Cs. Zoltán Elküldve Július8, 2018 Megoszt Elküldve Július8, 2018 19 órája, kiri01 írta: Sziasztok! Most néztünk egy 2009es 1.4 es 90 Le H s Astrat. Vezetett szerviz könyv, 127.000 km. 15.000 km ként olajcserék. Patent állapot bácsitól, aki első tulajdonos. Egy észrevételem van: alapjáraton dieseles hangja van a motornak, magasabb fordulaton, és menet közben nem vehető észre. Jól megy, kipróbáltuk. Olaj fogyás normális, nem kell után tölteni cserék közt. Mi lehet a hangos alapjárati hang oka? Vezérműlánc, hidrotőke? Hétfőn szakszervízbe is elmegyünk, nem mertem így lefoglalni. Nekem F Astrám van, annak csendesebb a hangja. 120.000 km és kötelező szerviz (ami az új tulajra vár) milyen költséges lehet? Üdv: Attila Valószínűleg lánchang. Normál esetben szép, csendes járású motor ez. Alapjáraton enyhe kattogás jellemzi, de az nem gond! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Július11, 2018 Megoszt Elküldve Július11, 2018 On 2018. 07. 07. at 22:15, kiri01 írta: Sziasztok! Most néztünk egy 2009es 1.4 es 90 Le H s Astrat. Vezetett szerviz könyv, 127.000 km. 15.000 km ként olajcserék. Patent állapot bácsitól, aki első tulajdonos. Egy észrevételem van: alapjáraton dieseles hangja van a motornak, magasabb fordulaton, és menet közben nem vehető észre. Jól megy, kipróbáltuk. Olaj fogyás normális, nem kell után tölteni cserék közt. Mi lehet a hangos alapjárati hang oka? Vezérműlánc, hidrotőke? Hétfőn szakszervízbe is elmegyünk, nem mertem így lefoglalni. Nekem F Astrám van, annak csendesebb a hangja. 120.000 km és kötelező szerviz (ami az új tulajra vár) milyen költséges lehet? Üdv: Attila Elérkezett a vezérlés csere ideje+ vizpumpa is már akkor. Nekem 1,5 éve ez SKF szettel+vizpumpa+termosztát+tömitések+munkadij kb.90K körül volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
bea841110 Elküldve Július16, 2018 Megoszt Elküldve Július16, 2018 Sziasztok!Tanácsot kérnék,kinéztünk egy H GTc Astrát 1.6 motorral 252ezer kilométerrel,Easytronic váltos.Mit nézzünk át rajta főként?Ennyi kilométerrel érdemes megvenni?2006-os évjáratu. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiri01 Elküldve Augusztus3, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2018 Valóban vezérműláncot kellett cserélni a járulékos dolgokkal együtt. Megvettük azóta az autót. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
isuzuvectra Elküldve Augusztus13, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2018 Sziasztok ! Autó vásárlás előtt állok és 1.7 cdti motoros, 101 lovas H astrában gondolkodok. Hallottam egy autószerelőtől, hogy valamelyik 1.7-es típusoknak hengerfej problémáik szoktak lenni és lemez hengerfej tömítés van bennük. Esetleg tudja valaki melyik típusra vonatkozik ez ? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolti25 Elküldve Augusztus14, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2018 10 órája, isuzuvectra írta: Sziasztok ! Autó vásárlás előtt állok és 1.7 cdti motoros, 101 lovas H astrában gondolkodok. Hallottam egy autószerelőtől, hogy valamelyik 1.7-es típusoknak hengerfej problémáik szoktak lenni és lemez hengerfej tömítés van bennük. Esetleg tudja valaki melyik típusra vonatkozik ez ? Köszi Nekem nem volt még hengerfej problémám. Az igaz, hogy a fent van 4 gumi tömítés ami már nekem is kezdett elöregedni (11 éves a verda), de csak ezért megvenni vagy épp ezért nem venni meg egy autót az némileg könnyelműség. Nekem 17DTH motorom van, soha nem hagyott még cserben. (kopp-kopp), igaz kezdettől fogva kicsit traktoros hangja van de már megszoktam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
manaix.92 Elküldve Szeptember25, 2018 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2018 Sziasztok! Autóvásárlás előtt állok és a kiszemelt egy Opel Astra H GTC 1.6 Sport lenne 116 lóerővel 2008-ból. Kérdésem, hogy mennyire megbízható ez a motor, valamint fenntartásban hogy teljesít és mennyire dinamikus? Miket kellene megnézni az autón mielőtt megveszem? Köszi szépen, Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve Szeptember25, 2018 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember25, 2018 3 órája, manaix.92 írta: Sziasztok! Autóvásárlás előtt állok és a kiszemelt egy Opel Astra H GTC 1.6 Sport lenne 116 lóerővel 2008-ból. Kérdésem, hogy mennyire megbízható ez a motor, valamint fenntartásban hogy teljesít és mennyire dinamikus? Miket kellene megnézni az autón mielőtt megveszem? Köszi szépen, Gábor Minden autót érdemes szakműhelyben átvizsgáltatni, ahol ellenőrzik a futómű, fék karosszéria és úgy egyben az autó állapotát. Érdemes átbeszélni az eladóval mikor / milyen szervizek voltak és ezek mennyire lettek dokumentálva. Próba kör is sok mindent elárul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ShyPrince Elküldve Október26, 2018 Megoszt Elküldve Október26, 2018 Üdvözlett ! Még nagyon csak nézelődő fázisban vagyok de el kell kezdeni gondolkodni ! H astrat szeretnék és mindenképpen benzineset . Jelenleg egy f astram van 60 lóval és azért szeretnék megválni tőle mert elegem van hogy küzd minden emelkedovel és előzèssel . A kérdésem az lenne hogy mennyire megfelelő a nehezebb kasznihoz az 1.6os ? Igazandibol nagyon szemeztem az 1.8assal de viszont az 1.8asokrol sokkal kevesebb információt találok és elsődlegesen ha lenne róla valami infotok annak örülnék :) ja és hogy persze még szűkebb legyen a kor csakis az 5 ajtós jöhet szóba :D de nem sürgős szóval ha 2 hónap alatt találom meg a tökéletes példányt akkor 2 hónap lesz :D csak ha 1.6ost nézek félek hogy megint ott fogok tartani ahol a párt szakad . Előre is köszönöm a válaszát ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kishenceg Elküldve Október27, 2018 Megoszt Elküldve Október27, 2018 (edited) Szia! Nekünk is 5 ajtós van, A16XER motorral. Nem szoktam kevésnek érezni, akkor sem, ha négyen ülünk benne.A "jól megy?" kérdés mindig nagyon relatív. Nem "lép" nagyot (nem egy büdös dízel ), de ha figyelsz a fordulatszámra, klasszul fog haladni, nem fognak szitkozódva kerülgetni a forgalomban. Persze, ha találsz 1,8-at, érdemesebb lehet azt venni. A Z18XER motor, teljesen ugyan az mint a Z16XER. A kérdésed előtti hozzászólásban van egy link a különböző 1,6 benzinmotorok leírásához. Ha még nem nézted, kattints rá! Módosítva Október27, 2018 : Kishenceg Link to comment Megosztás: More sharing options...
