zotya975 Elküldve Augusztus10, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2017 2 órája, lacyka1991 írta: Sziasztok. Szeretnék venni az F astrámra alufelnit,lenne is egy szett 4x100 15"-os Dotz. 175/65R15 a gumi rajta. Kérdésem hogy jó e rá? Az agyméret 56.5 azt is nézd meg bár oda kapni tehermentesítő gyűrűt. ET-szám is jó lenne ha lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacyka1991 Elküldve Augusztus10, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2017 (edited) . Módosítva Augusztus10, 2017 : lacyka1991 Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacyka1991 Elküldve Augusztus10, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2017 22 perce, zotya975 írta: Az agyméret 56.5 azt is nézd meg bár oda kapni tehermentesítő gyűrűt. ET-szám is jó lenne ha lenne. Végül is nem a felni lenne a probléma mert az tuti jó, hanem a gumi mérete,befér az astra alá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Augusztus10, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2017 (edited) 7 perce, lacyka1991 írta: Végül is nem a felni lenne a probléma mert az tuti jó, hanem a gumi mérete,befér az astra alá? Fizikailag elfér, de nem váltóméret. Túl nagy. 175/70 R13-ból nézegess váltóméret. Pl 185/60 R14 vagy 195/50 R15 Módosítva Augusztus10, 2017 : HaPetya Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacyka1991 Elküldve Augusztus10, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2017 (edited) 5 perce, HaPetya írta: Fizikailag elfér, de nem váltóméret. Túl nagy. 175/70 R13-ból nézegess váltóméret. Pl 185/60 R14 vagy 195/50 R15 Akkor semmiképp se jó a 175/65 R15 Módosítva Augusztus10, 2017 : lacyka1991 Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Augusztus10, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2017 Just now, lacyka1991 írta: Akkor semmiképp se jó a 175/65 ? Én nem raknám fel. Nem rá való. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacyka1991 Elküldve Augusztus10, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2017 (edited) 18 perce, HaPetya írta: Én nem raknám fel. Nem rá való. Kár érte :/ És ha mégis ugy döntök hogy felteszem rá mi baj lehet? Módosítva Augusztus10, 2017 : lacyka1991 Link to comment Megosztás: More sharing options...
snec Elküldve Augusztus10, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2017 km óra nem lesz pontos, vagy az eddigihez képest Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November5, 2017 Megoszt Elküldve November5, 2017 Nnah, innentől télin gurulunk. Kicsit korai, de most volt időm cserélni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November5, 2017 Megoszt Elküldve November5, 2017 11 perce, hening írta: Nnah, innentől télin gurulunk. Kicsit korai, de most volt időm cserélni. Nekem is már száradnak a nyáriak, most van jó idő, inkább járok pár napig melegben télivel, mint hogy 5 fokban fagyjak meg átrakáskor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November6, 2017 Megoszt Elküldve November6, 2017 Lehet korán tettem át a téli gumikat, jövök hazafelé, aztán egy hirtelen sávváltás (nagy gázzal) után megtorpant a sor, és egy közepes erejű fékezésnél csodálkozva néztem körül hogy ki a tö*öm csikorgat aztán rájöttem hogy én. Nem volt vészes, 1-1,5 méterre megálltam az előttem haladó mögött, de a Falconokkal tényleges satufékkel tudtam csak megnyikkantani a kereket. Jó igaz meleg van 13-fok meg a gumik ( barum 5.5 mili kábé)is idén 5 évesek, de akkor is meglepődtem. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve November23, 2017 Megoszt Elküldve November23, 2017 Én már a következő szett nyárin agyalok. Addigra hadra foghatók lesznek a rendőrfelnik, utolsó nyári ADAC teszteket is nézegettem, közép kategóriában több jó is van, csak hajlamos vagyok elveszni a részletekben. Olyan úgysincs, aminek jó a kopásállósága, nem túl hangos, nem hajlamos aquaplaningre és nem gyémánt-árban megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November23, 2017 Megoszt Elküldve November23, 2017 7 órája, Róóóbi írta: Én már a következő szett nyárin agyalok. Addigra hadra foghatók lesznek a rendőrfelnik, utolsó nyári ADAC teszteket is nézegettem, közép kategóriában több jó is van, csak hajlamos vagyok elveszni a részletekben. Olyan úgysincs, aminek jó a kopásállósága, nem túl hangos, nem hajlamos aquaplaningre és nem gyémánt-árban megy. Igen, ez az egyszerre dugni és szűznek is maradni, tipikus esete. Ettől még lehet