Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Hátsó gyári sárfogó szerintem egy elfuserált valami. Túl azon, hogy esztétikusabb is lehetne, a fő baja az öblös kiképzés, amibe főleg télen beletapad/belefagy a szutyok, és olyan merev lesz, mint a beton. Elég egy kisebb huppanó, vagy egy emeltebb parkolószint, törik is le mindenestől.

Nem tudom, van-e a piacon olyan, amibe nem ül így bele a több kilónyi kosz, olyat lenne érdemesebb keresni.

Le kell vágni az alsó peremét,és mindjárt nem lesz öblös,nem áll meg benne a hó..Amúgy szerintem is ocsmányul néz ki,de belülről nem látom :)

Link to comment
Megosztás:

Ez pedig Behr. A Delphi egy minden félét gyártó beszállító. Attól, hogy ott Delphi cimke van, attól még Behr szűrő kell az autódba. Eddig mindenkinél működött ez az összehasonlítás, szerintem nálad is.

Ja és pedig van csavaros. Családban két Astra Behr, és 1 csavaros Delphi. Van olyan, szoktam benne szűrőt cserélni. Macerásabb jóval, mert hosszabb kell bele.

Szétkaptam a kesztyűtartó felől is. Szóval: Pedáloknál patent (Behr), utastérszűrőnél csavar (Delphi). Akkor most milyen a rendszerem?! :unsure: A középkonzolt is kiszedtem, megnéztem a fűtésszabályozót is, ott meg a 2 izzós változat, azaz Delphi. Ha a fűtésszabályozó Delphi, akkor az utastérszűrőnek is Delphinek kell lennie? Sorry, tudom, hogy kicsit problémás vagyok. :evilgrin:

pass_compartment_filter_far.jpg

pass_compartment_filter_close.jpg

heating_modul.jpg

Bonus kérdés: A középkonzolnál sikerült mindent lehúznom, szétcsaklakoztatni, kiszedni kivéve a vészvillogós / levegőbefúvós csoportot. Magát a vészvillogós műanyag gombot eltávolítottam, de mit kell támadnom hogy kivegyem a kapcsolót és a levegőbefúvós lamellás műanyagot? Hátulról a csatlakozót ki tudom húzni valahogy vagy elölről kell kinyomnom hátrafele a kapcsolót? Vagy a kapcsolót a lamellás részekkel együtt lehet kiszedni? Köszi! :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Autódiagnosztikával meg lehet-e mondani, marad-e valami nyoma, ha módosították a kilóméterszámláló értékét? Gondolom nem, de hátha mégis...

Ma láttam az OP-COM menürendszerét és valóban csak annyi az egész, hogy beírom a kívánt értéket és nyomok egy Enter-t?! Eddig reménykedtem benne, hogy bonyolultabb az eljárás, például forrasztani is kell hozzá. Így ehhez a művelethez nem kell túl sok ész, még a nepperek is meg tudják csinálni...

Link to comment
Megosztás:

Autódiagnosztikával meg lehet-e mondani, marad-e valami nyoma, ha módosították a kilóméterszámláló értékét? Gondolom nem, de hátha mégis...

Ma láttam az OP-COM menürendszerét és valóban csak annyi az egész, hogy beírom a kívánt értéket és nyomok egy Enter-t?! Eddig reménykedtem benne, hogy bonyolultabb az eljárás, például forrasztani is kell hozzá. Így ehhez a művelethez nem kell túl sok ész, még a nepperek is meg tudják csinálni...

