Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Nem szólta le senki, de ha így érzed, akkor én kérek elnézést. B) Ám itt túl sokan ismerik az Astra G-t és nehéz vigyorgás nélkül elmenni az 1.2 és a Caravan párosítás mellett még 1.2-es tulajdonosoknak is.

Amennyit az 1.2 Caravan eszik, annyival az 1.4 Caravan is beéri. Sőt, ha a "praktikusan pakolható"-ságot kihasználod, akkor az 1.4 még kicsivel kevesebbet is kér.

Azok a hangok, amiket Gboy is leírt az alulmotorizáltságból eredő fokozott igénybevétel következményei is.

2003-as az autód. Óra szerint hány km futásteljesítménnyel vetted?

2003 9.havi és 101300 km volt benne mikor vettem!

Egy idősebb emberke használta és nem nagyon volt agyon hajtva!

Teljesen jó állapotban van!

Link to comment
Megosztás:

Me akkó mi van? B) Gyengébb,nehezebb,lassabb,kevésbé áramvonalas ? :)

1.4-es, tehát erősebb. :D Sedan, tehát könnyebb (tudtommal). Gondoltam nem kell értelmezőszótár. :)

A lényeg, hogy azt akartam kihozni az egészből, hogy mivel alacsony fordulaton nem sok ereje van ezeknek a motoroknak, néha még nekem is kevésnek tűnik az 1.4..nemhogy caravan 1.2.

Bár ezt mindenki magának dönti el. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy az rossz autó..... :( Véletlenül se szeretnék senkit se megbántani.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 3 éve használom a g astrát, benzines X 12 XE motorral, és semmi bajom nincsen vele, viszont már régebben is csinált olyanokat, hogy 15-20 indításonként nem indult pöccre, hanem kellett tekerni olyan 3 mp-ig, ahhoz, hogy elkapja... Most viszont az utóbbi napokban már kétszer is megesett az, hogy olyan 6-7 mp-et kellett tekertetni ahhoz, hogy induljon. Miután indul, utána világít a visszajelző lámpája (sárga autó villáskulccsal). Általában viszont rögtön elsőre indul. Jelenleg 113000 km van benne, és 10 maximum 13000 km-enként megvolt mindig az olajcsere, szűrők cseréje.

Amit viszont tudok, hogy az autó 68000 km-rel került hozzám, és én azóta gyertyákat nem cseréltem benne, de úgy gondolom, olyan téren lényegtelen, hogy ha egy gyertyával lenne baja, 3 hengerrel akkor is indulna, de javítsatok ki ha tévedek. B)

Mihez fogjak szerintetek, mit kéne megnézni, cserélni, javítani? Segítenétek vele, ha leírnátok a tapasztalatotokat.

Előre is köszönöm, Attila!

Link to comment
Megosztás:

Ha világít a check engine lámpa, az azt jelenti hogy van eltárolt hibakód. Ki kell olvasni, és az autó maga meg fogja mondani hogy mi a baja.

Három hozzászólással előtted írt Korzika cartárs, az ő aláírásában találsz egy linket arról hogy hogyan lehet kiolvasni az X12XE hibakódját.

Link to comment
Megosztás:

Ha világít a check engine lámpa, az azt jelenti hogy van eltárolt hibakód. Ki kell olvasni, és az autó maga meg fogja mondani hogy mi a baja.

Három hozzászólással előtted írt Korzika cartárs, az ő aláírásában találsz egy linket arról hogy hogyan lehet kiolvasni az X12XE hibakódját.

A "sárga autó villáskulccsal" nem a check engine, hanem az indításgátló hibajelző nem? Én megpróbálnám a tartalék kulcsot, ha van.

Link to comment
Megosztás:

Igen, nem a check engine lámpa az. Köszönöm a segítséget, kipróbálom a kulcs cserét. Valakinek más egyéb meglátása, hiba tippje?

Ha továbbra is világít a lámpa, akkor az immobiliser lehet hibás, ami a kulcsban lévő chipet érzékeli. Ehhez bizonyos jól felkészült kulcsmásolók értenek.

Link to comment
Megosztás:

2003 9.havi és 101300 km volt benne mikor vettem!

Egy idősebb emberke használta és nem nagyon volt agyon hajtva!

Teljesen jó állapotban van!

Mint ahogy írták is,olajat,szűrőket cserélj benne elsőnek és csendesedni fog a motor hangja!Nekem inkább hidegen van dízelesebb hangja,mint melegen!Mondjuk 180.000 van már benne!

Az hogy gázadásra kopog "valami" én megnézetném a helyedben,mielőtt nagyobb baj lenne belőle mert gondolom a motorból jön az is!

