Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

EU-n belül elvileg el kellett volna fogadni. ;) Vagy a szerelő volt .... .

Mondjuk a Martin dobra is van műbizonylat (olasz), habár Martin azt mondta pl ausztriába ha akarják nem fogadják el. :o Szerintem ez is hasonló eset, magyar azt sem tudta mi van odaírva.

Szerelő által kell műszakiztatni. Ő oda viszi, ahol nem szőröznek...

Én nem értem ezeket a műszakikat. Motort az NKH-hoz szoktam hordani, évekig semmi gond, míg legutóbb nem tetszett neki a rendszámtálba elhelyezés, azt mondja messze van a lámpától. Feljebb lehetett rakni kb 3 cm-t akkor elfogadta. Pedig mondtam neki eddig is ide jártam, egyik kollégája sem szólt.

Nővérem off Ignis-én on meg a DRL lámpákat nem tudtam elrakni 60 cm-re egymástól csak kb 49cm-re vannak. Azt meg le se sz@rták. Gondolom úgy meg nálunk is hogy milyen kedvük van épp illetve milyen lábbak keltek fel.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm mindenkinek a segítségét ablakfóliázás ügyben.

Fényezőhöz vittem,alváz illetve üregvédelmet megcsinálta,és Ő vitte el levizsgáztatni.Nem az én szerelőm vizsgáztatta,akihez szoktam vinni.

Különben én is ezt mondtam,hogy akár le is lemezelhetném B oszloptól hátrafelé,ezért nem értem a szitut.

Megnézték a rózsaszin német nyelvű műbizonylatot,és azt mondták ( idézem a szerelő szavait),hogy menjenek az Osztrákok a fr...ba a fóliájukkal,és evvel a műbizonylattal.Lehet nem tudtak németül,és inkább semmisnek tekintették a papírt.

A röhej még az a dologban, megtudtam,hogy ugyanaz a i vizsgáztatta,aki 2 évvel ezelőtt,csak most már más márkaszervízben dolgozik,nem az Opelnél.OFF Peugeot-nál ON vizsgázott.

2 évvel ezelőtt nem volt semmi gondja a fóliával,úgyhogy tényleg a szerelőn is múlik a dolog.

Köszönöm még egyszer a segítséget és az infókat.

Ui.:Így legalább most ki tudom javítani a hátsó szélvédőn a fűtő szálakat,mert nem mindegyik jó.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Lehetséges az,hogy rosszul rakják össze a vezérlést?!!Mármint a motor jár,megy húz meg minden,de egy bizonyos fordulattól rezonál az egész autó.. :unsure: Minden meg lett nézve a motortartó bakoktól kezdve a kipuf. dobig de minden rendben...És halottam egy olyan fülest,hogy lehet,hogy elvan rakva a vezérlés.Mármint,hogy a 2vez.tengely nem pont akkor fordul amikor kellene..Őszintén szólva ilyenről még nem halottam de hátha..Esetleg tudja valaki,hogy hogyan vannak a gyári jelek vagy,hogy mit mihez nézzek? Z18XE Köszönöm előre is!!!

Link to comment
Megosztás:

Igen, lehetséges. Olyannyira hogy nekem is el volt rakva (szintén Z18XE), ráadásul márkaszervizben csinálták!

Az autó nagyjából azokat a tüneteket produkálta mint amit írtál, ráadásul nagyon erőtlen volt. Mondjuk a tények tükrében az is csoda hogy egyáltalán ment, ennél a motornál ugyanis a dugók elérik a szelepeket, szóval ha nagyon el van rakva, akár végzetes motorkár is lehet az eredmény.Én ezt szerencsére megúsztam... Mi ezt találtuk amikor le lett szedve a vezérműszíj burkolata, ilyen egy félrerakott vezérlés:

1621282-20141013-YKzkyH.jpg

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Igen, lehetséges. Olyannyira hogy nekem is el volt rakva (szintén Z18XE), ráadásul márkaszervizben csinálták!

Az autó nagyjából azokat a tüneteket produkálta mint amit írtál, ráadásul nagyon erőtlen volt. Mondjuk a tények tükrében az is csoda hogy egyáltalán ment, ennél a motornál ugyanis a dugók elérik a szelepeket, szóval ha nagyon el van rakva, akár végzetes motorkár is lehet az eredmény.Én ezt szerencsére megúsztam... Mi ezt találtuk amikor le lett szedve a vezérműszíj burkolata, ilyen egy félrerakott vezérlés:

A vonásnak szemben kéne lenni a ponttal?

http://workshop-manuals.com/vauxhall/astra-g/j__engine_and_engine_aggregates/dohc_petrol_engine/timing_gear_case/repair_instructions/camshaft_sprockets_remove_and_install/

Itt van ábra, nem a legjobb, de körülbelül kivehető.

