Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem!

Sajnos nem találok sehol adatot a hátsó fékdob paramétereiről.

Nem tudom a méreteit, se azt hogy meddig lehet felszabályozni. Tudja valaki?

Gondolom többféle dob létezik. Az autómnak egyébként az az érdekessége, hogy kértem be több helyről ajánlatot hátsó fékdobra, és két helyről azt a választ kaptam hogy alvázszám szerint féktárcsásnak kellene lenni. Használtan vettem ugyan, de CIB bankos kocsi volt, és nem hiszem hogy ők kicseréltették volna a tárcsát dobra.Köszi!

O.K. Köszi mégegyszer!

Link to comment
Megosztás:

Gratulálok Astra cartársnak! Sok:0 a javára! Valaki elmagyarázhatná, hogy miért idézgeti többé kevésbé u.azt a hozzászólást minden megjegyzés v. vélemény nélkül? :huh:

please.gif Ha valami problémátok van miért nem pü-ben rendezitek. Ez itt nem aréna, hanem fórum! :lol:

Esetleg forduljatok a modikhoz, amennyiben nem juttok közös nevezőre.

Link to comment
Megosztás:

Gratulálok Astra cartársnak! Sok:0 a javára! Valaki elmagyarázhatná, hogy miért idézgeti többé kevésbé u.azt a hozzászólást minden megjegyzés v. vélemény nélkül? :huh:

please.gif Ha valami problémátok van miért nem pü-ben rendezitek. Ez itt nem aréna, hanem fórum! :lol:

Esetleg forduljatok a modikhoz, amennyiben nem juttok közös nevezőre.

Azért a Tiéd sem volt egy segítőszándékkal teli, tartalmas hozzászólás!

Miért kell egyből nekiugrani a másiknak?! Azért kedveltem meg ezt a fórumot mert általában csak olyan emberrel találkozom itt aki segíteni akar a másik problémáján nem pedig kiröhögni azt, még akkor is ha piti a dolog.

Link to comment
Megosztás:

Azért a Tiéd sem volt egy segítőszándékkal teli, tartalmas hozzászólás!

Miért kell egyből nekiugrani a másiknak?! Azért kedveltem meg ezt a fórumot mert általában csak olyan emberrel találkozom itt aki segíteni akar a másik problémáján nem pedig kiröhögni azt, még akkor is ha piti a dolog.

én elvesztettem a fonalat miröl van szó be avatnátok

Link to comment
Megosztás:

Azért a Tiéd sem volt egy segítőszándékkal teli, tartalmas hozzászólás!

Miért kell egyből nekiugrani a másiknak?! Azért kedveltem meg ezt a fórumot mert általában csak olyan emberrel találkozom itt aki segíteni akar a másik problémáján nem pedig kiröhögni azt, még akkor is ha piti a dolog.

Nem röhögtem ki senkit és nem is ugrottam neki. De akkor már légyszi magyarázd már el nekünk, akik nem értik (pl. Freeze, Wessz és Én), hogy mi a szent sz.r folyik itt Astra és ErdAn közt már napok óta! Csak annyit értünk, hogy Astra G ált. műsz. problémához semmi köze.

Egyáltalán átolvastad vagy rögtön "ugrottál" a hozzászólásomra?

Link to comment
Megosztás:

KI

Nyugalom, a hosszú élet ritka! B)

Na, megyek vissza bográcsozni a ház mögé...

Minden kedves cartársnak nyugodt békességes, balesetben mentes, általános műszaki problémáktól távol álló hosszúhétvégét kívánok

Oszt' maj'csak kiderül kinek mibaja a másikkal... sztem semmi ^_^

ÜDV... :huh: :lol:

BE

Link to comment
Megosztás:

Értem én az egészet különben..

Egyszer az egyik leír valamit, amiben privát adatok vannak..

Aztán a másik, válaszol idézve őt, de ebben is benne marad aprivát adat.

Aztán a harmadik szól, hogy nem baró a privát adat közlése mert baj lehet.

Aztán a második, mondja, hogy oké,de nem változtathat más hozzászólásán az idézetben sem.

Aztán ez felkelti az érdeklődést

Erre a Második mérgesen újraidézi az elsőt, de privát adat nélkül

Erre a negyedik szóvá teszi ezt.

Aztán én, mint ötödik mondom: VÖRLDPÍSZ... aztán lemegyek a bogrács mellé és koccintok egyet a haverokkal a cartársak egészségére :huh:

.......

Link to comment
Megosztás:

Olyat sehol nem fogsz tudni festetni, még gyári új elemre sem, ami ugyanolyan vastag lesz mint a gyári robotvezérelt festés.

Ismerek olyat, aki fúj 100 mikront, igaz nem 124 és 95-110 között változik, de szép tartós.

Sziasztok!

Még egy kérdésem lenne!

Elhatároztam hogy megpróbálom kideríteni mi sérülhetett meg az elektromos tükröm mechanikájában, a kérdésem az lenne hogy hogyan lehet leszerelni? Mivel a tükör működik (csak rosszul :huh: ), nincs "kedvem" kicseréltetni illetve borsos áron Opel szervizben megjavíttatni. Inkább megpróbálom magam, lehet hogy nem sikerül de van némi tapasztalatom ilyen jellegű kütyük javításában...

Sajnos a kasznis aki a sárvédőt meg az ajtót fogja javítani nem tud a problémával mit kezdeni.

Opelben komplett tükröt adnak, mag a hátlapot (színrefújt izét) meg tükörlapot lehet külön venni.

Leszerelés:

Belül lepattintod a háromszög alakú hagszórófedőt. Három patent fogja, értelem szerűen a három csücsöknél. Vigyázz, mert könnyen elpattan.

Aztán minden etgyértelmű, csati ki, három csavar kicsavar és a kezedben van. Utána hátlap lepattint, és a fekete keretet is le tudod ügyeskedni, no ez nem egyszerű, és még mindíg nem fogsz semmit sem látni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem röhögtem ki senkit és nem is ugrottam neki. De akkor már légyszi magyarázd már el nekünk, akik nem értik (pl. Freeze, Wessz és Én), hogy mi a szent sz.r folyik itt Astra és ErdAn közt már napok óta! Csak annyit értünk, hogy Astra G ált. műsz. problémához semmi köze.

Egyáltalán átolvastad vagy rögtön "ugrottál" a hozzászólásomra?

Most szeretnék Tőled bocsánatot kérni!

Én azt hittem, hogy a hsz-ei kinézete miatt szurkálod Astra cartársat (Mármint, hogy idéz és semmi hozzászólás) és nem gondoltam, hogy a tartalma miatt.

Egyébként napi szinten követem a fórumot és minden hsz-t elolvasok nem csak az engem érdeklő témákat.

Még egyszer bocs!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Azt szeretném megkérdezni,hogy a jobb első keréknél lévő ABS jeladónál levő csatlakozónál eltört majdnem tőben a vezeték.Érdemes-e esetleg meghenkelni,vagy komplett csere.Volt-e már valakinek hasonló gondja?

de ott van vezeték aztán van csatlakozó ha nem megy akkor csere

Link to comment
Megosztás:

Értem én az egészet különben..

Egyszer az egyik leír valamit, amiben privát adatok vannak..

Aztán a másik, válaszol idézve őt, de ebben is benne marad aprivát adat.

Aztán a harmadik szól, hogy nem baró a privát adat közlése mert baj lehet.

Aztán a második, mondja, hogy oké,de nem változtathat más hozzászólásán az idézetben sem.

Aztán ez felkelti az érdeklődést

Erre a Második mérgesen újraidézi az elsőt, de privát adat nélkül

Erre a negyedik szóvá teszi ezt.

Aztán én, mint ötödik mondom: VÖRLDPÍSZ... aztán lemegyek a bogrács mellé és koccintok egyet a haverokkal a cartársak egészségére :huh:

.......

ha nem vetted volna észre mert csak fröcsögsz már korigálva van.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy 4 éves G Astram van, a bal oldali félengelynél eléggé szivárog az olaj, egyszer már után is töltöttem mert nem volt a szintnél olaj bele ment kb 3,5dl. Valaki cserélt már ilyen féltengely szimeringet? Gondolom nagy meló a cserélye.

Tamás

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy 4 éves G Astram van, a bal oldali félengelynél eléggé szivárog az olaj, egyszer már után is töltöttem mert nem volt a szintnél olaj bele ment kb 3,5dl. Valaki cserélt már ilyen féltengely szimeringet? Gondolom nagy meló a cserélye.

Tamás

nem nagy meló

Link to comment
Megosztás:

ha nem vetted volna észre mert csak fröcsögsz már korigálva van.

Nézze kedves Uram! ( a korra való tekintettel )

Nem gondolom, hogy engem illetnek ilyen szúrkálódó szavak.

Én éppen a békesség jegyében szóltam, ha Önnek ez nem jött le hát sajnálom.

Úgy gondolom, hogy a többi Fórumozó jól értette mit akartam mondani.

Én amikor azt mondtam, hogy koccintok a cartársak egészségére, mindenkire gondoltam Önnel együtt!

Sajnálom...

Link to comment
Megosztás:

Értem én az egészet különben..

Egyszer az egyik leír valamit, amiben privát adatok vannak..

Aztán a másik, válaszol idézve őt, de ebben is benne marad aprivát adat.

Aztán a harmadik szól, hogy nem baró a privát adat közlése mert baj lehet.

Aztán a második, mondja, hogy oké,de nem változtathat más hozzászólásán az idézetben sem.

Aztán ez felkelti az érdeklődést

Erre a Második mérgesen újraidézi az elsőt, de privát adat nélkül

Erre a negyedik szóvá teszi ezt.

Aztán én, mint ötödik mondom: VÖRLDPÍSZ... aztán lemegyek a bogrács mellé és koccintok egyet a haverokkal a cartársak egészségére :D

.......

Gratulálok, a hatodik sorig tökéletes az összefoglaló. :lol: Pedig nem egyszerű a történet :D

Lényeg hogy megoldódott!!! B) Legközelebb jobban figyelek :huh: És remélem a privát üzenetemre is jobban figyelnek majd ha mégis hibáznék. ^_^

Lényeg a lényeg, KÖSZÖNÖM a korrekciót! :P

Sziasztok!

Egy 4 éves G Astram van, a bal oldali félengelynél eléggé szivárog az olaj, egyszer már után is töltöttem mert nem volt a szintnél olaj bele ment kb 3,5dl. Valaki cserélt már ilyen féltengely szimeringet? Gondolom nagy meló a cserélye.

Tamás

Én 120-as skodán cseréltem. Azon egyszerű volt, nem hiszem hogy Opelon nehezebb lenne. Ha szoktál szerelgetni,állj neki bátran. (Szerintem a biztatás is lehet segítség, nem? :D )

...

Az a helyzet hogy BOSAL dob, rá is van ragasztva a matrica hogy: 185-459

Ez ugyebár stimmel az én 1.6-osomhoz. De...A matrica egy másikra lett ráragasztva amire viszont 185-457 van írva.Az viszont a 2.0-ás dieselre való. Ráadásul a dobra van egy kis tábla heggesztve amibe szintén a 185-457 van beleütve,viszont ez is le volt takarva egy kis öntapadós üres fehér matricával.

...

Ja, és a cső a végén 50-es, szemben a mostani 45-el. Kisebb folytással nem fog többet enni?

Szerintetek feltegyem az újat?

Hát fent van. Max lesz egy alighasznált eladó hátsódobom pár hónap mulva. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Egy kis segítség kellene hogy tudom kiiktatni az ispn feliratot?

Előre is köszi

Kikapcsolt gyújtásnál megnyomod a napi kilóméterszámláló nullázógombját, majd ráadod a gyújtást, de közben a nullázogombot nyomva tartod a gyújtás ráadása után is még legalább 2 másodpercig.

Link to comment
Megosztás:

Kikapcsolt gyújtásnál megnyomod a napi kilóméterszámláló nullázógombját, majd ráadod a gyújtást, de közben a nullázogombot nyomva tartod a gyújtás ráadása után is még legalább 2 másodpercig.

ááá köszi:-)

és utánna miért vannak ott számok...? 0,32alatta meg 15332????,

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.