Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Ez szerintem kívül van.

A műanyagon van egy speciális UV álló bevonat, ami idővel megsérül és elkezd lekopni.

Megállítani sajnos nem lehet. Le szoktam csiszolni, utána polírozom, és lekezelem egy speciális szerrel.

Kicsit tovább tart mintha csak polírozva lenne.

Azért ez nem teljesen igaz. Ugyan a folyamatot teljesen megállítani nem lehet, de késleltetni igen. Pl. soha nem szabad a lámpatestet polirozni, dörzsölni. Amikor az autó waxolva (nem poilirozva) van a lámpákat se felejtsük ki. Az uv álló bevonat lecsiszolása már csak azért sem szerencsés, mert utánna nem csak a külső műanyagot (bemattulás) teszi tönkre, hanem a foncsort is. De, ha már lecsiszolta valaki, vagy elkezdett leválni a bevonat akkor célszerű foliázni. Én szerencsés helyzetben vagyok, mert az Audi "támogat" , de elég sok helyen lehet már vásárolni.

Semmit nem akarok reklámozni, ezért csak egy kis szöveget másolnék be, meg egy kis videót a felhelyezésről, ha valakit érdekel:

A fólia felszerelés után a fényszóró és az index fényének színét nem változtatja meg a lámpa ugyan azzal a színnel világit mint az előtt.

Első lámpára és hátsó lámpára is szerelhető.

A fólia ragasztója nem károsítja fényszórót.

Nem lép reakcióba a műanyaggal.

Az időjárás viszontagságainak tökéletesen ellenáll.

UV stabilizátorral van a fólia ellátva , kivállóan bírja a hideget, meleget, a mosást és a gőzborotvát .

Védi a lámpát a kőfelverődésektől !Rendkivül dekoratív megjelenést kölcsönöz tökéletes tuning elem !

A lámpa fólia kapható :Szintelen ,sötét fekete ,világos fekete ,zöld ,piros-és árnyalatai,sárga,király kék ,kék,azúr kék,STB.

Link to comment
Megosztás:

Azért ez nem teljesen igaz. Ugyan a folyamatot teljesen megállítani nem lehet, de késleltetni igen. Pl. soha nem szabad a lámpatestet polirozni, dörzsölni. Amikor az autó waxolva (nem poilirozva) van a lámpákat se felejtsük ki. Az uv álló bevonat lecsiszolása már csak azért sem szerencsés, mert utánna nem csak a külső műanyagot (bemattulás) teszi tönkre, hanem a foncsort is. De, ha már lecsiszolta valaki, vagy elkezdett leválni a bevonat akkor célszerű foliázni. Én szerencsés helyzetben vagyok, mert az Audi "támogat" , de elég sok helyen lehet már vásárolni.

Semmit nem akarok reklámozni, ezért csak egy kis szöveget másolnék be, meg egy kis videót a felhelyezésről, ha valakit érdekel:

A fólia felszerelés után a fényszóró és az index fényének színét nem változtatja meg a lámpa ugyan azzal a színnel világit mint az előtt.

Első lámpára és hátsó lámpára is szerelhető.

A fólia ragasztója nem károsítja fényszórót.

Nem lép reakcióba a műanyaggal.

Az időjárás viszontagságainak tökéletesen ellenáll.

UV stabilizátorral van a fólia ellátva , kivállóan bírja a hideget, meleget, a mosást és a gőzborotvát .

Védi a lámpát a kőfelverődésektől !Rendkivül dekoratív megjelenést kölcsönöz tökéletes tuning elem !

A lámpa fólia kapható :Szintelen ,sötét fekete ,világos fekete ,zöld ,piros-és árnyalatai,sárga,király kék ,kék,azúr kék,STB.

Szerintem senki nem fog megsértődni, ha adsz linkeket is, ez nem reklám, mert lehet, hogy érdekelne másokat is!

Én arra gondoltam, hogy lecsiszolom, felpolírozom, és uv álló lakkal lefújom, de ez egyszerűbbnek tűnik.

Ára? Hol kapható?

