Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Trafóhíd a neve.jól írtad! Hát próbáld meg a sapka tömítését kicserélni, hátha bejön.Viszont a szelepfedél tömítésnek a trafóhídnál körbe is jól kell tömítenie, de ezt gondolom láttad mikor szétszerelted.A furcsa az, hogy eddig nem volt gondod a sapka tömítésével most meg hirtelen az lenne a gond?

Milyen tömítés lett az új, gyári vagy ugy.?

Link to comment
Megosztás:

Igen én is arra tippelnék. Apósomnál is ez volt a gond (Astra F).

Annyira idegesítő, hogy ugyanolyan szögből van lefotózva a kocsid mint az én avataromban. Mindig azt hiszem, hogy én írtam valamit... :o

Igen, most hogy mondod... Pedig elég kevés fehér astra szaladgál az utakon :D

Link to comment
Megosztás:

Valószínűleg az a baj, legalábbis a képekből ez látszik. Szép rozsdás az EGR-ed :o

Köszi, tehát valószínű, hogy tömítéscsere. Az gáz, ha az EGR rozsdás? Kell valamit csinálni vele, illetve érdemes? 4 éves a kocsi, második tulaj vagyok 3 évesen vettem, de már akkor rozsdás volt sok minden a motortérben. Valószínű, hogy sokat állt a gép.

Ha kívülről rozsdás, az nem baj. Csak furcsállottam, hogy az enyém 9éves és nem rozsdás kívülről

Link to comment
Megosztás:

Trafóhíd a neve.jól írtad! Hát próbáld meg a sapka tömítését kicserélni, hátha bejön.Viszont a szelepfedél tömítésnek a trafóhídnál körbe is jól kell tömítenie, de ezt gondolom láttad mikor szétszerelted.A furcsa az, hogy eddig nem volt gondod a sapka tömítésével most meg hirtelen az lenne a gond?

Milyen tömítés lett az új, gyári vagy ugy.?

Szerelő csinálta és gyári tömítés került bele. Kicserélem a sapka tömítőgyűrűjét és reménykedem....

Link to comment
Megosztás:

Igen, csak amikor épp a másiknál van az autó, akkor az egyikőjük Rolls-al jár (ha jól látom a képet), ha az egyiknél az autó, akkor a másik otthon ül a házikójában. :D

Hoppá lebuktam... :o Ez a kép még a kereskedésben készült szerződés aláírása után 5 perccel (első kocsi)

Link to comment
Megosztás:

Tömítőpasztát nem használtunk és új tömítés került bele. Azért gondolom, hogy a sapka tömítése a gond, mert a trafóhíd (remélem nem írok hülyeséget) is olajos. Ha a csavarnál jönne, akkor az talán nem lenne olajos.

Én szeretném hinni, hogy a sapka, mert annak a tömítése nem összeg.....

Szia, sapkatömítés, valami 2500 Ft-ért vettem gyári 20 db-ot és minden olajcserénél cserélem azt is. Ha majd leveszed és meghajtod, látni fogod rajta az apró fáradásból adódó "szakadásokat". Talán nem kellene minden olajcserénél, de azóta nincs is olajpára sehol :o

Link to comment
Megosztás:

Szia, sapkatömítés, valami 2500 Ft-ért vettem gyári 20 db-ot és minden olajcserénél cserélem azt is. Ha majd leveszed és meghajtod, látni fogod rajta az apró fáradásból adódó "szakadásokat". Talán nem kellene minden olajcserénél, de azóta nincs is olajpára sehol :o

Igen én is megvettem, ugyan 1 db-ot, de időm (tudom 2 perc) a cserére csak a hét vége felé lesz. Csere, törlés, mármint az olajat le, és utána csak drukkolni tudok...

astra

köszi a segítséged, de nincs túltöltve, ugyanis a pálcán a két érték között van.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, a stabilizátor összekötő tényleg műanyag? Azt hittem, rosszul látok. Futóműben müanyag alkatrész? Az egyiknek a feje van letörve, és a másik is eléggé lóg.

