Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

nem dolgozik a motorral együtt a klima!70% elmegy a motor teljesítménye!padlógázzal 100 km/o klimával!szervíz nem foglalkozik vele!

ha y17dti d van akkor ez már régi dolog mert az enyém sem egy loerögyár ha ráteszem a légkondit de vannak akik azt mondják hogy a csippeltetés valamit segit a dolgon .

Link to comment
Megosztás:

nem dolgozik a motorral együtt a klima!70% elmegy a motor teljesítménye!padlógázzal 100 km/o klimával!szervíz nem foglalkozik vele!

Zsír új az autó?

Próbálj meg egy másik szervizt, vagy a GM hungáriának már írtál? Nemhiszem, hogy nem lehet tenni semmit sem, az érdekes, hogy klimával 100km/h a vége.....annyira azért nem lehet gyenge az a motor, az 1.2-est sem fogja meg annyira, illetve 1.0-ás peugeot 206-osban is van klima (ismerős), és azt sem fogja le annyira.

Link to comment
Megosztás:

Zsír új az autó?

Próbálj meg egy másik szervizt, vagy a GM hungáriának már írtál? Nemhiszem, hogy nem lehet tenni semmit sem, az érdekes, hogy klimával 100km/h a vége.....annyira azért nem lehet gyenge az a motor, az 1.2-est sem fogja meg annyira, illetve 1.0-ás peugeot 206-osban is van klima (ismerős), és azt sem fogja le annyira.

Ezt én sem igazán értem,mi az hogy megfogja?

Jo megfogja persze,de hogy 100 km/h legyen a vége????

Ezt nem hiszem el.....

Milyen moci,évjárat stb??????

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég írtam, hogy bekakilt a távirányító a kulcson.

Azóta elemcsere, gyújtásráadásos gomblenyomásos összeházasítás is volt de sikertelenül.

Az összeházasítás csak 2-3 alkalomig működik, utána elfelejti :lol:

Ilyen esetben mi a teendő?

Tudja valaki hol van a kocsiban a vevő egység?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég írtam, hogy bekakilt a távirányító a kulcson.

Azóta elemcsere, gyújtásráadásos gomblenyomásos összeházasítás is volt de sikertelenül.

Az összeházasítás csak 2-3 alkalomig működik, utána elfelejti :lol:

Ilyen esetben mi a teendő?

Tudja valaki hol van a kocsiban a vevő egység?

Én is így jártam.

Úgyhogy én is megköszönném a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Én is így jártam.

Úgyhogy én is megköszönném a segítséget.

Munkatársam is így járt, az Övé még G volt (nem classic II), 2 távirányítós kulcsa van...Az elsö behalt, majd 1-2 nap alatt a másikkal sem ment, se elemcsere, sem párosítás nem segített, azóta a sehogyan sem jó, csak manuális nyitással játszik....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Már írtam korábban az EGR szelep problémáról, azóta megjártam a Balatont a szelep kiiktatásával és nem volt vele semmi gond :lol:

Most látom, hogy pont a távirányítóról esett néhány szó, nekem is lemerült az elem de még nem cseréltem ki. Milyen elem kell pontosan bele és elem csere után újra kell programozni?

Link to comment
Megosztás:

Én is így jártam.

Úgyhogy én is megköszönném a segítséget.

Valószinűleg kontakt hiba a panelon, ahol az elemet cseréled.

Az elemet tartó lábak (3db) közül szokott valamelyik elválni, újraforrasztás segít, onnantól lehet újra programozni és minden működik.

Nem teljes szakadás, csak repedés a forrasztásban és ezért néha van kontakt, tud működni.

Ilyenkor a sok nyomkodás csak ront a helyzeten, mert a forrasztás annyira elválhat, hogy végleg nem érintkezik.

Csak precíziós pákával tudod megforrasztani, ami tűhegyes és nem égeti szét a panelt.... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Valószinűleg kontakt hiba a panelon, ahol az elemet cseréled.

Az elemet tartó lábak (3db) közül szokott valamelyik elválni, újraforrasztás segít, onnantól lehet újra programozni és minden működik.

Nem teljes szakadás, csak repedés a forrasztásban és ezért néha van kontakt, tud működni.

Ilyenkor a sok nyomkodás csak ront a helyzeten, mert a forrasztás annyira elválhat, hogy végleg nem érintkezik.

Csak precíziós pákával tudod megforrasztani, ami tűhegyes és nem égeti szét a panelt.... :lol:

köszi a segítséget

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Már írtam korábban az EGR szelep problémáról, azóta megjártam a Balatont a szelep kiiktatásával és nem volt vele semmi gond :lol:

Most látom, hogy pont a távirányítóról esett néhány szó, nekem is lemerült az elem de még nem cseréltem ki. Milyen elem kell pontosan bele és elem csere után újra kell programozni?

hát hirtelen nem tudom milyen elem kell bele, de ha szétszeded, akkor ugyanolyan kell, mint ami benne van. De a könyve is írja, hogy milyen kell bele. Újraprogramozni pedig úgy tudod, hogy ráadod a gyújtást és nyomsz egy nyitás vagy zárás gombot és kész.

Link to comment
Megosztás:

Sajnos néhány alkatrészre lenne szükségem, amiket nem szeretnék bontóból venni. A kérdésem, hogy valaki ismer-e valami jó megoldást, hogy hogyan lehetne kedvezménnyel GM új, vagy minőségibb utángyártott terméket vásárolni.

Ugyanide téma, hogy a féltengely belső csukója tört, esetleg tudtok-e ajánlani megbízható féltengelyest?

Link to comment
Megosztás:

Sajnos néhány alkatrészre lenne szükségem, amiket nem szeretnék bontóból venni. A kérdésem, hogy valaki ismer-e valami jó megoldást, hogy hogyan lehetne kedvezménnyel GM új, vagy minőségibb utángyártott terméket vásárolni.

Ugyanide téma, hogy a féltengely belső csukója tört, esetleg tudtok-e ajánlani megbízható féltengelyest?

Hali.

Ezt már nézted?

http://www.csergoe.hu/

Link to comment
Megosztás:

hát hirtelen nem tudom milyen elem kell bele, de ha szétszeded, akkor ugyanolyan kell, mint ami benne van. De a könyve is írja, hogy milyen kell bele. Újraprogramozni pedig úgy tudod, hogy ráadod a gyújtást és nyomsz egy nyitás vagy zárás gombot és kész.

Az elem, ami kell bele CR 2032 típusjelű.

Köszi, holnap megyek és veszek elemet :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok nem irogattam még ide mert először végig akartam olvasni az egész fórumot ami nem kevés, illetve még nemigazán volt gondom az autóval.

Most viszont akadt egy kisebb. Elkezdet ingadozni az alapjáratom (2000-es évjáratú 1.6 X16XEL) oké fórumból tanulva szívótorok tisztítás segíthet, meg is csináltam de azóta meg beáll egy 800-as fordulatszámra ez jó is volna de mindezt úgy teszi, hogy felmegy 1200-ra majd lemegy 600-ra majd fel 1000-re le 700-ra stb. Lehet megadta magát a léptetőmotor? Ha az akkor megbízhatok az utángyáriban? Csergőnél 5700 magyar forint identopel lenne 11900 de az nincsen nekik az eredeti opel meg 31 e ft. A másik kérdésem meg az lenne, hogy ahogy szereltem és utána beindítottam egy sziszegő hangra lettem figyelmes. Ha szemben állok a motortérel akkor a blokk jobb oldaláról jön a hang egy alkatrész felől ami úgy néz ki mint régen a kadettem benzinpumpája csak kisebb. Mi lehet az az izé?

A válaszokat előre is köszönöm:

frankee

Link to comment
Megosztás:

esetleg tud valaki megoldást az alábbi jelenségre?

z16xe motor

álltalában gyorsításkor, ha a gázt visszaveszem és megtartom egy szinten a kocsi berángat.

ha gyorsítok, fölváltok akkor nem. ugyanez városi haladásnál 40-50 körül 4-esben pici gázadás mellett berángat...

egr tiszta, folytószelepház, alapjárati motor tiszta, gyertyák rendben

amit észrevettem.. egr szelepben az elzáró egy 15-ös torx csavar amit nagyon kis erővel be tudok nyomni.. az enyémnél z14xe olyan erős ez az elzáró hogy nehezen lehet benyomni.

mi lehet az ok szerintetek?

Köszönöm.

Az enyém ugyanez, csak x18xe.

Link to comment
Megosztás:

Az enyém ugyanez, csak x18xe.

Hát, igazából fogalmam sincs, mi lehet, de így hogy ennyien írjátok, néha (hideg motornál, ami relatív, mert beindítás után 2-3 percel már kimozdul a mutató) finom gyorsításkor néha én is észreveszem, hogy picit rángat, de mivel csak néha és csak míg nem közelíti meg az üzemi hőfokot akkor csinálja, így nem tulajdonítottam neki jelentőséget. Most, hogy mondjátok, kicsit elkezdtem aggódni. Lehet ez valami előjel?

Nekem egyébként valszeg cserés lesz a lambdaszondám, bár még nem sikerült úgy elkapni, hogy ki tudjam villogtatni, de 3-4 x már felvillant/világított a motorkontroll, és olyankor melegen is rángat kicsit, de aztán elmúlik.

Majd kiderül szeptemberben, akkor megyek UHU-hoz, ha minden igaz.

Link to comment
Megosztás:

ja, és érdekes, hogy csak akkor villant még fel a lámpa, ha városban sokat tötymörögtem, és sok megállás/leállítás, 2-3 perc mulva indítás tötymörgés volt. Normál A-ból B-be használatnál, vagy országúton még sohasem jelentkezett sem rángatás, sem lámpa, sem semmi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok nem irogattam még ide mert először végig akartam olvasni az egész fórumot ami nem kevés, illetve még nemigazán volt gondom az autóval.

Most viszont akadt egy kisebb. Elkezdet ingadozni az alapjáratom (2000-es évjáratú 1.6 X16XEL) oké fórumból tanulva szívótorok tisztítás segíthet, meg is csináltam de azóta meg beáll egy 800-as fordulatszámra ez jó is volna de mindezt úgy teszi, hogy felmegy 1200-ra majd lemegy 600-ra majd fel 1000-re le 700-ra stb. Lehet megadta magát a léptetőmotor? Ha az akkor megbízhatok az utángyáriban?

Nekem bár nem uaz a probléma csak hasonló, lehet, egy tőről fakad a kettő. A fordulatot néha 1500-on tarja, de nem állandóan, csak ha kedve van (forró kinnti levegő esetén mintha sűrűbben csinálta volna, de lehet ez csak véletlen).

Tisztítás nekem sem segített.

Ma voltam a szervízben, persze nem jött elő a probléma. Mivel még éppen garanciális, ezért utánnanéznek, hogy volt e már Mo-on hasonló probléma, és visszaszólnak.

Ha mondanak vmi okosat, majd jelzem. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hali, sziasztok, új vagyok itt, bár sokat olvasgattam mire regisztráltam, nekem is lett olyan problémám amiről már írtatok itt, mégpedig az a fránya külső-belső levegő váltó, nekem is eltört, szétkaptam, és rájöttem azért, mert a motor nem áll meg végig forgatja a letört tengelyt míg le nem veszem a gyújtást, hiába kapcsolgatom a gombot, csak oda vissza forog, így inkább lehúztam a motor vezetékét, míg nem kapok tőletek valami hasznos infót, miért nem áll le a motor? Fecó 2005-ös G 1.6 16v sedan. Előre is kösz a tanácsokat.
Link to comment
Megosztás:

Nekem bár nem uaz a probléma csak hasonló, lehet, egy tőről fakad a kettő. A fordulatot néha 1500-on tarja, de nem állandóan, csak ha kedve van (forró kinnti levegő esetén mintha sűrűbben csinálta volna, de lehet ez csak véletlen).

Tisztítás nekem sem segített.

Ma voltam a szervízben, persze nem jött elő a probléma. Mivel még éppen garanciális, ezért utánnanéznek, hogy volt e már Mo-on hasonló probléma, és visszaszólnak.

Ha mondanak vmi okosat, majd jelzem. :lol:

Az enyém alapjárata hideg motornál stabil 1500, néhány megtett km után úgy 700 köré áll be. Kettesben diszkrét gázadásnál bizony szokott itt-ott kissé kockásan menni. Néhány napja a sztrádán megismerkedtem a motorkontroll-lámpával is (igaz csak 3 másodpercre, motorfékre elaludt), 3100-as fordulatszám környékén. Később próbáltam újra, de nem villant fel 3100nál. Mondjuk nem is bántam :lol:

Azért remélem egy EGéRtisztítás és szűrőcsere segít rajta.

Link to comment
Megosztás:

Az enyém alapjárata hideg motornál stabil 1500, néhány megtett km után úgy 700 köré áll be. Kettesben diszkrét gázadásnál bizony szokott itt-ott kissé kockásan menni. Néhány napja a sztrádán megismerkedtem a motorkontroll-lámpával is (igaz csak 3 másodpercre, motorfékre elaludt), 3100-as fordulatszám környékén. Később próbáltam újra, de nem villant fel 3100nál. Mondjuk nem is bántam :lol:

Azért remélem egy EGéRtisztítás és szűrőcsere segít rajta.

Bárcsak nekem felgyulladna! Akkor tudnák mi a hiba, és megjavítanák. :lol:

Én úgy terveztem, hogy az első 5 évben csak az olajat, szűrőket, meg hasonló dolgokat cserélem, ennek ellenére a második garis hiba.

Csak lengyel ez, nem német... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.