Link to comment
Megosztás:

Azért ez nem teljesen igaz. Ugyan a folyamatot teljesen megállítani nem lehet, de késleltetni igen. Pl. soha nem szabad a lámpatestet polirozni, dörzsölni. Amikor az autó waxolva (nem poilirozva) van a lámpákat se felejtsük ki. Az uv álló bevonat lecsiszolása már csak azért sem szerencsés, mert utánna nem csak a külső műanyagot (bemattulás) teszi tönkre, hanem a foncsort is. De, ha már lecsiszolta valaki, vagy elkezdett leválni a bevonat akkor célszerű foliázni. Én szerencsés helyzetben vagyok, mert az Audi "támogat" , de elég sok helyen lehet már vásárolni.

Semmit nem akarok reklámozni, ezért csak egy kis szöveget másolnék be, meg egy kis videót a felhelyezésről, ha valakit érdekel:

A fólia felszerelés után a fényszóró és az index fényének színét nem változtatja meg a lámpa ugyan azzal a színnel világit mint az előtt.

Első lámpára és hátsó lámpára is szerelhető.

A fólia ragasztója nem károsítja fényszórót.

Nem lép reakcióba a műanyaggal.

Az időjárás viszontagságainak tökéletesen ellenáll.

UV stabilizátorral van a fólia ellátva , kivállóan bírja a hideget, meleget, a mosást és a gőzborotvát .

Védi a lámpát a kőfelverődésektől !Rendkivül dekoratív megjelenést kölcsönöz tökéletes tuning elem !

A lámpa fólia kapható :Szintelen ,sötét fekete ,világos fekete ,zöld ,piros-és árnyalatai,sárga,király kék ,kék,azúr kék,STB.

Nem rossz dolog ez. Hátra el tudnám képzelni a sötétet, előre viszont csak színtelent raknék.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem senki nem fog megsértődni, ha adsz linkeket is, ez nem reklám, mert lehet, hogy érdekelne másokat is!

Én arra gondoltam, hogy lecsiszolom, felpolírozom, és uv álló lakkal lefújom, de ez egyszerűbbnek tűnik.

Ára? Hol kapható?

Mint írtam én még nem vásároltam, igy nem sok infom van az árakrol, de bemásolok neked gyorsan pár linket. A lakkozás sajnos nem túl hosszú életű, ezt tapasztalatból mondom.

http://www.eufoliatech.com/tuning-lampa-folia-foliazas-auto-foliazas

http://www.carcustoms.hu/rendeles.html?page=shop.browse&category_id=18

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/kulso_autofelszereles/optikai_tuning/fenyszoro_vedo_3_d_lampafolia_1_m_x_0_3_m_1200_ft_1795000736.html

Nem rossz dolog ez. Hátra el tudnám képzelni a sötétet, előre viszont csak színtelent raknék.

Én is pontosan igy látom a dolgot. :)

Link to comment
Megosztás:

A fólia felszerelés után a fényszóró és az index fényének színét nem változtatja meg a lámpa ugyan azzal a színnel világit mint az előtt.

És a fényerő?

Mert dícséretes hogy ugyanazzal a színnel világít mint előtte és nem károsítja az UV sem, de az egész mit sem ér ha nem fogok látni vele utána (vagy nem látnak engem a mögöttem jövők)...

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Astra G-n (X12) lenne olyan problémám, hogy első indításnál (illetve ha fél-1 órát áll a kocsi), gyakran (10-ből kb 7x) gyújtás ráadásakor a kilométeróra mutatója elkezd ugrálni 0 környékén, indítás után, menet közben is ugrál, vagy éppen meg sem mozdul, majd menet közben, fél/1/5 perc után egyszer csak a helyére ugrik, mintha mi sem történt volna. Általában a fordulatszámmérővel együtt csinálja, csak az nem ugrál gyujtásnál, hanem folyamatosan 0-n van. Ha indítom, és előjön a hiba, a gyujtás le-fel, illetve újra indítás nem használ, csak magától, több-kevesebb idő elteltével tér észhez. MI lehet a baja? Magát a kilóméteróra-fordulatszámmérő egységet kell cserélnem? esetleg jeladó? Vagy a Computer bolondult meg? Valakinek valami használható ötlet?

Köszönöm előre is!

Link to comment
Megosztás:

Azért ez nem teljesen igaz. Ugyan a folyamatot teljesen megállítani nem lehet, de késleltetni igen. Pl. soha nem szabad a lámpatestet polirozni, dörzsölni. Amikor az autó waxolva (nem poilirozva) van a lámpákat se felejtsük ki. Az uv álló bevonat lecsiszolása már csak azért sem szerencsés, mert utánna nem csak a külső műanyagot (bemattulás) teszi tönkre, hanem a foncsort is. De, ha már lecsiszolta valaki, vagy elkezdett leválni a bevonat akkor célszerű foliázni. Én szerencsés helyzetben vagyok, mert az Audi "támogat" , de elég sok helyen lehet már vásárolni.

