Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Régen szóltam már hozzá, de azért figyelemmel követtem a fórumot. Most viszont van egy problémám,a visszapillantó tükörrel,a bal oldali a ludas. Az lenne, hogy ha bekapcsolom a tükör fűtést akkor a jobb oldali az elég hamar felmelegszik viszont a bal oldali az épp hogy csak alig érezhetően langyos majd nem hideg. Ha valaki találkozott már ilyennel vagy tudja mi lehet a hiba oka és megosztaná azt szívesen venném. Már néztem tükörlapot az utángyártott az 4 ezer körül van a gyári meg 26 ezer, feleslegesen nem akarok beruházni ha meglehet oldani más képp is, és még soha nem szedtem szét a tükröt nem is tudom hogy kell kivenni a tükör lapot nem szeretném eltörni.

Köszi

Elég nehéz visszapattintani a tükörlapot a helyére.

Anno nekem a parkolóban törték ki.

Utángyártottat vettem, de butaság. Sokkal lassabb a gyárinál.

Vegyél bontóból gyárit, az jobban fűt.

Visszakanyarodva a problémádra, a tükörlap hátuljára van fölrakva a fűtőellenállás, vagy minek nevezzem. Lehet az van megsebesülve, de csak akkor látod, ha leszeded a tükörlapot.

Link to comment
Megosztás:

Elég nehéz visszapattintani a tükörlapot a helyére.

Anno nekem a parkolóban törték ki.

Utángyártottat vettem, de butaság. Sokkal lassabb a gyárinál.

Vegyél bontóból gyárit, az jobban fűt.

Visszakanyarodva a problémádra, a tükörlap hátuljára van fölrakva a fűtőellenállás, vagy minek nevezzem. Lehet az van megsebesülve, de csak akkor látod, ha leszeded a tükörlapot.

Nekem pont az utángyártott fűt gyorsabban! ;) :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor az ajtónál keresd a hibát. Az átvezető kábel szigetelése lehet hibás, vagy kábelszakadás miatt összeér az átvezetőben a kábel.

érdeklódnék ezeket a kábel átvezetöket hogy lehet ki okumlálni a helyükröl mert az enyém elég kemény félek hogy kárt teszek benne?

Link to comment
Megosztás:

...október óta úgy járok a kocsival, hogy 2000 alatt ne túl sokat pörögjön...

Nyugodtan pöröghet az többet is (messze még a piros mező... :D ).

Én városban nem kapcsolok harmadiknál feljebb, amúgy meg 80km/h-nál rakom negyedikbe, és még az 1.8 is megáll 8 liter körül így közlekedve.

Link to comment
Megosztás:

találkozhattak, csak megijedtek a profilképedtől :D

szerintem publikáld valahogy a hangot, s töltsd fel ide, hátha könnyebb lesz azonosítani...

Hmmm... A profilkép... :) Ne riasszon el senkit! :D

A hangot megpróbálom felvenni, viszont minekután nincs profi "hagfelvevő" cuccom, ezért nem nagyon tudom, hogy mi fog belőle hallatszani.

Viszont tényleg ahhoz tudom hasonlítani ezt a csattogást, mint amikor a gyalogos jelzőlámpa zöldre vált, és közben "kattog"... :) Ugyan az a hang...

Link to comment
Megosztás:

Hmmm... A profilkép... :) Ne riasszon el senkit! :D

A hangot megpróbálom felvenni, viszont minekután nincs profi "hagfelvevő" cuccom, ezért nem nagyon tudom, hogy mi fog belőle hallatszani.

Viszont tényleg ahhoz tudom hasonlítani ezt a csattogást, mint amikor a gyalogos jelzőlámpa zöldre vált, és közben "kattog"... :) Ugyan az a hang...

No, nincs más hátra akkor, hogy veszem a kabátom és megyek meghallgatok egy zöld lámpát... :D A gyalogos zöld konkrétan nem rezeg-zümmög ("Summer" nevű cucc adja a hangot, tehát zümmer az az zümmögő csúnyán magyarosítva). Ha Te az utastérben hallod anyós oldalon, akkor én egyből gyanakodnék a belső levegő keringtető rendszer megragadására ill. a folyamatosan pörgő tengelyre (törött terelőlap)... De ez egy tipp a semmire építve...

