zotya975

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    27.198
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    155

zotya975 last won the day on May 20

zotya975 had the most liked content!

Hírnév

1.194 Lelkes-segítőkész

5 követő

zotya975 névjegye

  • Felhasználói rang
    Rinyálós zotya, Fejben szerelő.
  • Születésnap 1975-04-16

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel astra f caraván c14nz
  • Város
    Győr

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr
  • Érdeklődés
    számitógép, internet, Opel

Legutóbbi látogatók

19.511 profile views
  1. A szervódob alatt kétféleképpen lehetett elhúzni, egyik esetben ugrált a másikban kattogott.
  2. Ezen is, az anyósoldali alsó csapszegen 2 hetente ütnöm kell egy kicsit le vagy fel, mert ahogy a bódé csavarodik pattog-kattog. A kilométer óra spirál kattogása vagy a mutató ugrálása szerintem rosszabb.
  3. Én a helyedben bontott gyárit vennék, nekem is az volt a vége miután 20X kiszedtem zsíróztam olajoztam az utángyárit . A végén odaadtam valakinek ingyen boldogítsa őt, én meg bontóztam egy gyárit.
  4. Hát sajnos van ilyen...én láttam olyat hogy a műszerfalat a kormány alatt elvágták hogy hozzáférjenek a kábelokhoz.
  5. Közben megtaláltam a fórum leírását a beszerelésről ( tegnap este valószinűleg rossz helyen kerestem) itt szó van a 26-os csatiról is, http://www.opelforum.hu/topic/1796-gyári-board-computer-fedélzeti-számítógép/
  6. A fedélzeti számítógép ( MID) két soros kijelzővel van, és az ablaktörlő kar végén vannak a funkció gombok. Ha csak egy soros a kijelző az a TID ( régebben volt DID itt hiányzott a külső hőmérséklet kijelzés) és két gombjának egyidejű lenyomásánál az útjeladó alapján kiírja a sebességet 53km/ óráig. Elméletileg ( és többnyire gyakorlatilag) bármelyik modellbe beszerelhető a kétsoros fedélzeti .
  7. Ugye a stift az oszlop felőli részébe szorul bele a zsanérnak és az ajtó fordul el rajta, na nekem az ajtón van kikopva a furat. Dörzsárazni kellene és csináltatni hozzá nagyobb stiftet vagy ebbe beleütni valami tüskét hogy szétfeszüljön. Most néha kiveszem kicsit szétfeszítem visszaütöm és egy darabig megint jó, mert ugye aztán összenyomódik idővel ahol szétfeszítettem. Dáidnak túlemelték az ajtót egy kicsit kinyitva, megszűnt a lógás, ( a kottyanás persze nem) de én ezt nem merem.
  8. Én is leszedtem róla legutóbb sima vászonnal ( nem volt vastag) nem volt vele bajom, csak nem tetszett hogy ott van.
  9. Aha akkor oda lentre, ott nekem elég passzentos, és látványos lett a javulás?
  10. Elméletileg össze kellene kopnia a tárcsának-betétnek egy idő után, 1 centis az hogyan, nekem csak pár milis van, vagy nagyféked van?
  11. Zsanér csere után minimum mérséklődnie kellene a kotyogásnak, mert a csapszeg is kopik meg a furat is, és ugye ebből egy egyiket újra cserélted. Ha behasított stiftet rakott bele, akkor ezt még jobban szét lehet feszíteni ha kiveszed és egy vésőt beleütsz a hasítékba. A B-C oszlopon található fület lehet állítani fel-le ki-be ha meglazítod a két torx fejű csavart. De nem igazán értem miért kezdett el mind kotyogni. Hova tetted a hézagolót az ajtó és az oszlop fül közé?
  12. Itt a hirdetés amiből kiszedtem a képet. https://auto.jofogas.hu/budapest/Golyalab_uj__gyari__Opel_Astra_F_64301482.htm Mennyire sürgős megnézni? Mert itt leszakadt az ég.
  13. Többnyire a vízhűtő oldalába van betekerve egy hőgomba.
  14. Sár nincs rajta ( szerintem) holnap megnézem szólj rám ha elfelejteném. Addig is...valaki árul egyet gyárinak mondja és ez a szám van rajta: Mármint a zacsiján.
  15. Nem tudom pontosan neked hol vannak a testpontjaid, ha te szedted szét gondolj vissza hol mit húztál-oldottál meg.