Semmit nem akarok reklámozni, ezért csak egy kis szöveget másolnék be, meg egy kis videót a felhelyezésről, ha valakit érdekel:

A fólia felszerelés után a fényszóró és az index fényének színét nem változtatja meg a lámpa ugyan azzal a színnel világit mint az előtt.

Első lámpára és hátsó lámpára is szerelhető.

A fólia ragasztója nem károsítja fényszórót.

Nem lép reakcióba a műanyaggal.

Az időjárás viszontagságainak tökéletesen ellenáll.

UV stabilizátorral van a fólia ellátva , kivállóan bírja a hideget, meleget, a mosást és a gőzborotvát .

Védi a lámpát a kőfelverődésektől !Rendkivül dekoratív megjelenést kölcsönöz tökéletes tuning elem !

A lámpa fólia kapható :Szintelen ,sötét fekete ,világos fekete ,zöld ,piros-és árnyalatai,sárga,király kék ,kék,azúr kék,STB.

Mivel spricceli meg a felületeket felhelyezés előtt?

Desztillált víz, vagy valami speciális folyadék?

Gondolom, hogy a ragasztó az a fólián van rajta!?

Link to comment
Megosztás:

És a fényerő?

Mert dícséretes hogy ugyanazzal a színnel világít mint előtte és nem károsítja az UV sem, de az egész mit sem ér ha nem fogok látni vele utána (vagy nem látnak engem a mögöttem jövők)...

Ezért is javasolt előre lehetőleg a színtelen fólia felhelyezése. Hátulra mehet akár színes is gond nélkül fognak látni.

wasquez

Igen a ragasztó a fólián van, pont ugy mint amit a szélvédőkre tesznek. Nem kell semmilyen speciális folyadék, elég a langyos enyhén lúgos (szappanos) víz.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy remeg az autó. Ezt alapjáraton csinálja, plusz ha bekapcsolom a klímát, akkor felerősödik. A remegés szemmel is látható pl. motorháztetőn.

Mi lehet a probléma? Talán a motortartó bakok?

Nagyobb fordulatnál nem csinálja? Belül lehet érezni remegést? Milyen motor van benne?

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Erőteljes motorfék után (4000 fordulatról motorfék 2000 fordulatig) finom gázadásra elkezd dadogni a jószág. Ha nem finomkodom, hanem erőteljesebben lépek oda motorfék után, akkor nincs ilyen probléma. Bármilyen fokozatnál elő tudom idézni.

Nem tudom, hogy összefüggésben van-e a dologgal, de kihúzatásnál sebességfokozattól függetlenül 4500-as fordulatnál van egy kicsi torpanás, erővesztés. Ha nem padlózom, hanem mondjuk 3/4 gázállásnál kergetem 4500 fölé, nem érezni, olyankor folyamatos a gyorsulás.

Ezek külön problémák, vagy valahol összeérhet a történet? Hibakódom sehol sincs. Esetleg benzinnyomás gond? AC? Injektor?

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Erőteljes motorfék után (4000 fordulatról motorfék 2000 fordulatig) finom gázadásra elkezd dadogni a jószág. Ha nem finomkodom, hanem erőteljesebben lépek oda motorfék után, akkor nincs ilyen probléma. Bármilyen fokozatnál elő tudom idézni.

Nem tudom, hogy összefüggésben van-e a dologgal, de kihúzatásnál sebességfokozattól függetlenül 4500-as fordulatnál van egy kicsi torpanás, erővesztés. Ha nem padlózom, hanem mondjuk 3/4 gázállásnál kergetem 4500 fölé, nem érezni, olyankor folyamatos a gyorsulás.

Ezek külön problémák, vagy valahol összeérhet a történet? Hibakódom sehol sincs. Esetleg benzinnyomás gond? AC? Injektor?

Esetleg a folytószelep környékén nem néztél körbe? Lehet hogy az alsóbb állásoknál szorul, vagy koszos.

Esetleg gyertya mikor volt cserélve?

Injektorok tisztítására spuri,. E85 vagy itt a fórumon volt valami lötyi, amit kevergettek...

Link to comment
Megosztás:

Esetleg a folytószelep környékén nem néztél körbe? Lehet hogy az alsóbb állásoknál szorul, vagy koszos.

Esetleg gyertya mikor volt cserélve?

Injektorok tisztítására spuri,. E85 vagy itt a fórumon volt valami lötyi, amit kevergettek...

Gyertyák nemrég, kb 2e km-el ezelőtt, azért azokat ki is zártam. Fojtószelepet megnézem, lehet az lesz. Köszi.

Link to comment
Megosztás:

A motor: Z16XE. Igen, belül is lehet érezni. Ma reggel próbálgattam, kb. 1000 fordulaton már megszűnik a remegés. A kocsi alapjárata 750 körül van és ez az a fordulat ahol remeg.

Hát, sajnos érdemben nem tudok mit hozzászólni a problémához, csak találgatni tudnék. Azonban nekem még ilyen alacsony (750) sohasem volt az alapjárati fordulatszámom....

Link to comment
Megosztás:

Hát, sajnos érdemben nem tudok mit hozzászólni a problémához, csak találgatni tudnék. Azonban nekem még ilyen alacsony (750) sohasem volt az alapjárati fordulatszámom....

Amikor beindítom a motort, akkor még 1000 felett van az alapjárat, viszont ha megyek vele 1-2 km-t akkor már csak 750. Kicsit idegesítő, mikor állok a lámpánál és minden remeg (szoktam kicsit játszani ilyenkor a gázzal, kicsit pörgetem, hogy 1000 legyen fordulat, de ez nem egy hosszútávú megoldás :/)

Egyébként Te mire tippelnél? Mi lehet a baj? Talán alapjárati motor? Az okozhatja a túl alacsony alapjáratot?

Link to comment
Megosztás:

Amikor beindítom a motort, akkor még 1000 felett van az alapjárat, viszont ha megyek vele 1-2 km-t akkor már csak 750. Kicsit idegesítő, mikor állok a lámpánál és minden remeg (szoktam kicsit játszani ilyenkor a gázzal, kicsit pörgetem, hogy 1000 legyen fordulat, de ez nem egy hosszútávú megoldás :/)

Egyébként Te mire tippelnél? Mi lehet a baj? Talán alapjárati motor? Az okozhatja a túl alacsony alapjáratot?

Igazából az nem alacsony, én úgy tudom üzemmeleg állapotban annyinak kell lennie, nekem is annyi mégis egyenletesen jár. A megoldásra sajnos én sem tudok mondani semmi okosat, csak arra szerettem volna kilyukadni, hogy nem az alacsony alapjárat az oka, mert a 750 normális érték.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Amikor beindítom a motort, akkor még 1000 felett van az alapjárat, viszont ha megyek vele 1-2 km-t akkor már csak 750. Kicsit idegesítő, mikor állok a lámpánál és minden remeg (szoktam kicsit játszani ilyenkor a gázzal, kicsit pörgetem, hogy 1000 legyen fordulat, de ez nem egy hosszútávú megoldás :/)

Egyébként Te mire tippelnél? Mi lehet a baj? Talán alapjárati motor? Az okozhatja a túl alacsony alapjáratot?

A 750rpm az normális érték.... Ha jól emlékszem 720-780 a jó.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tegnap vettem észre, hogy a szellőző 1-2-3 állásban hallhatóan nem kapcsolbe a motor, egyedül a 4-ben. Mi lehet a probléma? A kocsi úgy lett lerakva, hogy előtte párnappal rengeteget - >8 órát - ment rendszerint 1-2 állásban semmi gondot nem tapasztaltunk.

Mivel 4-ben fúj rendesen, ezért arra gondolok, hogy a kapcsoló környékén vagy a biztosítással lehet a gond? Ötletek, mit nézzek meg?

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tegnap vettem észre, hogy a szellőző 1-2-3 állásban hallhatóan nem kapcsolbe a motor, egyedül a 4-ben. Mi lehet a probléma? A kocsi úgy lett lerakva, hogy előtte párnappal rengeteget - >8 órát - ment rendszerint 1-2 állásban semmi gondot nem tapasztaltunk.

Mivel 4-ben fúj rendesen, ezért arra gondolok, hogy a kapcsoló környékén vagy a biztosítással lehet a gond? Ötletek, mit nézzek meg?

Köszönöm!

előtét ellenállás meghalt
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.