Link to comment
Megosztás:

No, nincs más hátra akkor, hogy veszem a kabátom és megyek meghallgatok egy zöld lámpát... :D A gyalogos zöld konkrétan nem rezeg-zümmög ("Summer" nevű cucc adja a hangot, tehát zümmer az az zümmögő csúnyán magyarosítva). Ha Te az utastérben hallod anyós oldalon, akkor én egyből gyanakodnék a belső levegő keringtető rendszer megragadására ill. a folyamatosan pörgő tengelyre (törött terelőlap)... De ez egy tipp a semmire építve...

Akkor még nem jártál Győrben vagy Kecskeméten. Ott úgy csattognak a lámpák zöldnél, hogy majdnem leestem az út széléről. Gyengénlátókat és hallássérülteket segítik ezzel állítólag. Na azoknak tényleg olyan hangjuk van, mikor durván hidrotőkés a motor.

De ha ez csak gázadásra jön elő, akkor vagy a szelepek katakolnak, vagy a hengerek. Egyik sem olcsó mutatvány.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Adott egy 1.2 astra aminél a napokban előjött egy olyan probléma,hogy meleg motornál leáll alattam és utána elég nehezen indul.

Ez lámpánál alapjáraton fordul elő,menet közben még nem tapasztaltam!

Hibát is dob 0335! Ez főtengely jeladót jelent,ha jól néztem utánna.

Mennyire költséges ez a játék,és mennyire bonyolult ennek a cseréje?

Tapasztalatokat,válaszokat előre is köszönöm!

z12xe...

Link to comment
Megosztás:

No, nincs más hátra akkor, hogy veszem a kabátom és megyek meghallgatok egy zöld lámpát... :D A gyalogos zöld konkrétan nem rezeg-zümmög ("Summer" nevű cucc adja a hangot, tehát zümmer az az zümmögő csúnyán magyarosítva). Ha Te az utastérben hallod anyós oldalon, akkor én egyből gyanakodnék a belső levegő keringtető rendszer megragadására ill. a folyamatosan pörgő tengelyre (törött terelőlap)... De ez egy tipp a semmire építve...

Igen nálunk Fehérváron,de tényleg vannak városok ahol igen komoly hangot hallatnak,a médiában is foglalkozotak vele,mert panaszkodtak a lakók,hogy nem tudnak aludni tőle éjjel... :D

Link to comment
Megosztás:

Az mitől lehet, hogy reggel az első pár fékezéskor jobb hátulról jó erős sistergés szerű hang hallatszik ? Ahhoz tudnám hasonlítani, mikor mondjuk hosszabb ideig áll mostanság a kocsi, és egy kicsit a tárcsa berozsdásodik, és amig le nem kopik, addig van hangja. Na mármost ezt hátulról hallani, de szétszedve semmi rendellenességet nem tapasztani. Sőt:már 2-3 óra állás után ugyanezt csinálja. Ötlet ?

Link to comment
Megosztás:

Fel tudok tenni a jelenlegi 54 mm-es generátor szíjtárcsa helyett egy kisebbet (láttam 48 mm-eset)? Hogy működik a szíjfeszítés? Így a picivel nagyobb generátor fordulat több áramot biztosítana--> nem szenvedne az autó fogyasztói terheléskor alapjáraton.

http://www.ebay.com/itm/87-93-FORD-3G-ALTERNATOR-OVERDRIVE-PULLEY-94-95-6G-MUSTANG-INCREASE-AMPS-AT-IDL-/181292976435?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2a35e74933&vxp=mtr

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. 1,2es G astra tankja mekkora? Mert én úgy tudom 52 liter. Viszont a visszajelző tegnap óta villogott azóta mentem vagy 25km-t vagyis elvileg max 1-2 liter volt a tankban, tankoltam 24,6 litert és fél fölött áll a mutató. először azt hittem kell egy kis idő míg beáll a valósra, de 7 km városi használat után is ragaszkodik a fél feletthez. Lehetséges, hogy 45 literes lenne? 2004-es az autó. Z12XE bár szerintem ez nem igen számít. Meg 5 ajtós.

Link to comment
Megosztás:

Gyári adatok szerint valóban 52 literes az a tank, de sose fogsz tudni ennyit tankolni bele, talán csak ha már porzik.

Ellenben a szintjelző műszer által mutatott érték sosem volt releváns adat (szándékosan nincs is megszámozva), csak nagyjából jelzi hogy mennyi üzemanyagod van még. Mellesleg sztem nem is lineáris, az elején sokkal lassabban fogy mint a vége felé.

