Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

:)

Éreztem hogy valaki vagy a reggel mögöttem állók közül, vagy a fórumról :)

Egyébként a bosszantó, hogy 2 napja nincs ablak az autón, tehát gyakorlatilag nagyon korlátozottan tudom használni (garázsból garázsba, szerencsére az idő is engedi).

Bezárni ugye nem lehet (ha most ellopják szerintem kiröhögnek a cascommal), de még csak be sem takarhatom egy fóliával mert nincs olyan amin oldalra ki tudnék látni.

A károkozó biztosítója (MKB) nem hív, a szerviz pedig nem javíthat ameddig nincs meg a szemle (és csak az MKB-s ember szemlézheti).

Remélem, hogy nem hiába várok, és nem derül ki a végén hogy nem is fedezi a biztosítás....

Papíron elismerték tehát ebben az esetben én is be tudom hajtani, de az meg megint macera. :(

Gondoltam megkérdem, mert szoktam olvasni és elég korrekt válaszokat szoktak adni. Meg így legalább van egy biztosítós vélemény a dologról. :)
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valakinek van valami tuti megoldása a pollenszűrő (Delphi-s rendszer) megfelelő helyre "gyömöszölésére"? :icon1:

Már egy pár éve szenvedek vele rendszeresen, de még nem jöttem rá a "frankóra".

Az utolsó 5 cm-en megakad a felső sarka valamiben és nem fér mögé a kezem rendesen, hogy megigazítsam. Persze így meg olyan, mintha nem is lenne benne szűrő, jön be a szemét.

Köszi előre is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valakinek van valami tuti megoldása a pollenszűrő (Delphi-s rendszer) megfelelő helyre "gyömöszölésére"? :icon1:

Már egy pár éve szenvedek vele rendszeresen, de még nem jöttem rá a "frankóra".

Az utolsó 5 cm-en megakad a felső sarka valamiben és nem fér mögé a kezem rendesen, hogy megigazítsam. Persze így meg olyan, mintha nem is lenne benne szűrő, jön be a szemét.

Köszi előre is!

Szia,

egy hosszú lapos vékony csavarhúzó nem fér be mellé, hogy azzal megtudd igazítani?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szia,

egy hosszú lapos vékony csavarhúzó nem fér be mellé, hogy azzal megtudd igazítani?

Köszi, egy próbát megér, de hogy ne legyen egyszerű az élet, még egy enyhe görbülete is van a háznak, meg néhány "terepakadály" a munkaterület közelében. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Köszi, egy próbát megér, de hogy ne legyen egyszerű az élet, még egy enyhe görbülete is van a háznak, meg néhány "terepakadály" a munkaterület közelében. :blush:

Nálam a napokban lesz aktuális igaz Behr rendszerem van. Remélem könnyen megleszek vele.

Még egy: fűrészlap esetleg?

De majd talán válaszol valaki még aki már csinált cserét ilyen rendszernél.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Köszi, egy próbát megér, de hogy ne legyen egyszerű az élet, még egy enyhe görbülete is van a háznak, meg néhány "terepakadály" a munkaterület közelében. :blush:

Én a delphinél egy vékony kb 5 cm széles lécdarabbal szoktam a belső szélénél fogva benyomkodni. A szűrőház feléig viszont tényleg szívás mert onnantól kell a vezető sínbe betalálni. Hát ezt jól kitalálták....

Behr-nél kicsit könnyebb, szerencsére nekem az van. De azért a vékony tenyér és a szerencse ott is elkel! :)

Más:

Valaki tudja esetleg, hogy Z14XE F48-as Astránál mennyi a 0-100km/h gyári értéke?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Én a delphinél egy vékony kb 5 cm széles lécdarabbal szoktam a belső szélénél fogva benyomkodni. A szűrőház feléig viszont tényleg szívás mert onnantól kell a vezető sínbe betalálni. Hát ezt jól kitalálták....

Behr-nél kicsit könnyebb, szerencsére nekem az van. De azért a vékony tenyér és a szerencse ott is elkel! :)

Más:

Valaki tudja esetleg, hogy Z14XE F48-as Astránál mennyi a 0-100km/h gyári értéke?

Köszi!

Az összes 1.4 16V g-astránál 11.5mp-et állít a gyár. Ehhez az értékhez gyorsulásmérővel nézve erős hátszél és jó kis lejtő szükséges ennél az autónál.H-astránál már valós értékeket adnak meg,ott a z14xep 13.7 a z16xer 11.7.Pedig csak kb. 50kg van a g-és h astra ötajtós között.

Gyorsulásmérővel: x14xe korzánk 905kg annak 12.2, x16xel b-veki 13.3 viszont az meg nehezebb de +10le,szóval valós 0-100 a z14xe astránál is ilyesmi lehet.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Az összes 1.4 16V g-astránál 11.5mp-et állít a gyár. Ehhez az értékhez gyorsulásmérővel nézve erős hátszél és jó kis lejtő szükséges ennél az autónál.H-astránál már valós értékeket adnak meg,ott a z14xep 13.7 a z16xer 11.7.Pedig csak kb. 50kg van a g-és h astra ötajtós között.

Gyorsulásmérővel: x14xe korzánk 905kg annak 12.2, x16xel b-veki 13.3 viszont az meg nehezebb de +10le,szóval valós 0-100 a z14xe astránál is ilyesmi lehet.

Én még régebben töltöttem le valahonnan egy 2002. augusztusi hivatalos katalógust, abban 1.4 16V-hez kerek 13 másodpercet írnak. Ez még bőven a z14xe időszaka, de úgy tudom, a z14xep motor sem erősebb, így nem is gyorsabb, csak jobban fogyaszt. A gyorsulási adatot a vezess.hu-n levő katalógus is megerősíti, bár ott a fogyasztásra ugyanazt írja, csak a hengerűrtartalomban van különbség.

Z14XE:

http://www.vezess.hu/katalogus_adatlap/?kod=AwN0AHVkZwx&marka=OPEL

Z14XEP:

http://www.vezess.hu/katalogus_adatlap/?kod=AwN0AHVkZmx&marka=OPEL

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szedte már le valaki a műanyag küszöböt?

Azt írja az "Így csináld",hogy át kell nyomni a műanyag felfogató patent közepén lévő csapot és ezután lehet kiszedni a patentot.

Lehet Én vagyok láma a dologhoz,de ha átnyomom akkor az a kasztniba esik be (szerintem),és onnan kiszedni nem tudom,hogy ki lehet-e?

"Könyv" szerint újra fel lehet használni,de hogyan,ha a csap a kasztniba van.

Köszi előre is a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Új patent kell nem úszod meg.

Ha kivarázsolod újra lehet használni ez igaz.

Üdv Xenof

Sziasztok!

Szedte már le valaki a műanyag küszöböt?

Azt írja az "Így csináld",hogy át kell nyomni a műanyag felfogató patent közepén lévő csapot és ezután lehet kiszedni a patentot.

Lehet Én vagyok láma a dologhoz,de ha átnyomom akkor az a kasztniba esik be (szerintem),és onnan kiszedni nem tudom,hogy ki lehet-e?

"Könyv" szerint újra fel lehet használni,de hogyan,ha a csap a kasztniba van.

Köszi előre is a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Én még régebben töltöttem le valahonnan egy 2002. augusztusi hivatalos katalógust, abban 1.4 16V-hez kerek 13 másodpercet írnak. Ez még bőven a z14xe időszaka, de úgy tudom, a z14xep motor sem erősebb, így nem is gyorsabb, csak jobban fogyaszt. A gyorsulási adatot a vezess.hu-n levő katalógus is megerősíti, bár ott a fogyasztásra ugyanazt írja, csak a hengerűrtartalomban van különbség.

Z14XE:

http://www.vezess.hu/katalogus_adatlap/?kod=AwN0AHVkZwx&marka=OPEL

Z14XEP:

http://www.vezess.hu/katalogus_adatlap/?kod=AwN0AHVkZmx&marka=OPEL

Szia! Én kíváncsiságból megmértem a torque segítségével. Az hozzá tartozik, hogy kímélés miatt 5500-nál elváltottam és az 1-es nem volt gyilkolós, így 17,9 lett. Azért nem valami jó. Persze ha kinyomtam volna a belét is akkor lehet meglett volna akár a 15-is....
Link to comment
Megosztás:

Helló!

Új patent kell nem úszod meg.

Ha kivarázsolod újra lehet használni ez igaz.

Üdv Xenof

Szia!

Köszönöm a segítségedet!

:( Nem tudom miért nem lehet ide is olyan patentokat tenni,mint amilyenek az első lökős aljában vagy a felső részén vannak. Azokat legalább könnyű kiszedni.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Köszönöm a segítségedet!

:( Nem tudom miért nem lehet ide is olyan patentokat tenni,mint amilyenek az első lökős aljában vagy a felső részén vannak. Azokat legalább könnyű kiszedni.

Hogy vegyél másikat.

Én most tavasszal vettem észre a !!márkaszerviz!! tavaly őszi akcióját, amikor levették a motorvédőt.... Ott is ilyen patentek vannak, és kinyomták a belsejét, s helyette csavart tettek bele.... <_< A másikból meg hiányzott... nem volt benne semmi, mesteri munka... :huh:

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Köszönöm a segítségedet!

:( Nem tudom miért nem lehet ide is olyan patentokat tenni,mint amilyenek az első lökős aljában vagy a felső részén vannak. Azokat legalább könnyű kiszedni.

Nekem az első lökös közepén alul és felül is ilyen középen kinyomós patentek voltak amikor megvettem az autót, bár lehet azok már nem gyáriak, de így én is olyannal raktam vissza. Amúgy van pár ilyen patentem ha csak néhány kell, ha esetleg több akkor meg a "stopposnál" (Szeghalmi autósbolt, a Budapest úti OMV kúttal szemben az udvarban) van jópár féle, köztük ilyen is.
Link to comment
Megosztás:

Megrendeltem az Insignia spricniket. Nézegettem ma a szélvédő alján lévő gumi tömítést és úgy látom nem biztos hogy visza fogom tudni rakni megfelelően. Nagyon sok koszt és port mosott be oda mivel több helyen kissé eláll. Szerintetek lehet ilyet kapni emberi áron vagy csak bontott létezik belőle. Illetve mennyire életképes lehet ez ha tökéletesen kitakarítom a helyét , vissza helyezhető vajon?

Közben megtaláltam cromax nál. 10k -t kicsit sokallok érte. Megpróbálom megmenteni. :)

Link to comment
Megosztás:

Szia! Én kíváncsiságból megmértem a torque segítségével. Az hozzá tartozik, hogy kímélés miatt 5500-nál elváltottam és az 1-es nem volt gyilkolós, így 17,9 lett. Azért nem valami jó. Persze ha kinyomtam volna a belét is akkor lehet meglett volna akár a 15-is....

0-100-ra az nagyon sok! Vagy a kocsiddal nincs valami rendben, vagy a program mért rosszul - ami nem kizárható, én a teljesítményt próbáltam egyszer lemérni vele, de nem adott realisztikus adatokat. Az 5500-as fordulat még talán ideális is, 4000 körül van a max. nyomaték, és ennél a fordulatnál váltva kb. oda esik vissza. Ám gyorsulás mérésre van egy nagyon jó GPS-es progi, Dynomaster a neve, azzal mértem 13,22-t.

http://szervizkonyv.vezess.hu/images/uploads/normal/dyno_1.jpg

http://szervizkonyv.vezess.hu/images/uploads/normal/dyno_2.jpg

Link to comment
Megosztás:

Megrendeltem az Insignia spricniket. Nézegettem ma a szélvédő alján lévő gumi tömítést és úgy látom nem biztos hogy visza fogom tudni rakni megfelelően. Nagyon sok koszt és port mosott be oda mivel több helyen kissé eláll. Szerintetek lehet ilyet kapni emberi áron vagy csak bontott létezik belőle. Illetve mennyire életképes lehet ez ha tökéletesen kitakarítom a helyét , vissza helyezhető vajon?

Közben megtaláltam cromax nál. 10k -t kicsit sokallok érte. Megpróbálom megmenteni. :)

Az nem azért nem megy vissza, mert koszos, hanem azért, mert a végei elkezdenek rozsdásodni. Ez egy elcseszet dolog, de nagyon.

Most nézem, ebből volt tavaly utánagyártott, de már csak gyárit látok. :(

https://cromax.hu/250000000-szelvedooldaluveg/250570000-elso-szelvedo-es-alkatreszei/250570187-elso-szelvedo-uveg-alkatreszei/143127-elso-szelvedo-uveg-alkatreszei-opel-astra-g-1998-2009

Link to comment
Megosztás:

Megrendeltem az Insignia spricniket. Nézegettem ma a szélvédő alján lévő gumi tömítést és úgy látom nem biztos hogy visza fogom tudni rakni megfelelően. Nagyon sok koszt és port mosott be oda mivel több helyen kissé eláll. Szerintetek lehet ilyet kapni emberi áron vagy csak bontott létezik belőle. Illetve mennyire életképes lehet ez ha tökéletesen kitakarítom a helyét , vissza helyezhető vajon?

Közben megtaláltam cromax nál. 10k -t kicsit sokallok érte. Megpróbálom megmenteni. :)

Csergőnél is van utángyártott, ha jól emlékszem 6k körül. Sajnos elkorrodál benne a fém merevítő...
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.