Látok gyárinak nevezett alkatrészeket és utángyártottakat szintén müanyagból 2-8ezer Ft között, és egy helyen találtam acélból, nem is tudom pontosan, 5-7ezer Ft körül valahogy. (plusz rövidítettet ültetett futóműhöz, de az nem játszik)

Erősítsetek meg, hogy az acélt rakjam bele, ne a gyári müanyagot...

Csere után kell futóművet állíttatni?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, a stabilizátor összekötő tényleg műanyag? Azt hittem, rosszul látok. Futóműben müanyag alkatrész? Az egyiknek a feje van letörve, és a másik is eléggé lóg.

Látok gyárinak nevezett alkatrészeket és utángyártottakat szintén müanyagból 2-8ezer Ft között, és egy helyen találtam acélból, nem is tudom pontosan, 5-7ezer Ft körül valahogy. (plusz rövidítettet ültetett futóműhöz, de az nem játszik)

Erősítsetek meg, hogy az acélt rakjam bele, ne a gyári müanyagot...

Csere után kell futóművet állíttatni?

Köszi!

Szerintem a gyárit rakd bele, nem a műanyag szokott eltörni, hanem a csukló kikopni. Futóművet nem kell állítani!

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet!

Nagyon spec problémával fordulnék hozzátok:

2004 évj Z14XE motor. A motor nem tud felpörögni: üresben ha nyomok egy padlót jól veszi a fordulatot úgy 4500-ig majd szép lassan ejti vissza olyan 2500-ig és akkor is remeg a motor ezzel egy ütemben kigyullad a "kulcsos" visszajelzés tehát nem a mil. A motor hibakódot kiolvastuk op-commal P0500 b.e. kerék fordulatszám jeladó nincs jelen, kvázi nincs sebességjel de viszont az ABS megy illetve a Km óra is müködik, ha kiolvasom az ABS-t ott nincs hibakód. Ha töröljük a hibakódot akkor az első nagyobb gázadásra újra ismétlődik és tárolódik. Pár szakmabeli kollégám megnézte már de senki nem tudott segíteni a szitun és én is csak küzdök vele mert sajnos az asszonyé. Ha van valakinek valami (használható) ötlete akkor azt szívesen venném mert nem szívesen vinném szakszervizbe.

Előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Az eheti cserélendő alkatrész: toronycsapágy szilenttel együtt, mindkét oldalon. Anyag + munka + futóállítás 35e... csakhogy meglegyen a heti betevő :o

én a hétvégén cseréltem, megfelelő szerszámmal pik pakk megvan

anélkül nagy obi, egy sörért kaptam célszerszámot.

14.000volt 2db csapágy és 2gumi

beállítás 5000

futóműves mondta

ezeken az opeleken kerékdőlést nem lehet állítani.legalábbis az enyémen nem lehet.

állítólag szerelték más típusú futóművel is a G-t ami össze szokott rohadni

ilyet még nem láttam az 6000 lett volna

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a gyárit rakd bele, nem a műanyag szokott eltörni, hanem a csukló kikopni. Futóművet nem kell állítani!

olcsót ne vegyél a vateráról én megjártam, észre se vettem kiszakadt a csavar belőle és úgy jártam egy jó darabig. csak fityegett

próbáltam már műanyagot, acélt is semmi különbség nekem max 1 -másfél évet bírnak a 7E ftosok

sok földút van a környékünkön.

Link to comment
Megosztás:

én a hétvégén cseréltem, megfelelő szerszámmal pik pakk megvan

anélkül nagy obi, egy sörért kaptam célszerszámot.

14.000volt 2db csapágy és 2gumi

beállítás 5000

futóműves mondta

ezeken az opeleken kerékdőlést nem lehet állítani.legalábbis az enyémen nem lehet.

állítólag szerelték más típusú futóművel is a G-t ami össze szokott rohadni

ilyet még nem láttam az 6000 lett volna

Én eddig két helyen állíttattam futóművet. Az egyik helyen csak az első kerekeket rakták zsámolyra és kb. 10 perc alatt megvolt az állítás, csak elől kellett szerinte egy kicsit állítani, 4e-t fizettem. A gumin úgy láttam, valamint a kocsin is éreztem, mégsem jó. Ezután egy jó ismerőshöz vittem, akit ajánlottak is, aki először a lézerfejek rárakása után felemelte a kocsit, körbeforgatta a műszerrel a kerekeket (teljes fordulat minden keréken), majd ehhez képest 0-zta a gépet. Ilyet az előző nem csinált... aztán első ÉS hátsó kerekek is zsámolyra tette, majd a szokásos procedúra szerint dőlés és összetartás állítás. Ne mondjam, hogy így már minden pirosban volt az elején. Első dőlés állításhoz meg kellett melegíteni az anyákat, hogy le lehessen lazítani... itt 8e volt és majd 45 perc... szerintetek melyik érte meg jobban? Azóta semmi nem szabályos kopás nincs a gumi és még csúszós úton sem megy el semerre a kocsi...

Most néztem, a B...nál SKF 11 darabja a csapágynak, szilenttel.

Link to comment
Megosztás:

Igen én is megvettem, ugyan 1 db-ot, de időm (tudom 2 perc) a cserére csak a hét vége felé lesz. Csere, törlés, mármint az olajat le, és utána csak drukkolni tudok...

astra

köszi a segítséged, de nincs túltöltve, ugyanis a pálcán a két érték között van.

szivesen.

Link to comment
Megosztás:

Én eddig két helyen állíttattam futóművet. Az egyik helyen csak az első kerekeket rakták zsámolyra és kb. 10 perc alatt megvolt az állítás, csak elől kellett szerinte egy kicsit állítani, 4e-t fizettem. A gumin úgy láttam, valamint a kocsin is éreztem, mégsem jó. Ezután egy jó ismerőshöz vittem, akit ajánlottak is, aki először a lézerfejek rárakása után felemelte a kocsit, körbeforgatta a műszerrel a kerekeket (teljes fordulat minden keréken), majd ehhez képest 0-zta a gépet. Ilyet az előző nem csinált... aztán első ÉS hátsó kerekek is zsámolyra tette, majd a szokásos procedúra szerint dőlés és összetartás állítás. Ne mondjam, hogy így már minden pirosban volt az elején. Első dőlés állításhoz meg kellett melegíteni az anyákat, hogy le lehessen lazítani... itt 8e volt és majd 45 perc... szerintetek melyik érte meg jobban? Azóta semmi nem szabályos kopás nincs a gumi és még csúszós úton sem megy el semerre a kocsi...

Most néztem, a B...nál SKF 11 darabja a csapágynak, szilenttel.

Hol csináltattad ? de csak ha nem titok :o

Link to comment
Megosztás:

Valószínűleg az a baj, legalábbis a képekből ez látszik. Szép rozsdás az EGR-ed :o

Köszi, tehát valószínű, hogy tömítéscsere. Az gáz, ha az EGR rozsdás? Kell valamit csinálni vele, illetve érdemes? 4 éves a kocsi, második tulaj vagyok 3 évesen vettem, de már akkor rozsdás volt sok minden a motortérben. Valószínű, hogy sokat állt a gép.

Fura mennyi rozsda van a képen.

A miénk 2 évvel öregebb (nem classic), de abban semmi ilyesmi nincs a motortérben...

Többiek! Nálatok mi a helyzet ilyen téren? Ez egyedi rozsdás téma lehet?

Link to comment
Megosztás:

Igen, most hogy mondod... Pedig elég kevés fehér astra szaladgál az utakon :D

Kevés fehér??? (+1 strigula)

Mi nem ugyanabban az országban autózunk?

Itt nálunk Magyarországon azért akad bőven. :o

Még az utcánkban sem vagyok az egyetlen fehér G Astrás, bár a miénk kombi. (Neszetk kombi, azért is! :) )

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.