Link to comment
Megosztás:

Értem. Nemtudom ezt még nem tudtam megfigyelni, ki meg nem próbáltam, hogy mikor áll meg. Azt már megfigyeltem, hogy a sárga lámpát az elektronika vezérli ki, és szerintem figyeli az fogyasztást is. Volt olyan már 1 napja városban világított a lámpa elindultam városon kívül és 5km múlva kialudt. Csak azért lettem volna kíváncsi a valósra, mert úgy hogy 52 literrel számoltam és a mutatót fél és negyed között nézve 6,5 literre jött ki a 100km városon kívül mostani időjárásban, erős lábbal( 100-110)

A másik amit észrevettem (úgy is beszélgetős topik :) ) Hogy 120tól (ott olyan 3700 a fordulat) sokkal vagányabbul gyorsul mint 100ról. Gondolom ebben az esetben meg az játszik, hogy 4.000nél van a nyomaték csúcs gyári adat szerint.

Link to comment
Megosztás:

Üdvözletem mindenkinek. 3 darab kérdéssel fordulnék hozzátok. Egy 2001es 1.8as 16 szelepes Astra G-ről lenne szó. Az első kérdésem az lenne,hogy miért világít a motor diagnosztika? Géppel meglett nézve, lamdbaszondát dobja ki hibakódnak. Az autó hidegen indításkor kb 20-30 másodpercig 1300as fordulaton pörög aztán szépen lemegy 800 környékére. Ezután ha az autót meghúzatom, magasabb fordulaton használom, akkor a motordiagnosztika világítás kialszik és kb 10-20 kilométer megtétele után újra kivillan,és akárhányszor játszom el ezt ugyanez a probléma. Mi lenne a megoldás?

A másik kérdésem pedig az lenne,h mitől párásodik eszeveszettül az egész autó? Kormánymű cserén átesett az autó,és azóta kopog amikor egy-egy kátyúba bele megyek, de csak a jobb oldalával,illetve ha jobbra tekerem a kormányt? Mi lehet a baj?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kérném a segítségeteket.

Az lenne a baj P0170 es hiba van jelen amikor a gáz tartályba már fogytán van a gáz akkor ki gyullad a motor hiba jelző ha tele tankolom akkor megyek vele egy kicsit el alszik a lámpa szóval a hiba nem aktív de ugyanúgy ki lehet villogtatni ez miért van a légmennyiség mérőm jó a szerelő mondta a lambdaszondák jók de még is van valami :( most is épp aktív a hiba és a fogyasztáson is meg látszik :(

Kérem segítsetek ! mit cseréljek, mit csináljak, mit vegyek !

Link to comment
Megosztás:

Na, emberek, akik írtak, és akik hasonlóakat tapasztaltak! Rágyüttem a hibára! Segítséggel, amit nagyon köszönök!

Amikor megvettem újonnan az astra-t (2003) fél mondat erejéig azt mondta a szalonban a pofa, hogy szereti ez a motor (1,4), ha pörgetik. Én ezt nem nagyon komolykodtam be, hanem amolyan dízelesen, alacsony fordulaton a'la gazdaságosság vezettem a kocsit évekig (A fogyasztása 7 L volt 5 személlyel, telepakolva, légkondival, hosszú távon, olajat tízévesen se fogyaszt! - örültem, mint majom a farkának). A szelepeknek viszont ez nem tett jót ezek szerint, gondolom trutyisak, kormosak lettek, ragadtak, nem zártak, stb. De szeptemberi postom idején egyik fórumozónk jelezte más témában, hogy néha nem ért kifüstölni a kocsit, meghajtani 100 fölött alaposan, had tisztuljon. Na ekkor nekem beugrott ez a régi, vásárláskori emlék és kb. október óta úgy járok a kocsival, hogy 2000 alatt ne túl sokat pörögjön, hidegen pedig semmiképpen. És azóta nincs a gubanc! Szépen pörög a motor, probléma, rángatás, egyebek nélkül! Sajna mostanra a katalizátorom ráment a dologra, kár, hogy nem mondta az opeles manus határozottabban, hogy hadd pörögjön az a motor, mert a gáz egy része visszamegy újraégetésre és ez koszolhat, ha nem vigyázunk. De sajna nem mondtak semmit, csak, hogy milyen jó, hogy a központi zár második gombnyomásra reteszel! No, de ez van! A segítséget nagyon köszönöm mindekinek!!!

Csak óvatosan kell pörgetni, tartósan nem bírja.
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kérném a segítségeteket.

2001-es évjáratú Opel G Astra 1,8 16v benzin-gázos autóról van szó.

Az első kérdésem az lenne hogy olyan 100-110 km/h sebességgel szoktam közlekedni úgy a gáz fogyasztásom 9,3 L az jó fogyasztás ?

A második az lenne P0170 es hiba van jelen amikor a gáz tartályba már fogytán van a gáz akkor ki gyullad a motor hiba jelző ha tele tankolom akkor megyek vele egy kicsit el alszik a lámpa szóval a hiba nem aktív de ugyanúgy ki lehet villogtatni ez miért van a légmennyiség mérőm jó a szerelő mondta a lambdaszondák jók de még is van valami :( most is épp aktív a hiba és a fogyasztáson is meg látszik :(

Kérem segítsetek ! mit cseréljek, mit csináljak, mit veszek

A harmadik kérdésem az NGK gyertyáról mi a véleményetek vagy vegyek Bosch gyertyákat

most NGK van benne azt mondta a Bárdi Autónál az értékesítő hogy ezt szokták vinni meg jobb is nekem nem tetszik nagyon főleg az alapjárat nem egyenletes fojtószelep takarítva AGR levakolva már úgy vettem egy gonddal kevesebb .

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kérném a segítségeteket.

2001-es évjáratú Opel G Astra 1,8 16v benzin-gázos autóról van szó.

Az első kérdésem az lenne hogy olyan 100-110 km/h sebességgel szoktam közlekedni úgy a gáz fogyasztásom 9,3 L az jó fogyasztás ?

A második az lenne P0170 es hiba van jelen amikor a gáz tartályba már fogytán van a gáz akkor ki gyullad a motor hiba jelző ha tele tankolom akkor megyek vele egy kicsit el alszik a lámpa szóval a hiba nem aktív de ugyanúgy ki lehet villogtatni ez miért van a légmennyiség mérőm jó a szerelő mondta a lambdaszondák jók de még is van valami :( most is épp aktív a hiba és a fogyasztáson is meg látszik :(

Kérem segítsetek ! mit cseréljek, mit csináljak, mit veszek

A harmadik kérdésem az NGK gyertyáról mi a véleményetek vagy vegyek Bosch gyertyákat

most NGK van benne azt mondta a Bárdi Autónál az értékesítő hogy ezt szokták vinni meg jobb is nekem nem tetszik nagyon főleg az alapjárat nem egyenletes fojtószelep takarítva AGR levakolva már úgy vettem egy gonddal kevesebb .

Én is így jártam! Katalógus szerint NGK-t javasoltak amit meg is vettem, bánatomra!

Szarakodott az alpjárat, nem akart menni az autó. 2000km-t kínlódtam vele, majd ment a "kukába".

Gyárilag Bosch FLR8LDCU volt benne, de már csak az FLR8LDCU+ tudtam venni.

Tökéletes! Most lesz benne 55-60E km. Tavasszal csere.

Link to comment
Megosztás:

A másik kérdésem pedig az lenne,h mitől párásodik eszeveszettül az egész autó? Kormánymű cserén átesett az autó,és azóta kopog amikor egy-egy kátyúba bele megyek, de csak a jobb oldalával,illetve ha jobbra tekerem a kormányt? Mi lehet a baj?

Hello

az összes astra párásodik mint az állat !! a ventilátor minimun 2 -es fokozatba mindig!

a kopogás lehet axiális csukló, kutyacsont, gömbfej,

Link to comment
Megosztás:

Hello

az összes astra párásodik mint az állat !! a ventilátor minimun 2 -es fokozatba mindig!

a kopogás lehet axiális csukló, kutyacsont, gömbfej,

Már bocsánat, de nettó hülyeség az összes astra párásodik sztereotípia. Csak akkor párásodik, ha a behalt külső-belső levegő csappanytú mozgató motort vagy meg nem csinálod, vagy mindig kinti állásba rögzíted (mint én). Onnantól kezdve Pá pá pára. Előtte én sem láttam ki, megcsináltam, azóta nyoma sincs párának.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Már bocsánat, de nettó hülyeség az összes astra párásodik sztereotípia. Csak akkor párásodik, ha a behalt külső-belső levegő csappanytú mozgató motort vagy meg nem csinálod, vagy mindig kinti állásba rögzíted (mint én). Onnantól kezdve Pá pá pára. Előtte én sem láttam ki, megcsináltam, azóta nyoma sincs párának.

:icon13: :icon13: :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.