Nem, itt az ECU nem tárolja (elleneben sok más újabb típussal szemben), csak a műszeregység (KM óra)

Szétkaptam a kesztyűtartó felől is. Szóval: Pedáloknál patent (Behr), utastérszűrőnél csavar (Delphi). Akkor most milyen a rendszerem?! :unsure: A középkonzolt is kiszedtem, megnéztem a fűtésszabályozót is, ott meg a 2 izzós változat, azaz Delphi. Ha a fűtésszabályozó Delphi, akkor az utastérszűrőnek is Delphinek kell lennie? Sorry, tudom, hogy kicsit problémás vagyok. :evilgrin:

Bonus kérdés: A középkonzolnál sikerült mindent lehúznom, szétcsaklakoztatni, kiszedni kivéve a vészvillogós / levegőbefúvós csoportot. Magát a vészvillogós műanyag gombot eltávolítottam, de mit kell támadnom hogy kivegyem a kapcsolót és a levegőbefúvós lamellás műanyagot? Hátulról a csatlakozót ki tudom húzni valahogy vagy elölről kell kinyomnom hátrafele a kapcsolót? Vagy a kapcsolót a lamellás részekkel együtt lehet kiszedni? Köszi! :icon1:

Ez egyértelműen Delphi.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

még sosem mértem multival ellenállást. Ha pl megszeretném mérni a Xenon helyére beépített ellenállásomat amire az van írva hogy 4700 akkor melyik állásba kell tekernem a multit? Azt látom hogy a bal alsó negyedben van a mérési tartomány. Köszi.

http://kepfeltoltes.hu/view/130427/P1030628_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://www.e-szakuzlet.hu/pictures/madal_600011.jpg?PHPSESSI..

Link to comment
Megosztás:

Autódiagnosztikával meg lehet-e mondani, marad-e valami nyoma, ha módosították a kilóméterszámláló értékét? Gondolom nem, de hátha mégis...

Ma láttam az OP-COM menürendszerét és valóban csak annyi az egész, hogy beírom a kívánt értéket és nyomok egy Enter-t?! Eddig reménykedtem benne, hogy bonyolultabb az eljárás, például forrasztani is kell hozzá. Így ehhez a művelethez nem kell túl sok ész, még a nepperek is meg tudják csinálni...

sajnos nem ...

oda lehet írni ahová akarod

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szétkaptam a kesztyűtartó felől is. Szóval: Pedáloknál patent (Behr), utastérszűrőnél csavar (Delphi). Akkor most milyen a rendszerem?! :unsure: A középkonzolt is kiszedtem, megnéztem a fűtésszabályozót is, ott meg a 2 izzós változat, azaz Delphi. Ha a fűtésszabályozó Delphi, akkor az utastérszűrőnek is Delphinek kell lennie? Sorry, tudom, hogy kicsit problémás vagyok. :evilgrin

Bonus kérdés: A középkonzolnál sikerült mindent lehúznom, szétcsaklakoztatni, kiszedni kivéve a vészvillogós / levegőbefúvós csoportot. Magát a vészvillogós műanyag gombot eltávolítottam, de mit kell támadnom hogy kivegyem a kapcsolót és a levegőbefúvós lamellás műanyagot? Hátulról a csatlakozót ki tudom húzni valahogy vagy elölről kell kinyomnom hátrafele a kapcsolót? Vagy a kapcsolót a lamellás részekkel együtt lehet kiszedni? Köszi! :icon1:

Wow. Sorry. Nem láttam még ilyen felállást. Nyílván így Delphi szűrő kell bele.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

még sosem mértem multival ellenállást. Ha pl megszeretném mérni a Xenon helyére beépített ellenállásomat amire az van írva hogy 4700 akkor melyik állásba kell tekernem a multit? Azt látom hogy a bal alsó negyedben van a mérési tartomány. Köszi.

http://kepfeltoltes.hu/view/130427/P1030628_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://www.e-szakuzlet.hu/pictures/madal_600011.jpg?PHPSESSI..