találni jó megoldást. Sajnos konkrét márkában nem tudok segíteni, de 195/50R15-ös méretben 14e.Ft/db-ig is vannak már jó gumik (Barum Bravuris, Toyo CF2), de Toyo T1R is van 16e. körül, amit páran sportos vezetéshez használnak. Ez is olyan mint az olaj, kinek mi jön be. Szerintem a mennyit megyek egy évben és a mire használom kérdésre kell jól válaszolni és persze a mennyit szánok rá is fontos. Ha 4-6 évre veszünk gumit, mert FB szerint utána gyilkos vagy, akkor a kopás csak akkor lesz szempont, ha sokat mész. Évi 10-15e km-nél majdnem mindegy. Innentől az a kérdés, hogy mennyire szeretnénk kihasználni a gumiban rejlő lehetőségeket. Egy kemény gumival nem lehet eredményesen versenyezni, egy puhával pedig fogyasztási versenyt nyerni. Még itt érdemes nézelődni (persze nem az egyéni leírások részleteiben elveszve), a nagyszámú teszt alapján elég jól látszik az összegzésben, hogy egy gumi miben jobb/rosszabb. https://www.tirerack.com/content/tirerack/desktop/en/tires/by-brand.html http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve November23, 2017 Megoszt Elküldve November23, 2017 Nekem toyo t1r van a fent említett méretben és bár már 3-ik szezont fejeztem be vele csak az az 1 probléma van vele h 50 felett a V minta miatti zaj lassan öli az idegeimet. Egyébként tök jól tapad még mindig Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve November24, 2017 Megoszt Elküldve November24, 2017 13 órája, Tiu írta: Igen, ez az egyszerre dugni és szűznek is maradni, tipikus esete. Ettől még lehet találni jó megoldást. Sajnos konkrét márkában nem tudok segíteni, de 195/50R15-ös méretben 14e.Ft/db-ig is vannak már jó gumik (Barum Bravuris, Toyo CF2), de Toyo T1R is van 16e. körül, amit páran sportos vezetéshez használnak. Ez is olyan mint az olaj, kinek mi jön be. Szerintem a mennyit megyek egy évben és a mire használom kérdésre kell jól válaszolni és persze a mennyit szánok rá is fontos. Ha 4-6 évre veszünk gumit, mert FB szerint utána gyilkos vagy, akkor a kopás csak akkor lesz szempont, ha sokat mész. Évi 10-15e km-nél majdnem mindegy. Innentől az a kérdés, hogy mennyire szeretnénk kihasználni a gumiban rejlő lehetőségeket. Egy kemény gumival nem lehet eredményesen versenyezni, egy puhával pedig fogyasztási versenyt nyerni. Még itt érdemes nézelődni (persze nem az egyéni leírások részleteiben elveszve), a nagyszámú teszt alapján elég jól látszik az összegzésben, hogy egy gumi miben jobb/rosszabb. https://www.tirerack.com/content/tirerack/desktop/en/tires/by-brand.html http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/ Megnéztem, ez a Toyo jónak tűnik,összehasonlítva a CF2 a T1R-el nekem mindkettő szimpatikus. Bár, a profilból eredő zajosság nálam nem szempont, pedig nem Lada Niván nevelkedtem... Mindkettő ígéretes, a V-profilból szemre jobb képességeket nézek ki vizes úton, ez nálam fontos. Ja és sokat járok autópályán. Főleg, hogy ~220€-ból megvan a szett. Ez elég jó ár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve November24, 2017 Megoszt Elküldve November24, 2017 40 perce, Róóóbi írta: Megnéztem, ez a Toyo jónak tűnik,összehasonlítva a CF2 a T1R-el nekem mindkettő szimpatikus. Bár, a profilból eredő zajosság nálam nem szempont, pedig nem Lada Niván nevelkedtem... Mindkettő ígéretes, a V-profilból szemre jobb képességeket nézek ki vizes úton, ez nálam fontos. Ja és sokat járok autópályán. Főleg, hogy ~220€-ból megvan a szett. Ez elég jó ár. Ami még látszik, mert én nézem a címkét és a minősítéseket, ebben az árfekvésben szinte csak a Toyo, meg még 1-2 nevesebb márka (Kumho, Falken) produkál B minősítést nedves úton fékezésnél. A-t a Uniroyal és a Bridgestone tud, de ezek már drágábbak. Viszont a Toyo CF2 üzemanyag-takarékosságra C-t kapott, úgyhogy eddig nálam ő a befutó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November24, 2017 Megoszt Elküldve November24, 2017 14 órája, Róóóbi írta: Ami még látszik, mert én nézem a címkét és a minősítéseket, ebben az árfekvésben szinte csak a Toyo, meg még 1-2 nevesebb márka (Kumho, Falken) produkál B minősítést nedves úton fékezésnél. A-t a Uniroyal és a Bridgestone tud, de ezek már drágábbak. Viszont a Toyo CF2 üzemanyag-takarékosságra C-t kapott, úgyhogy eddig nálam ő a befutó. Nem rossz választás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve December11, 2017 Megoszt Elküldve December11, 2017 Sziasztok! Létezhet hogy elböktem egy felnivásárlást? Történt, hogy