Módosítva : outsider
Link to comment
Megosztás:

Igen, lehetséges. Olyannyira hogy nekem is el volt rakva (szintén Z18XE), ráadásul márkaszervizben csinálták!

Az autó nagyjából azokat a tüneteket produkálta mint amit írtál, ráadásul nagyon erőtlen volt. Mondjuk a tények tükrében az is csoda hogy egyáltalán ment, ennél a motornál ugyanis a dugók elérik a szelepeket, szóval ha nagyon el van rakva, akár végzetes motorkár is lehet az eredmény.Én ezt szerencsére megúsztam... Mi ezt találtuk amikor le lett szedve a vezérműszíj burkolata, ilyen egy félrerakott vezérlés:

Azt a ..... megyek gyorsan megnézem...!!!! Köszönöm!!! Megnéztem hála az égnek a vez.tengelyek úgy vannak ahogy kellenek..A főtengelyt sajnos nem tudtam megnézni mert ahhoz bontani kell és nem igazán megy ez egy parkolóban..Amúgy voltam már több szerelőnél senki nem tudja,hogy mitől..Sajnos nem emlékszem,hogy csinálta volna azelőtt is mielőtt kicseréltettem volna..Esetleg valami más ötlet? Nekem erő van meg minden csak ez a rázkódás..De azért mivel nem sokára megyek haza (hála) elviszem haver szerelőhöz,hogy nézze át teljesen...Amúgy igy mentem vele már vagy 15ezer km-t...

Módosítva : hening
Képpel idézés.
Link to comment
Megosztás:

Azt teszterrel nem lehet kiiktatni?

Teszterrel (ELM327?) nem lehet. Az ECU-hoz azért (csak emiatt) én nem nyúlnék hozzá. Félre kell fordítani, így mindenki boldog lesz (én is ezt tervezem, most már "csak" egy lezáró lap kellene, a cromax-ra rákérdezek). Apropó, csavart is kell ilyenkor cserélni vagy az eredeti is jó hozzá (mivel így anyagvastagsággal rövidebb a mutatvány)?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Teszterrel (ELM327?) nem lehet. Az ECU-hoz azért (csak emiatt) én nem nyúlnék hozzá. Félre kell fordítani, így mindenki boldog lesz (én is ezt tervezem, most már "csak" egy lezáró lap kellene, a cromax-ra rákérdezek). Apropó, csavart is kell ilyenkor cserélni vagy az eredeti is jó hozzá (mivel így anyagvastagsággal rövidebb a mutatvány)?

Nekem van egy eladó gyári bontatlan lezáróm...

Nyilván Cromax ár alatt...

https://lh5.googleusercontent.com/-6jk8_rANaNw/VCHBEvatTcI/AAAAAAAAFl0/7vD5_JubUzo/s640/DSC_0687.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-YLhl_s6xFCs/VCHBD4g1jaI/AAAAAAAAFlk/1xJHtMDUtEI/s640/DSC_0684.jpg

A gyári lemez esetében kell cserélni az egyik csavart, mert az elég vaskos...

Kb mint maga a szelep felfogató része...

A gyári csavar lehet nem érné át.

De gezoli nemrég szerelte gyárival, majd ő megmondja kellett-e cserélni...

Módosítva : outsider
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Teszterrel (ELM327?) nem lehet. Az ECU-hoz azért (csak emiatt) én nem nyúlnék hozzá. Félre kell fordítani, így mindenki boldog lesz (én is ezt tervezem, most már "csak" egy lezáró lap kellene, a cromax-ra rákérdezek). Apropó, csavart is kell ilyenkor cserélni vagy az eredeti is jó hozzá (mivel így anyagvastagsággal rövidebb a mutatvány)?

Maradhatnak az eredeti csavarok nyugodtan. Én azokat hagytam bent, de akár cserélheted is pl hatlapfejűre, vagy valamilyen más kulcsnyílásúra attól függően milyen szerszámod van otthon a késöbbi esetleges könyebb kiszerelés szempontjából.

Szerk.: Bocsi most látom outsider közben írt és a linkelt lemez tényleg vaskosabb. (Én saját magam vágtam oda lemezt! Kb egy alátétvastagságút) Bocsi..

Módosítva : Tenky89
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Maradhatnak az eredeti csavarok nyugodtan. Én azokat hagytam bent, de akár cserélheted is pl hatlapfejűre, vagy valamilyen más kulcsnyílásúra attól függően milyen szerszámod van otthon a késöbbi esetleges könyebb kiszerelés szempontjából.

