Jump to content

zotya975

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    28.492
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    215

zotya975 last won the day on Január 15

zotya975 had the most liked content!

Hírnév

1.423 Lelkes-segítőkész

5 követő

zotya975 névjegye

  • Felhasználói rang
    Rinyálós zotya, Fejben szerelő.
  • Születésnap 1975-04-16

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr
  • Érdeklődés
    számitógép, internet, Opel

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel astra f caraván c14nz
  • Város
    Győr

Legutóbbi látogatók

20.537 profile views
  1. Egyéb csevegés

    Nem is drága...nagyon érezni a különbséget a gyárihoz képest?
  2. Egyéb csevegés

    Amig kijártam vele Ausztriában többnyire plafonig pakolva 4-5 személyjel padlógázon volt hajtva 140-150-el amit a forgalom engedett. Szerencsére ennek már vége. Szerintem nem kell motorváltozattól függetlenül a torony ugyanaz mindegyiken. Ugye a súly is más meg a rugó is.
  3. Általános műszaki problémák!

    Max csak akkor ha a szonda előtt, de szerintem még így sem hamisítaná meg ennyire az értéket.
  4. Pölö itt: http://www.racing-autoalkatresz.hu/Opel-Astra-G-hutoracs-krom-fekete-d15255.htm?tab=description
  5. Elektromos

    A középkonzol kijelzőjének ( és az óraegységnek is) a világítását lehet szabályozni a világítás kapcsolóba épített tekerővel. Mivel azt írtad a szerelő világítást szerelt ezért célszerű ezt megnézni, első körben, csak fel-le tekerni a potmétert, és nézni változik-e gyújtáson, járó motornál a fényerősség az óracsoprotban és a középkijelzőnél. Azt is meg lehet nézni, hogy ide egyáltalán visszakerültek-e az izzók...hátul van két zöld foglalatos izzó.
  6. Egyéb csevegés

    Nem találtam ilyenben a hagyományos Y formát, ami megfelel a kritériumoknak( szivargyujtó+USB+Bluetooh), olyant csak ezt: https://www.mobiltokshop.hu/cikk/82776/szivargyujto-tolto-autos-tolto-eloszto-pohartartoba-helyezheto-beepitett-fm-transmitter-bluetooth-v3-0-edr-usb-aljzat-5v/
  7. Elektromos

    Utána ki kell venni a kapcsolót a helyéről ha szétszedte a szerelő, akkor lehet összerakáskor a potméter nyelveit nem tette be rendesen a csúszkák közé, ez ha jól tudom már kézbe fogva látszik. Ha ez is jól van akkor viszont kapcsolási rajz alapján lehet keresgélni hol tűnt el a tápellátás. Ott a két lemez között kell bent lennie a nyelvnek. Ha jól láthatóan nincs a helyén, akkor szét kell szedni a kapcsolót, majd rendesen összerakni, de ez főleg először kissé macerás.
  8. Egyéb csevegés

    Én most már nem sokat megyek vele évi talán 5-7 ezer kilómétert, de amikor ezzel ingáztam Bécsbe akkor nap 330 havonta 6 ezer ment bele.
  9. Általános műszaki problémák!

    Féktisztítóval fújkáltál már? Hátha valahol tömítetlenség van amit amúgy csak simán nem veszel észre.
  10. Elektromos

    Hát gondolom tömeggyártás, így egyszerűbb soron csinálni.
  11. Elektromos

    Üdv, először próbálja feltekerni a világítás kapcsoló alatt, potmétert, ami a fényerősségért fellel.
  12. Fék, futómű, kormánymű

    Nincs mit!
  13. Egyéb csevegés

    Az komoly...akkor van még pár jó évem nekem is.
  14. Általános műszaki problémák!

    Hát..szerintem ólmozott benzin soha nem "találkozott" Egr szeleppel, mert amikor az első opelekben megjelentek 91-ben a C16nz-ben ( vákumos) és később a G astrákba is szerelt x16szr-ben ( elektromos) szelepek akkor ezekbe az autókba már ólom mentes üzemanyagot írtak elő. Így azt hogy az ólmozottból sem rakódott ki semmi, nem nagyon lehet kijelenteni. Sőt úgy rémlik hogy a katalizátor megjelenésekor sem lehetett már ezekbe az autókba ólmozott benzint tankolni, így nem is volt hol dugulást okozna, ment a leömlőbe ( ahol még szonda sem volt) aztán hátrafelé ki a szabadba. Az Egr simán csak a koksztól szorul meg.
  15. Dízel

    Az komoly..
×