Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Mint a fórumon kiderült, a gyár szerint csak a 2005-ös évjárat érintett, de a tapasztalatok alapján nem évjárat függő a laza csavar. Mindenképp nézesd meg, az a párezres ráfordítás megéri, hogy nyugodtan aludj és ne a pályán hagyjon ott az autó (valamint el kelljen rá költeni 300et). Majd oszd meg velünk lécci, hogy volt e laza csavarod.

Érdekességképpen mondom, hogy most volt a szerelőmnél egy 2008-as Z14XEP, annál a szívóoldalt kellett meghúzni... Kipufogó oldal miatt ellenőrizték, de a szívó volt laza...

Köszönöm a törődést! Jövő héten lesz a napja az ellenőrzésnek.

Link to comment
Megosztás:

Pff.. csak óvatosan, mert nagyon komolyan megnézik mostanában, hogy buherált-e valaki a kocsival. Híradóban mutatták, hogy volt aki sűrített levegővel megfújta a tankot, hogy nagyobb legyen (úgy nézett ki a tank, mint egy kötözött sonka :) ), de lebukott..

Mellesleg E85-nek az én véleményem szerint - hangsúlyozom az én véleményem szerint - több értelme van... Ráadásul sok panaszt hallottam az ukrán benzinre..

Már legalább 8 éve kijárok Ukránba tankolni,ugyhogy nem kell bemutatni a dolgokat ezelőtt B Corsam volt és azon le lehetett engedni a benzint a benzinszivattyúnál,de a G Astrámnál sajna ez nem megy...

Szal..megkérdezem még1X,mert értelmes választ nem kaptam rá:G Astránál,h lehet leengedni a benzint a tankból?(Z14XE)

Link to comment
Megosztás:

Már legalább 8 éve kijárok Ukránba tankolni,ugyhogy nem kell bemutatni a dolgokat ezelőtt B Corsam volt és azon le lehetett engedni a benzint a benzinszivattyúnál,de a G Astrámnál sajna ez nem megy...

Szal..megkérdezem még1X,mert értelmes választ nem kaptam rá:G Astránál,h lehet leengedni a benzint a tankból?(Z14XE)

van egy olyan lehetőség még....áá leírom..

diag. rádug ,motortérbe vagy ülés alatt leszed a csövet,a diag. progiba van ac-teszt,bekapcsol,és az addig megy amíg meg nem állítod.

más ötletem nincs.

Link to comment
Megosztás:

van egy olyan lehetőség még....áá leírom..

diag. rádug ,motortérbe vagy ülés alatt leszed a csövet,a diag. progiba van ac-teszt,bekapcsol,és az addig megy amíg meg nem állítod.

más ötletem nincs.

Esetleg, ha a benzinszűrőnél széthúzza a csövet, cső bele a kannába, gyújtást ráad? Csak kérdezem, nem próbáltam... :)

Link to comment
Megosztás:

Esetleg, ha a benzinszűrőnél széthúzza a csövet, cső bele a kannába, gyújtást ráad? Csak kérdezem, nem próbáltam... :D

Sajna ez nem megy,ezt már próbáltam.

Valami nyomásérzékelő lehet benne,mert kb 1 sec után letiltja a szivattyút...

Más ötlet?? :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Bocsi ha esetleg rossz topicot választottam:),új vagyok még itt.

Szeretném ha segítenétek.Kinéztem magamnak egy 2004.9.hó Astra Classic II-t.Mit nézzek meg rajta?Nincs meg a szervízkönyve,kulcs 1 van hozzá.Amúgy egész jónak tűnik 97000 mutat az óra gondolom még +ban adjak hozzá.

(ja és nem értek a kocsikhoz,vállalom NŐ vagyok)

Szeretném ha tanácsokat adnátok!Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Bocsi ha esetleg rossz topicot választottam:),új vagyok még itt.

Szeretném ha segítenétek.Kinéztem magamnak egy 2004.9.hó Astra Classic II-t.Mit nézzek meg rajta?Nincs meg a szervízkönyve,kulcs 1 van hozzá.Amúgy egész jónak tűnik 97000 mutat az óra gondolom még +ban adjak hozzá.

(ja és nem értek a kocsikhoz,vállalom NŐ vagyok)

Szeretném ha tanácsokat adnátok!Köszi

Első körben gyanús a típus és az évjárat kombinációja. Ha jól tudom Classic II még nem volt 2004 szeptemberében, de lehet én tévedek. Mindenesetre, ha Z14XEP (hátulján 1.4 Twinport felirat), akkor érdemes utána járni/kérdezni, volt e vezérmű tengely törése. Festékvastagság mérővel körbe kell mérni, nem e volt törve. Jó lenne diagra is rátenni, minden OK e a géppel, van e hibakód, más diaggal kimutatható rendellenesség. 1 kulcs és elhagyott szervizkönyv fura... gyárilag 2 jár hozzá és inkább nem vezetni szokták a szervizkönyvet, de hogy elhagyni.... 1 kulcsos no szervizkönyves, az vagy nagyon hanyag tulaj (és akkor ez már elárulhat sokat a kocsi nem látható állapotáról is), vagy... (ki sem mondom, hogy lopott). A kilométer állás valósságáról a beltér állapota sokat el tud mondani. Küllőnél durván kikopott kormány, erősen kikopott (vagy ki is szakadt) duda gomb, lekopott váltószoknya, kopott ülések, mind mind jelezhetik a kocsi valós kilométerjét.