Már megvan, közben megtaláltam...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Befagyott kézifékkötélre van valami hiperszuper ötletetek? Nem fűtött garázsban áll az autó és most a hidegben meg már tavaly is előjött az a probléma, hogyha behúzom a kéziféket, az első pár centin olyan, mintha holtjátéka lenne, semmi feszülés, ellenállás. Melegítés, fűtött garázs nélkül valahogy orvosolható lenne, hogy a mínuszokban ne legyen ilyen? Még gyári, azaz 7,5 éves. Lehet, hogy ideje lenne cserélni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Befagyott kézifékkötélre van valami hiperszuper ötletetek? Nem fűtött garázsban áll az autó és most a hidegben meg már tavaly is előjött az a probléma, hogyha behúzom a kéziféket, az első pár centin olyan, mintha holtjátéka lenne, semmi feszülés, ellenállás. Melegítés, fűtött garázs nélkül valahogy orvosolható lenne, hogy a mínuszokban ne legyen ilyen? Még gyári, azaz 7,5 éves. Lehet, hogy ideje lenne cserélni?

Télen ne használj kéziféket. Hiába cseréled, az új is befagy nedves időben.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Hiába cseréled, az új is befagy nedves időben.

Az a helyzet hogy nem.

A jó kézifékkötélen van egy gumiharang ott ahol a bowden bemegy a bowdenházba. Ha ez el van szakadva, akkor a víz befolyik a bowdenházba és ott be tud fagyni, ezért kell kicserélni újra a kötelet amelyiken még jó a gumiharang.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ilyenek a céges kocsik, van belőlük vagy 10. Semmi gondjuk bajuk, de azért kapják rendesen az ívet. Néha kiruccannak velük németbe (autópálya 160-180) vagy franciába is.

Ha tetszik menj el és nézd meg élőben, sajna neten azért csalhatnak a képek...

Link to comment
Megosztás:

Nekem tetszik, szép! De tényleg élőben mutatja meg magát valójában. Valóban lehet akár céges múltja is, de ha egyben van és átnézik és nincs vele gond (ráadásul kereskedéstől veszed, törvényi jótállás van rá), ráadásul olyan az autó mint amit leírnak, akkor érdemes nekifutni ha van rá keret.

Amúgy asszem átellenben van a Marshal Opel, ők 5-ért átnézik, de 10-ért brutál átnézik (mindent, még számítógépet is, a nyilvántartását a rendszerben stb.).

Link to comment
Megosztás:

+1

Bár ízlés dolga, de H-ból csak a Caravan szimpatikus formailag, valami világos színben, az 5 ajtós olyan semmilyen, a 4 ajtós meg kicsit böszme. :icon1:

Valamint támogatom a márkahűséget. Sokkal könnyebb összehangolódni egy új kocsival, ha az elődjével már vannak kiforrott tapasztalatok, amiket az újnál is alkalmazni lehet.

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nem tudtam megnézni mert vasárnap zárva van a kereskedés!

Az áráról mi a véleményetek? Én egy kicsit túlárazottnak gondolom!

Én annak idején úgy voltam az autó árával ha tényleg jó állapotban van akkor akár lehet egy kicsit drágább is a piacon lévőktől. Különben is szerintem azért vagy Te olyan ügyes hogy tudj egy alkudni.

Lassan másfél éve hogy megvettem 1.3 M Ft-ért. Tudom tudom sokan mondanátok milyen drágán és ahhoz képest hogy csak 2004-es.

De! 50.000 km volt benne, eddig annyi jött elő hogy kicsit csepeg a szervója 3-4000 km-enként 0,5dl kell bele, de most a tél előtt már nem is kellett töltenem megállt a szint, egyéb más baja 1-2 izzó kiégésén kívül nem volt eddig kop kop kop... 18.000 km-t mentem már vele

Egy szó mint száz, ha egyben van és úgy látod hogy semmi baja akkor megéri fizetni érte egy kicsit többet is.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sajnos nem tudtam megnézni mert vasárnap zárva van a kereskedés!

Az áráról mi a véleményetek? Én egy kicsit túlárazottnak gondolom!

Nagyjából ennyibe kerülnek. Tavaly néztünk a főnökömnek is egy kombit, 2006-osok voltak 1,5m körül. Vett is egy 1.8-as feketét, eddig jól működik neki.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.