Vezérlés mikor lett cserélve?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nem Astráról lenne szó. Munkatársamnak van egy seat cordobája és azt mondja, hogy kidobálja neki az 5.-et. Miért csinálhatja neki? Nagy baja lehet? Összegben?

Nekem Ibizám volt először csak fütyült 5. ben utána meg kidobálta. Azt mondták váltócsere. Én nem cseréltettem ki mert a bontott lett volna 30 ezer +20 amiért kicserélik. Nekem állított vmit a rudazaton a szerelő. Eladásra meg műszakira jó volt úgyis. Lényeg hogy seatot soha többet. Nekem az mindent elmond mikor egy autógyártó a nem sikerült konstrukcióját más néven próbálja értékesíteni. Seatokkal rengeteg a balhé.

Link to comment
Megosztás:

Üdv. mindenkinek.

X 14XE Astra G 1.4 az autóm. Problémám mai napon jelentkezett olyan formában, hogy alapjáraton nem feltűnően, de intenzívebb gyorsításnál rángat a motor. Ezt természetesen minden sebességi fokozatban és minden fordulaton csinálja. Ha felgyorsulok és visszaveszem a gázt, és csak gyengébben nyomom úgy tűnik szép egyenletesen jár a motor, de ha újra odalépek rángat. Benzinszűrőt kb. egy hónapja cseréltem, gyertyát most a hibajelenség után de semmi változás nem történt.(Csak egy hiú ábránd volt, hogy gyertyacserével megoldódik) Napi használatban van a kocsi de csak rövid távokra 15-20 km. Kezdő fórumozó vagyok, röviden ennyit tudok írni a hibajelenségről, de szívesen vennék bármilyen jó tanácsot.

Várom és köszönöm a segítségeteket!

Üdv. mindenkinek.

Az egy hete felvázolt hibajelenség úgy tűnik megoldódott. Egyenlőre egy bontott trafóhíddal járok, eddig a hibatünetek nem jelentkeztek, tehát valószínű ő volt a hunyó. Köszönöm a tippeket és jó tanácsokat.

További szép estét mindenkinek. B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nem Astráról lenne szó. Munkatársamnak van egy seat cordobája és azt mondja, hogy kidobálja neki az 5.-et. Miért csinálhatja neki? Nagy baja lehet? Összegben?

Ezt így nehéz megállapítani. Szerencsés esetben egy állítással is megoldható. De lehet hogy csapágyas. Igaz, azt általában lehet hallani.

Link to comment
Megosztás:

Üdv. mindenkinek.

Az egy hete jelzett hibajelenség úgy tűnik megoldódott. Egyenlőre egy bontott trafóhíddal járok és ez idő alatt a tünetek nem jelentkeztek, tehát valószínű, hogy a trafósor volt a hunyó. Köszönöm a tippeket és a jó tanácsokat.

További szép estét mindenkinek. B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még nem olyan régen vagyok fórum tag.A segítségeteket szeretném kérni.Van egy X12Xe astra G-m.'99-es és 170 ezer km van benne.Olyan gondom volna,hogy amikor beindítom,hidegen kopog mint egy diesel.Mikor bemelegszik akkor is csak halkabb.Szerintetek a hidrotékék volnának szarok?Nem rég csinálja,de egyre jobban idegesít?Kérlek segítsetek,mert ha az és mind a 16-ot cserélni kell az szívás B) . Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még nem olyan régen vagyok fórum tag.A segítségeteket szeretném kérni.Van egy X12Xe astra G-m.'99-es és 170 ezer km van benne.Olyan gondom volna,hogy amikor beindítom,hidegen kopog mint egy diesel.Mikor bemelegszik akkor is csak halkabb.Szerintetek a hidrotékék volnának szarok?Nem rég csinálja,de egyre jobban idegesít?Kérlek segítsetek,mert ha az és mind a 16-ot cserélni kell az szívás B) . Köszi

Szívesen mondanám, hogy egy olajcsere megoldaná a problémát, de ha már melegen is "csak halkabb", akkor jó eséllyel a hidrotőkék cseréje jelent gyógyírt a bajra.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még nem olyan régen vagyok fórum tag.A segítségeteket szeretném kérni.Van egy X12Xe astra G-m.'99-es és 170 ezer km van benne.Olyan gondom volna,hogy amikor beindítom,hidegen kopog mint egy diesel.Mikor bemelegszik akkor is csak halkabb.Szerintetek a hidrotékék volnának szarok?Nem rég csinálja,de egyre jobban idegesít?Kérlek segítsetek,mert ha az és mind a 16-ot cserélni kell az szívás B) . Köszi

Friss olajjal is kopog? Milyent használsz?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.