Szerk.: Bocsi most látom outsider közben írt és a linklet lemez tényleg vaskosabb. (Én saját magam vágtam oda lemezt! Kb egy alátétvastagságút) Bocsi..

Nekem is saját gyártású lemez van, annál én sem cseréltem a csavart.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

TID-hez tud valaki kapcsolási rajzot mutatni nekem?

Itt van két kép:

http://kepfeltoltes.hu/141014/20141014_105842_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/141014/20141014_163910_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A bekarikázott "valami" az micsoda? Valami tranzisztor féleségnek tűnik. A1t65 vagy A1t59 van ráírva, nem látni rendesen.

Link to comment
Megosztás:

Teszterrel (ELM327?) nem lehet. Az ECU-hoz azért (csak emiatt) én nem nyúlnék hozzá. Félre kell fordítani, így mindenki boldog lesz (én is ezt tervezem, most már "csak" egy lezáró lap kellene, a cromax-ra rákérdezek). Apropó, csavart is kell ilyenkor cserélni vagy az eredeti is jó hozzá (mivel így anyagvastagsággal rövidebb a mutatvány)?

Nekem a Cromax-os lemez van. Ennél cserélni kellett az egyik csavart, mert rövid volt!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. EGR lefalazása van készülőben, és arra gondoltam, hogy kihúzom a csatijából és teljesen kiszerelem. Ez mennyire okos ötlet? Tippeket, tanácsokat szivesen fogadok.

Nekem lehuzva el sem indul. Jaro motornal pedig egybol leall, ha lehuzom az agr-t. Leprogramozni pedig nem lehetett az enyemet. 2003 Z14XE

Módosítva : Stofl
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Egy kérdés! Hogy lehet megmérni a fényszóró középpontját Depó projektoros lámpánál? A hétvégén cserélnem kellett a xenon égőimet(az eggyik megadta magát). Elmentem ma beállítatni de szerintem nem jó igy mert nagyon elém világít!

Ellenőrizni akarom itthon a fallal szemben állós módszerrel de ez a fényszóró középont nem teljesen érthető nekem! Hány cm kell lejteni a depó fényszóró fényének 10 méteren?

Módosítva : laci1978
Link to comment
Megosztás:

Egy kérdés! Hogy lehet megmérni a fényszóró középpontját Depó projektoros lámpánál? A hétvégén cserélnem kellett a xenon égőimet(az eggyik megadta magát). Elmentem ma beállítatni de szerintem nem jó igy mert nagyon elém világít!

Ellenőrizni akarom itthon a fallal szemben állós módszerrel de ez a fényszóró középont nem teljesen érthető nekem! Hány cm kell lejteni a depó fényszóró fényének 10 méteren?

Üdv.

Elvileg rajta kell lenni a lámpatesten, mennyi az annyi. Ha nincs akkor probáld meg ez alapján:

A legegyszerűbb módja szerintem a következő:

Álljál pontosan 10 méterre egy sík felülettől (fal, garázsajtó, stb.)

Mérd meg az autón a lámpa/izzó magasságát. Ettől kell (általában) 1,2%-al (10 méteren 12cm-el) lefelé világítania.

Mondjuk ha 60cm magasan van az izzó, akkor a falnál úgy kell beállítani a lámpa fényét, hogy 48cm magasan legyen a fénycsóva.

Ha nem magasság állítós a lámpád, akkor nem árt ha valaki beleül az autóba, hogy a terhelésváltózást is bele tudd kalkulálni.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Üdv.

Elvileg rajta kell lenni a lámpatesten, mennyi az annyi. Ha nincs akkor probáld meg ez alapján:

A legegyszerűbb módja szerintem a következő:

Álljál pontosan 10 méterre egy sík felülettől (fal, garázsajtó, stb.)

Mérd meg az autón a lámpa/izzó magasságát. Ettől kell (általában) 1,2%-al (10 méteren 12cm-el) lefelé világítania.

Mondjuk ha 60cm magasan van az izzó, akkor a falnál úgy kell beállítani a lámpa fényét, hogy 48cm magasan legyen a fénycsóva.

Ha nem magasság állítós a lámpád, akkor nem árt ha valaki beleül az autóba, hogy a terhelésváltózást is bele tudd kalkulálni.

Hát a depó lámpán van annyiféle írás hogy győzze az ember értelmezni! :) A 12.5 az jó sokszor szerepel rajta! De honnan tudom hogy hány cm-re van az izzó,mert a projektoros lámpánál nem látszik a xenon izzó.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.