RespA Elküldve November5, 2018 Megoszt Elküldve November5, 2018 Üdv.Vásárlás előtt vagyok.A kiszemelt egy astra h 1.6 motorral. Több helyen olvastam hogy, inkább a z16xer mint a z16xep. Kérdés: amikor megjelent a xer változat akkor megszüntették a xep gyártását? Mert a kiszemelt autó egy 2008 as szedán. (105hp), a frissités pedig 2007ben jött tudomásom szerint :D Másik kérdés pedig az 1.7 cdti mennyire birja a várost? :D Nagyon kényes ez a motor?Mert ha nem sikerül 1.6ost akkor marad az 1.7 dizel.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imre75 Elküldve November6, 2018 Megoszt Elküldve November6, 2018 22 órája, RespA írta: Üdv.Vásárlás előtt vagyok.A kiszemelt egy astra h 1.6 motorral. Több helyen olvastam hogy, inkább a z16xer mint a z16xep. Kérdés: amikor megjelent a xer változat akkor megszüntették a xep gyártását? Mert a kiszemelt autó egy 2008 as szedán. (105hp), a frissités pedig 2007ben jött tudomásom szerint :D Másik kérdés pedig az 1.7 cdti mennyire birja a várost? :D Nagyon kényes ez a motor?Mert ha nem sikerül 1.6ost akkor marad az 1.7 dizel.. Üdv! Lehet, hogy már korábban legyártották a Z16XEP motoros autót, de csak 2008-ban került forgalomba. Én úgy tudom, a két motort nem gyártották párhuzamosan. Az 1.7-es motort sokan használják városban is, de ha a DPF szűrőt nem tudja kitisztítani, akkor előbb-utóbb szerviz módba fog kapcsolni. A tisztításhoz nagyobb motorfordulat és hosszabb utazási idő kell. Sajnos az autó nem jelzi, hogy mikor szeretne tisztítani és néhány sikertelen kísérlet után feladja. Megoldás lehet bekalkulálni a vételbe a Pepas komfort modul árát, kb. 40-45e forint, az nem csak a DPF tisztítási igényt jelzi előre, de sok minden mást is okosít az autón (Youtube-on pl. van bemutató videó). Egyébként az 1.7-es motor elég jó és megbízható, a dízel motorok szervizigényét figyelembe véve, nekem Zafirában van vele tapasztalat; összességében városba és éves 20e km éves futás alatt inkább keresnék egy Z16XER motoros autót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RespA Elküldve November14, 2018 Megoszt Elküldve November14, 2018 A dizelek mi a szitu?Kèrdès az lenne hogy, melyik dizel motor mondható a "legmegbizhatóbbnak".Vagy melyiknel legkevesebb a hibalehetőség. Tisztában vagyok, hogy függ az előző tulajtól is.(2008 èvjárattol) Link to comment Megosztás: More sharing options...
snec Elküldve November17, 2018 Megoszt Elküldve November17, 2018 ha olyat akarsz ami már nem gyenge, de megbízható is, akkor z18xe veszel 125le. Nincs egr, nincs okoskerék benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imre75 Elküldve November21, 2018 Megoszt Elküldve November21, 2018 On 2018. 11. 14. at 21:32, RespA írta: A dizelek mi a szitu?Kèrdès az lenne hogy, melyik dizel motor mondható a "legmegbizhatóbbnak".Vagy melyiknel legkevesebb a hibalehetőség. Tisztában vagyok, hogy függ az előző tulajtól is.(2008 èvjárattol) Eggyel feljebb írtam Neked válaszként az 1.7-esről. Nincs tapasztalatom a többivel, de olvasd el a tapasztalatokat itt: http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/240/astra_h_vasarlasi_utmutato_es_erdekessegek 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve December3, 2018 Megoszt Elküldve December3, 2018 (edited) Üdv, 2011. dec gyártású H astra esetében (A16XER valószínűleg 116 Le) kilehet valahogy olvasni a hibakódot? G astránál ki lehetett villogtatni, ez a módszer ennél is működik? Esetleg van más trükk rá? Néztem egy autót, ha tényleg jó állapotú és meg tudnánk egyezni a tulajjal, akár meg is venném és nem bajlódok hitel felvétellel és új autó finanszírozással. Jó lenne 3-4 évig ez is talán. Viszont említett egy kis apróságot, valami vízhőfok hőmérő szenzort, ami vacakol. Mit kell erről tudni? Eléggé nyugtalanító, tekintettel arra, hogy nincs vízhőfok mutató. Módosítva December3, 2018 : KMilán Link to comment Megosztás: More sharing options...