múlt Pénteken vettem 2 db. lemezfelnit, 56,5 mm központi furat mérettel. Tegnap néztem, mert 130-tól ráz a kormány, és gyanus volt. Láttam, minimális hézag van az agy, és a felni között. Természetesen első kerekekről beszélek. Nem találok egyértelmű adatot arra, hogy nekem a 99-es Astrára lehet-e 56 mm-es központi furatú felni? A gumik újak, és centírozottak természetesen. Vagy keressem a rázás okát a lengőkarszilentnél? Nyári gumival nem volt ilyen gondom, miután felcseréltem a felniket elöl-hátul. Itt ez nem menne, illetve nem akarnám, mert csak a 2 első gumi új, azt hagynám ott szívem szerint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve December11, 2017 Megoszt Elküldve December11, 2017 17 perce, tuskes írta: Sziasztok! Létezhet hogy elböktem egy felnivásárlást? Történt, hogy múlt Pénteken vettem 2 db. lemezfelnit, 56,5 mm központi furat mérettel. Tegnap néztem, mert 130-tól ráz a kormány, és gyanus volt. Láttam, minimális hézag van az agy, és a felni között. Természetesen első kerekekről beszélek. Nem találok egyértelmű adatot arra, hogy nekem a 99-es Astrára lehet-e 56 mm-es központi furatú felni? A gumik újak, és centírozottak természetesen. Vagy keressem a rázás okát a lengőkarszilentnél? Nyári gumival nem volt ilyen gondom, miután felcseréltem a felniket elöl-hátul. Itt ez nem menne, illetve nem akarnám, mert csak a 2 első gumi új, azt hagynám ott szívem szerint. A 4 csavaros Opelek szinte mind 56,5mm-esek. A VW 57mm ha jól tudom, az nem való rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December11, 2017 Megoszt Elküldve December11, 2017 Lőj egy képet a felniről, valszeg vw felnit vettél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve December11, 2017 Megoszt Elküldve December11, 2017 3 órája, wookie írta: Lőj egy képet a felniről, valszeg vw felnit vettél. 3 órája, Bundee írta: A 4 csavaros Opelek szinte mind 56,5mm-esek. A VW 57mm ha jól tudom, az nem való rá. Facca! Na holnap világosban fotózás..... Pedig direkt mondtam az embernek, hogy 99-es F Astrára kell. Akkor megvan a kormányrázás oka is, ha ez a szitu. Kiváncsi leszek ki fizeti a 2x-es szerelési díjat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve December12, 2017 Megoszt Elküldve December12, 2017 (edited) Na csináltam pár fotót. Jól látszik, hogy a kerékagy mellett van hézag. Ezekszerint VW felnik? http://www.kephost.com/image/Eqhe http://www.kephost.com/image/Eqhr http://www.kephost.com/image/Eqh4 http://www.kephost.com/image/EqhW Módosítva December12, 2017 : tuskes Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December12, 2017 Megoszt Elküldve December12, 2017 55 perce, tuskes írta: Na csináltam pár fotót. Jól látszik, hogy a kerékagy mellett van hézag. Ezekszerint VW felnik? http://www.kephost.com/image/Eqhe http://www.kephost.com/image/Eqhr http://www.kephost.com/image/Eqh4 http://www.kephost.com/image/EqhW Ezek Olasz felnik, fiat, lancia, ar, 58-as agymérettel, és a slusszpoén hogy nem 4x100, hanem 4x98 az osztóköre. Ott van benne a lancia embléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve December12, 2017 Megoszt Elküldve December12, 2017 (edited) 2 órája, wookie írta: Ezek Olasz felnik, fiat, lancia, ar, 58-as agymérettel, és a slusszpoén hogy nem 4x100, hanem 4x98 az osztóköre. Ott van benne a lancia embléma. B....a meg!!!!! Mekkora pancser vagyok! Hiába, ha mindig rohan az ember, figyelmetlen! Szerk. 1. Egyre inkább azon agyalok, hogy nem böktek át. Inkább az lehet, hogy a tavajról maradt felnijeim, mármint a 2 db. nem sérült, most előre került cserekor, így a korábban nem érzett rángatás, most elől érezhető. Most azonlegózok, hogy a méretben nem jó felnik helyett vegyek-e 2 db jót, ami szereléssel 11 ropi, vagy cseréljem át csak a gumikat, úgy, hogy a jó felnikre az új gumik, majd azok előre, régebbi gumik, rosz felni pedig hátra, ami megintcsak min. 10-12 ropi. Vagy egszerűen kerékcsere, amit én is meg tudok csinálni, de inkább az új gumikat hagynám elöl, ahhoz pedig a fentebbi eljárás kell. Módosítva December12, 2017 : tuskes Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December13, 2017 Megoszt Elküldve December13, 2017 18 órája, wookie írta: Ezek Olasz felnik, fiat, lancia, ar, 58-as agymérettel, és a slusszpoén hogy nem 4x100, hanem 4x98 az osztóköre. Ott van benne a lancia embléma. De ezt nem lehet feltenni excenteres kerékcsavarral? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts