Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

"Olyat is hallottam a központizáros autóknál ha megütöd alaposabban az ajtót, kinyithat a központi...igaz ez?"

Van egy olyan dolog az újabb autókban, hogy ütközés esetén kinyitja a kpzárat. Sztem ez lehet

amit hallottál, viszont ehhez igen erős ütés kell érje az autót, és sztem egyébként csak gyújtáson

működik. Úgyhogy sztem ez így hülyeség.

Mino!

Sztem csak párát látsz.

Az olajat vagy a túldísított benzint még náthásan is éreznéd. :blink:

Bazso!

biztosíték, kapcsoló, relé, motor :)

Link to comment
Megosztás:

Ezekre gondoltam én is, biztosíték, relé rendben van, de a kapcsolóhoz hogy lehet hozzáférni?

Olyat csinált az autó, hogy egy idő után csak normál sebességgel működött, az is csak akkor miután gurultam pár száz métert, azután már csak akkor működött ha folyadékot nyomtam az ablakra, mostmár egyáltalán nem megy. Lehet a motorjával van gond?

Link to comment
Megosztás:

Ezekre gondoltam én is, biztosíték, relé rendben van, de a kapcsolóhoz hogy lehet hozzáférni?

Olyat csinált az autó, hogy egy idő után csak normál sebességgel működött, az is csak akkor miután gurultam pár száz métert, azután már csak akkor működött ha folyadékot nyomtam az ablakra, mostmár egyáltalán nem megy. Lehet a motorjával van gond?

Lehet, de én első körben a kapcsolóra gondolnék. Ha jársz Budaörs felé, vagy valamelyik Lurdy

mini meetre eljössz, elviszem az én kapcsolóm (nekem van bontva), aztán belepróbáljuk (5perc).

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék segitséget kérni tőletek,hogy lehet az hogy befagy az ablakspriccelőm vékony csöve ha -20-25 ig fagyálló folyadék van benne?köszi.

Nekem már foldult elő. Ugyanis, ha ritkán használom, akkor elpárolog belőle az alkohol, azt marad a viz.

Az meg könnyen befagy.

Link to comment
Megosztás:

Most, hogy működik a fordulatszámmérős kmóra, új feladatnak nézek elébe.

Elképzelésem szerint bontott gyári el.ablakemelőt akarok berakatni.

Tudtok Buda, esetleg Pest tájékán alkalmas szerelőt, ki betenné, és nem is aranyáron?

Mondjuk mindent megvennék a bontóban és csak be kellene rakni.

Link to comment
Megosztás:

Csak beírom ide is hátha segít valaki...

Segítséget kérnék !

Lévén, hogy nekem olajkályhám van, nem szoktam ide írkálni, most mégis idetartozik a problémám. Az egyik kollégám internet hiányában rajtam keresztül kéri a segítségeteket. 92-es évjáratú C16NZ Astra a következőt csinálja. Hidegen probléma nélkül beindul. Ha az üzemi vagy a körüli hőmérséklet elérése előtt leállítja, nem indul be újra, azonban ha üzemmeleg lesz és leállítja, ismét probléma nélkül beindul. Mi lehet a bibi ? Mintha rémlene, hogy valakit ugyanez a hiba már szivatott, és itt közzé is tette. Hátha emlékeztek rá? Segítségeteket előre is köszönöm.

Invision Power Board v2.1.4 © 2006 IPS, Inc.

Link to comment
Megosztás:

Urak!

Alapjárati motor ügyben továbbra sincs senkinek ötlete? Kipucoltam, ugyanazt csinálja: ingadozik az alapjárat. Már egyre nehezebb beindítani. Kiszedve nehezen mozgott a szeleptengely ki-be. Ez Úgy jó?

Leszedtem a csatiját járó motornál, és stabil, magas alapjáratot kaptam. Ez mit jelent?

Cseréljem le az alapjárati motort?

Kérem, aki tud, segítsen vmi ötlettel, ma el kell utaznom, csak pénteken jövök haza, addig nem szeretném, ha anyámék lerobbannának vele, akkor inkább lehúzom a csatlakozót, és hadd pörögjön.

S. o. S!

Még lehet a fojtószelep tengelyjeladó is hibás. Valószínűleg kicsit jobban nyitva van a pillangód, mint kellene, ezért indulhat nehezen??

Nem ismerem ennyire ezt a motorvezérlést, de OFF kocsinál jártam úgy, hogy teljesen elment az alapjárat és végül kellett egy gyári OFFSET-t csinálni diag. műszerrel, mert a vezérlés alkalmazkodik a fokozatosan megváltozó érzékelőkhöz, hibákhoz, persze határokon belül. Mikor kicseréled jóra, akkor már nem tud visszaállni az alapbeállításra.

Mindenesetre egy diag műszer rögtön kiírja, milyen a szögállása a fojtószelepnek és hogy működik az alapjárati.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Első autómat szeretném megvásárolni és a választásom egy F Astra-ra esett (92-94 körüli évjárat). Mikre kell figyelni a vásárlásnál?

Milyen motorok vannak ezek a kocsikban és miről lehet felismerni őket? (annyit tudok csak,hogy 1.4-esből is van 2 vagy 3 fajta, nem tiszta a motorválaszték nekem).

Köszönöm a segítséget előre is.

Üdv: Sipi-

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Első autómat szeretném megvásárolni és a választásom egy F Astra-ra esett (92-94 körüli évjárat). Mikre kell figyelni a vásárlásnál?

Milyen motorok vannak ezek a kocsikban és miről lehet felismerni őket? (annyit tudok csak,hogy 1.4-esből is van 2 vagy 3 fajta, nem tiszta a motorválaszték nekem).

Köszönöm a segítséget előre is.

Üdv: Sipi-

Ajánlom figyelmedbe: http://totalcar.hu/nepitelet/?op=modell&cat_id=966

De az itteni topikokban is olvashatszt rengeteg érdekességet.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Első autómat szeretném megvásárolni és a választásom egy F Astra-ra esett (92-94 körüli évjárat). Mikre kell figyelni a vásárlásnál?

Milyen motorok vannak ezek a kocsikban és miről lehet felismerni őket? (annyit tudok csak,hogy 1.4-esből is van 2 vagy 3 fajta, nem tiszta a motorválaszték nekem).

Köszönöm a segítséget előre is.

Üdv: Sipi-

Ez itt ugyan kicsit OFF, de azért röviden: a leggyakoribb motortipus ebben az évjáratban a C14NZ, ill. a C14SE. Utóbbi hengerenkénti befecskendezős, és kb. 20 lóval több van a ménesében :) Felismerni leginkább a forgalmiból, ill. a motorba beütött feliratból lehet, és a C14SE motoros autók 1.4Si tipusjelzéssel készültek. Ez vagy rá van írva a hátuljára is, vagy nem :blink:

Figyelni leginkább a hangjára kell, ha nagyon csörgős, diesel-es hangja van, az utalhat lestrapált hidrotőkékre, vagy egyszerűen rossz minőségű olajra. Ha ez a hang hidegen egy-két percen belül elhallgat, az még sokáig jó lehet. Aztán megfigyelheted a kipufogót, ha fehér füstöt ereget (nem gőzt! az természetes) az is problémát jelent. Ha van rá mód, autószerelővel méress kompressziót, az is sokat elárul az állapotáról.

Nézd meg a sárvédőket, főleg hátul, a betöltőnyílás körül, ha kicsit rozsdásodik, az nem nagy gáz (tipushiba), aránylag olcsó a javítása (a komplett sárvédőcsere se nagy kiadás), de jól lehet alkudni miatta az árból :) Ha hátul is van műanyag dob, az előny.

Nagyjából ennyi jutott eszembe, majd még biztos kapsz tippeket :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.