Azt javasolnám, mindenképp hozzáértő nézze meg mielőtt bármit kifizetsz érte. Lehet keresnék másikat, van annyi a hasznaltauto-n.

De ez csak az én véleményem :)

Szerk: én tévedtem, Classic II már volt, csak Z14XEP twinport nem :D

Link to comment
Megosztás:

Biztos vagy ebben? Ha ráadod a gyújtást, nem hallod, hogy elindulna a szivattyú? Fel kell épülni a nyomásnak az indításhoz...

Igen, mert annó volt müszeregység problémám, és szétszedtem mert azt hittem a szintjelző romlott el. és nem volt rajta cső, gyújtáson meg se nyikkant.

Link to comment
Megosztás:

Első körben gyanús a típus és az évjárat kombinációja. Ha jól tudom Classic II még nem volt 2004 szeptemberében, de lehet én tévedek. Mindenesetre, ha Z14XEP (hátulján 1.4 Twinport felirat), akkor érdemes utána járni/kérdezni, volt e vezérmű tengely törése. Festékvastagság mérővel körbe kell mérni, nem e volt törve. Jó lenne diagra is rátenni, minden OK e a géppel, van e hibakód, más diaggal kimutatható rendellenesség. 1 kulcs és elhagyott szervizkönyv fura... gyárilag 2 jár hozzá és inkább nem vezetni szokták a szervizkönyvet, de hogy elhagyni.... 1 kulcsos no szervizkönyves, az vagy nagyon hanyag tulaj (és akkor ez már elárulhat sokat a kocsi nem látható állapotáról is), vagy... (ki sem mondom, hogy lopott). A kilométer állás valósságáról a beltér állapota sokat el tud mondani. Küllőnél durván kikopott kormány, erősen kikopott (vagy ki is szakadt) duda gomb, lekopott váltószoknya, kopott ülések, mind mind jelezhetik a kocsi valós kilométerjét.

Azt javasolnám, mindenképp hozzáértő nézze meg mielőtt bármit kifizetsz érte. Lehet keresnék másikat, van annyi a hasznaltauto-n.

De ez csak az én véleményem :)

Szerk: én tévedtem, Classic II már volt, csak Z14XEP twinport nem :D

Köszi a tanácsod.

Vastagság mérővel alaposan körbe volt nézve,nem törött.Belül szép az autó,ülés nincs kikopva,első ránézésre nincs rajta durva kopás jó állapotú.

Igen én is arra gondoltam,hogy esetleg lopott.

Link to comment
Megosztás:

Korábban már írtam hogy ez attól van ha nem megfelelően érintkezik. Hol kap kakaót az elektronika hol nem. Szopcsi kolléga íis hasonlóan járt annyi kiegészítéssel hogy neki hol nyitott hol nem. Forraszd meg az elemtartó bevezetéseit és utána jó lesz. Fentebb írtam mi a módja,a belső az jó móka. Azzal óvatosan mert könnyen leégeted a szélső smd-t a panelról.

azt ugy tudod meg organizálni hogy 1 pillanatpáka hegyét /drotját /a végén elvágod az egyiket rátekered a másikra szorosan ugy hogy amire tekered kb.8-10 mm szabad legyen és máris van 1 olyan pákád amive ilyen játékokat mag tudsz rorrasztani .Sk szabadalom és müxik.

Link to comment
Megosztás:

Hello,nemtudja valaki hol van az elektromos fűtéscsap?a másik kérdés,a fűtőradiátor cseréhez szét kell bombázni mindent?

Hali,

a radiátor cseréhez csak a középkonzolt, kesztyűtartót kell szétszedni a műszerfalat tekintve. Első ülések ki, váltóbox ki.

Aztán tűzfalon a motor felöli oldalon le kell szedni a kifolyó csövet, 2 db csavar tartja. Középkonzol alja leszed és qrva hajlékonynak kell lenned, hogy benyúlj a

radiátor csöveihez kihúzni a biztosító szegeket. Anyós oldalon is és vezető oldalon is. Majd a raidátort lefelé billentve a kézifék fele ki tudod húzni.

Sok sikert, mert nagyon genyó egy meló, ősszel cseréltem én is. Visszarakni szarabb, mert az új szegek iszonyú passzentosak és nagyon nehezen mennek be a helyükre. Szóval kitartás.

Üdv

G.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.