

zotya975 had the most liked content!

Hírnév

1.144 Lelkes-segítőkész

3 követő

zotya975 névjegye

  • Felhasználói rang
    Rinyálós zotya, Fejben szerelő.
  • Születésnap 1975-04-16

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel astra f caraván c14nz
  • Város
    Győr

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr
  • Érdeklődés
    számitógép, internet, Opel

Legutóbbi látogatók

19.257 profile views
  1. A kartergáz csöveket nézd át, a szelepfedél és a szívócsonk-injektorház között ahova be van kötve. Átjárhatóak-e, főleg a vékony ha a pillangószelep alá van kötve. Olajhab ezernyi autósnak van főleg hidegben rövidtávon, akinek meg nincs meg van róla győződve hogy csak az ő autója jó ( prémium olaj, ésatöbbi), a többi rossz, de erről nincs kedvem senkivel veszekedni.
  2. Hát alapból szerintem az oldalsó véd, mert a kerék veri be a generátorhoz-szíjhoz a vizet menet közben, de ha egy bazi nagy pocsolyába belemész tuti kap lentről is. Nekem csak oldalsó van, nagyobb pocsolyánál néha becsap a szíjhoz, utána látszik a motorháztetőn belülről. Szerintem elsősorban az oldalsót szereld fel, de ha megteheted vedd meg mindkettőt. Ha esetleg van olyan akinek csak alsó van, majd elmondja a tapasztalatát róla.
  3. Többször csipkedtek már a gyertyapipák járó motornál különösen ha a másik kezemmel a szelepfedélen támaszkodtam. kezembe került egy virágpermetező, gondoltam megnézem hol-merre mászkálnak a szikrák. Hát semerre....aztán letesteltem egy drótot és végighúztam a kábelek mellett, de csak egy pipa tövénél ugrottak ki szikrák. Ezek szerint én jobb vezető vagyok.
  4. Ha kiveszed a sofőroldali gólyalábat, és lengőkart, a bölcső csavarjait, a túlsó oldalon meg meglazítod őket, le lehet annyira engedni a bölcsőt hogy éppen kifér.
  5. Miért jobb a betolás az indítózásnál ha fel akarod termelni a gázolajat?
  6. G astránál nem lehet után állítani a közösítésnél egy csavaranyával a kocsi alatt? A befagyás nem biztos hogy elmúlik cserekor, jég és fagy minden télen szokott lenni.
  7. Nem mindegyik, nekem pölö csak a vezetőoldali tudja, az utasoldali nem.
  8. Belső átmérő 65 miliméter, külső 71 mili, vastagság 3 mili. Csinálok, persze.
  9. Dejó...közben szereztem olajálló O gyűrűt az elosztó alá a munkahelyemről, meg vettem kettőt az Oppában ( 100 Ft/darab na milyen lehet) . Kimosom még a veztengely olajjáratait, átfújatom levegővel, aztán akkor beszerelődik. Közben megint előjött a berángatás. Egyre inkább a trafó-kábel kapcsolat a gyanús ennek a trafónak vas volt a csatlakozója és nem réz valahogy elkorrodálta a réz pipa. ( elektródpotenciál különbség vagy tudomisén) . Beljebb kell nyomnom a pipát, aztán megint jó, de lerázkódik talán , mert elég hamar megint elkezdi. Amúgy ráz mint az állat, szóval át is üt.
  10. Másik szeleprugó? Még időben szóljatok.
  11. Jó dolog ez az internet, én is sok infót guglizok össze.
  12. Hát...a kipufogó gáz visszavezetést szokták lezárni, mert az okoz gondot, a hűtővíz attól még áramolhat rajta keresztül. Ez pölö egy X12XE EGR, vágsz rá egy lemezt a vízcsatornát meg nyitva hagyod. ( amúgy itt az EGR elektromosan volt kuka így nem segített rajta a falazás, a rángatást pedig henger-gyűrű sérülés okozta, a sárga lámpa tévútra vitt) Nem minden motor és nem minden esetben jutalmazza hibalámpával a falazást ezért írtam hogy: "de ha hibalámpát gyújt" és nem azt hogy: hiba lámpázni fog. Tehát összefoglalva: lefalazza ( lemezzel vagy kifordítva motortól függően) kipróbálja és HA hibalámpa lesz akkor van probléma műszakin.
  13. Igazából nem konkrétan a falazással van gond, mert azt nem veszik észre, de ha hibalámpát gyújt, az bukta műszakin.
  14. A második van kifejezetten a generátor védelmére, de az alsó burkolat is jó dolog. Patent van hozzá ugyanitt: https://cromax.hu/karosszeria/karosszeriara_szerelt_reszek/sarvedo_dobbetet_rogzites/?kereso_modell= Meg tudják mondani a boltban melyiket vidd hozzá.
  15. Hát ugye a több levegőnek több benzin is kell, az injektor nyitási ideje meg véges hiszen az adott ütem nem tart örökké. Meg az áteresztő képessége is meg van határozva.