rotel Elküldve December3, 2018 Megoszt Elküldve December3, 2018 1 óra, KMilán írta: Üdv, 2011. dec gyártású H astra esetében (B16XER valószínűleg 116 Le) kilehet valahogy olvasni a hibakódot? G astránál ki lehetett villogtatni, ez a módszer ennél is működik? Esetleg van más trükk rá? Néztem egy autót, ha tényleg jó állapotú és meg tudnánk egyezni a tulajjal, akár meg is venném és nem bajlódok hitel felvétellel és új autó finanszírozással. Jó lenne 3-4 évig ez is talán. Viszont említett egy kis apróságot, valami vízhőfok hőmérő szenzort, ami vacakol. Mit kell erről tudni? Eléggé nyugtalanító, tekintettel arra, hogy nincs vízhőfok mutató. Fék-gáz benyom ráadott gyújtásnál és kiadja a tárolt hibákat,ha vannak.Amennyiben nincs,úgy ECN 0000 látszik.Bár lehet olyan eltárolt hiba,amit csak OP-COM-mal,vagy TECH2-vel lehet kiolvasni. Amennyiben a vízhőmérséklet jeladó a hibás,nem egy nagy tétel (pár ezer Ft).Igaz,ha rossz akkor tud érdekes dolgokat produkálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kovács Sándor Elküldve December6, 2018 Megoszt Elküldve December6, 2018 Szia! Az enyém is mindig kiírja hogy ellenőrizzem a hűtőfolyadékot! Megnézem és minden rendben. Bevittem a szervizbe ellenőrizték hogy minden rendben van e, bekapcsol e a ventilátor ,stb , azt mondták ne foglalkozzak vele, ha veszek bele másikat az is elromlik. Ez van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve December8, 2018 Megoszt Elküldve December8, 2018 (edited) On 2018. 12. 06. at 21:50, Kovács Sándor írta: Szia! Az enyém is mindig kiírja hogy ellenőrizzem a hűtőfolyadékot! Megnézem és minden rendben. Bevittem a szervizbe ellenőrizték hogy minden rendben van e, bekapcsol e a ventilátor ,stb , azt mondták ne foglalkozzak vele, ha veszek bele másikat az is elromlik. Ez van. Hát majd kiderül. Remélem jobbak lesznek a tapasztalatok, mint a G astrával. Amúgy A16XER motor van benne. Amúgy a belső levegőkeringető csappantyút, ha el lenne törve, hogyan lehet felismerni? A levegő "útján" hallani, mint a G astrában, ha nem állítaná át? Vagy a H astra már variál a ventilátor sebességgel is a kapcsoló nyomkodására? Módosítva December8, 2018 : KMilán Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve December9, 2018 Megoszt Elküldve December9, 2018 On 2018. 12. 06. at 21:50, Kovács Sándor írta: Szia! Az enyém is mindig kiírja hogy ellenőrizzem a hűtőfolyadékot! Megnézem és minden rendben. Bevittem a szervizbe ellenőrizték hogy minden rendben van e, bekapcsol e a ventilátor ,stb , azt mondták ne foglalkozzak vele, ha veszek bele másikat az is elromlik. Ez van. Még egy kérdés, ha kidobná ezt a hibaüzenetet, akkor mit kell vele csinálni? Hogyan lehet törölni az alacsony hűtőfolyadékszint jelző hibát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kovács Sándor Elküldve December9, 2018 Megoszt Elküldve December9, 2018 Az oké gombbal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve December10, 2018 Megoszt Elküldve December10, 2018 Üdvözlet! Érdeklődnék, hogy a H astrához is járt Car Pass, vagy ez már digitális formátumú? (vagy ilyesmi) Gondolom a gyári rádióhoz kell kód, ha leveszik az akkumulátort. vagy nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve December10, 2018 Megoszt Elküldve December10, 2018 3 perce, KMilán írta: Üdvözlet! Érdeklődnék, hogy a H astrához is járt Car Pass, vagy ez már digitális formátumú? (vagy ilyesmi) Gondolom a gyári rádióhoz kell kód, ha leveszik az akkumulátort. vagy nem? Akku levetel utan nem kell kod. Van Car Pass, es a kod akkor kell, ha cserelni akarsz valamilyen elektronikus egyseget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve December10, 2018 Megoszt Elküldve December10, 2018 1 óra, csaba66 írta: Akku levetel utan nem kell kod. Van Car Pass, es a kod akkor kell, ha cserelni akarsz valamilyen elektronikus egyseget. Köszi szépen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt5566 Elküldve Január9, 2019 Megoszt Elküldve Január9, 2019 Sziasztok 1.4 16v h astrak milyenek. Jók az 1.4 motorok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts