_Robi_ Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Ez igaz ! De bármely más csatlakozósat is, könnyedén el lehet lopni . :goofy: Üdv. Astra Nah igen csak még ebből a Boschból 12-14 ezer a pár addig a simából még ha igen jó is veszel max 6-8 de az már tényleg felső kategóriás és jó nagy. G astra méretűből a normális champion vagy gyárit megkapod 6-7 ért még ha ilyesmi boscht veszel akkor 12-15. Naná hogy elviszik ha olyan helyen állsz meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Ez igaz ! De bármely más csatlakozósat is, könnyedén el lehet lopni . :goofy: Üdv. Astra Az nem mindegy,hogy valamit 3 mp alatt viszel el,vagy 15mp.Na meg az ára is húzosabb ahogy előttem irták.Én a sima Valeo lapátokat veszem 2000 Ft-ért.Anyós meg 7000 Ft körül vette.Ráadásul 2x. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstraCDX Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Nekem nem az a lényeg, hogy BOSCH-t akarok, hanem az a bizonyos "sidelock" típusú csatlakozó, a kar végén . Az hogy épp BOSCH képet találtam, csak illusztráció . Vagy ilyen "sidelock" csatlakozóra, csakis BOSCH lapátot lehet rátenni Üdv. Astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj Menyus Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Sziasztok. 2004es G Astrám van Z12XE motorral. Namost én úgy tudom nincs benne AGR, de a helyén van egy erősen arra hasonlító dolog. http://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/00130/00130531.unk Szóval ugyan ez fent van nekem is a blokk oldalán csak a tetejéről hiányzik a fényes henger és a csati. Az alsó rész teljesen megegyezik. A fém cső is rá csatlakozik ami nem tudom hova megy a fém csonkra pedig megy egy gumicső ami jön be a tűzfalon. Akkor mi ez a cuccocska ami az én autómban van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Amikor autót kerestem és a hirdetésben láttam hogy pl az autó hátuljáról hiányzik minden felirat (néha még a logó is), akkor már egyből voltak fenntartásaim az autóval kapcsolatban...Pedig az gyári opció volt hogy ne legyenek feliratok az autó hátulján, nekem pl. már új korában sem voltak. De persze az Opel logo minden esetben megvan még ekkor is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Pedig az gyári opció volt hogy ne legyenek feliratok az autó hátulján, nekem pl. már új korában sem voltak. De persze az Opel logo minden esetben megvan még ekkor is. Tudom hogy volt ilyen opció, de lássuk be nagyon-nagyon kevesen éltek vele. Megkockáztatom, hogy 10-ből 9 esetben más miatt nincs fent a felirat az autók hátulján... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Sziasztok. 2004es G Astrám van Z12XE motorral. Namost én úgy tudom nincs benne AGR, de a helyén van egy erősen arra hasonlító dolog. http://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/00130/00130531.unk Szóval ugyan ez fent van nekem is a blokk oldalán csak a tetejéről hiányzik a fényes henger és a csati. Az alsó rész teljesen megegyezik. A fém cső is rá csatlakozik ami nem tudom hova megy a fém csonkra pedig megy egy gumicső ami jön be a tűzfalon. Akkor mi ez a cuccocska ami az én autómban van? annak úgy kell kinéznie :) mivel megy rajta keresztül víz, így kell rá a cső ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj Menyus Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 annak úgy kell kinéznie :) mivel megy rajta keresztül víz, így kell rá a cső ;) Értem. Szóval a fém csőben is víz van? mert megy a motor túloldalára de nem látom, hogy hova. Vagyis akkor ha a tetején nincs "csatis fémhenger" :) akkor AGR se ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Értem. Szóval a fém csőben is víz van? mert megy a motor túloldalára de nem látom, hogy hova. Vagyis akkor ha a tetején nincs "csatis fémhenger" :) akkor AGR se ugye? nincs csati nincs agr :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj Menyus Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 nincs csati nincs agr :) értem, köszönöm akkor jól gondoltam :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 értem, köszönöm akkor jól gondoltam :) ha ezt látod akkor nincs :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj Menyus Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 ha ezt látod akkor nincs :) Pontosan ezt :) Akkor már csak az a kérdés miért csinálja azt minden 150. indításnál, hogy nagyon hosszan teker és csak gázadásra indul el.... ezt nagyon ritkán játsza el nem tudom miért.... Van mikor éppen, hogy járt fél percet hideg motorral, van mikor 30 km hajtás után... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Sziasztok! Kérném a segítségeteket. Az lenne a baj P0170 es hiba van jelen amikor a gáz tartályba már fogytán van a gáz akkor ki gyullad a motor hiba jelző ha tele tankolom akkor megyek vele egy kicsit el alszik a lámpa szóval a hiba nem aktív de ugyanúgy ki lehet villogtatni ez miért van a légmennyiség mérőm jó a szerelő mondta a lambdaszondák jók de még is van valami :( most is épp aktív a hiba és a fogyasztáson is meg látszik :( Már a napokba abszolult nem alszik ki a hiba jelző Kérem segítsetek ! mit cseréljek, mit csináljak, mit vegyek LPG topicba ha írsz, majd megírom. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 Pontosan ezt :) Akkor már csak az a kérdés miért csinálja azt minden 150. indításnál, hogy nagyon hosszan teker és csak gázadásra indul el.... ezt nagyon ritkán játsza el nem tudom miért.... Van mikor éppen, hogy járt fél percet hideg motorral, van mikor 30 km hajtás után... Folytószelep takarítás! Egy lehetséges hiba! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 Jó reggelt. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Reggel -11,5 fok volt, beindítottam az autót 2 nap után. Szépen járt kb fél percig, leállt és az olajnyomás lámpa nem gyulladt ki. Utána ismét pöccre beindult és ennyi volt a reggeli dolog... Ez a hidegtől lehet, hogy csak úgy leállt? Köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
barthagabor Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 1.2 láncos motorba milyen hidrotőke javasolt?aki esetleg cserélt már!Febi?Swag?Ina? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 1.2 láncos motorba milyen hidrotőke javasolt?aki esetleg cserélt már!Febi?Swag?Ina? A gyári ina, azzal mellé nem nyúlsz. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 Ha már hidrotőke.. honnét tudom, hogy az szól-e? Lehet valami más is? 15 percre leállított (tehát félig meleg) motornál nem, csak üzemmelegen hallom. Leginkább 1200-1900 közötti fordulat tartományban. Nem túl erős a hangja, de az említett fordulaton utastérből is hallható. Olaj 5w30 Fuchs gt1 pro flex, motor Z14XE. Link to comment Megosztás: More sharing options...
haric Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 Sziasztok! Opel astra g belső visszapillantó tükrét az istenért nem tudom levenni. Próbálom lefelé felfelé húzni semmi. Csak lötyög rajta mozdúl fel le egy kicsit. Okosságokat várok! Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kosazolika Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 Sziasztok komplett kézifék kötél csere mennyibe fájna,cserélt valaki mostanában?Besem lehet huzni, (megse moccan) ,befagy még behuzatlan állapotban is,meg amugyis nehez jár már. Azért hamár adot ez a kis hó mifelénk használnám egy kicsit :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 Sziasztok! Opel astra g belső visszapillantó tükrét az istenért nem tudom levenni. Próbálom lefelé felfelé húzni semmi. Csak lötyög rajta mozdúl fel le egy kicsit. Okosságokat várok! Köszi! Szia, nálam is nehezen jött le. Fogd meg két kézzel és lefelé húzd, el kell engednie, vagyis le kell pattannia a tartóról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tompo911 Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 Sziasztok! Kérném a segítségeteket. Opel g astra z18xe 16v Az lenne a baj P0170 es hiba van jelen amikor a gáz tartályba már fogytán van a gáz akkor ki gyullad a motor hiba jelző ha tele tankolom akkor megyek vele egy kicsit el alszik a lámpa szóval a hiba nem aktív de ugyanúgy ki lehet villogtatni ez miért van a légmennyiség mérőm jó a szerelő mondta a lambdaszondák jók de még is van valami most is épp aktív a hiba és a fogyasztáson is meg látszik Már a napokba abszolult nem alszik ki a hiba jelző A fogyasztásom se tetszik 9,5 litert eszik gázbol Kérem segítsetek ! mit cseréljek, mit csináljak, mit vegyek meg gyertya milyen legyen Link to comment Megosztás: More sharing options...
Grego84 Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 Sziasztok! Biztosan feltette már valaki a kérdést korábban, de nincs kedvem átnyálazni 31249 hozzászólást. ;-) Elektromosan állítható visszapillantó tükörről leesett a bal tükörlap. Kérdés no.1.: Hogyan tudom levenni a tükörlap alatti palettát, egyáltalán kell-e? Ha leveszem hogyan tegyem vissza? Kérdés no.2.: Mivel ragasszam fel az új tükörlapot? Vagy a tükörlapon kétoldalas ragasztó van? Köszönöm, G Link to comment Megosztás: More sharing options...
drotpete Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 Sziasztok! Biztosan feltette már valaki a kérdést korábban, de nincs kedvem átnyálazni 31249 hozzászólást. ;-) Elektromosan állítható visszapillantó tükörről leesett a bal tükörlap. Kérdés no.1.: Hogyan tudom levenni a tükörlap alatti palettát, egyáltalán kell-e? Ha leveszem hogyan tegyem vissza? Kérdés no.2.: Mivel ragasszam fel az új tükörlapot? Vagy a tükörlapon kétoldalas ragasztó van? Köszönöm, G #31211 Ez érdekes lehet számodra. :icon1: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
haric Elküldve Január28, 2014 Megoszt Elküldve Január28, 2014 Szia, nálam is nehezen jött le. Fogd meg két kézzel és lefelé húzd, el kell engednie, vagyis le kell pattannia a tartóról. Helló! Sehogy sem tudom lehúzni! Nem igazán akarom feszegetni nehogy eltörjön! Arra lennék kiváncsi hogy jön le a szélvédővel párhuzamosan lefelé húzzam vagy a szélvédővel merőlegesen magam felé? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts