Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Szia,igen ezek érdekelnének hogy melyik biztosíték tartozik hozzájuk.Most dolgozom, de du meg tudnám nézni.

Köszi előre is.Egy lappal vissza írtam le a többi hibát, ha tudnál segíteni melyik biztosíték tartozik hozzájuk azt megköszönném.

Üdv.Gergő

Link to comment
Megosztás:

Szia,igen ezek érdekelnének hogy melyik biztosíték tartozik hozzájuk.Most dolgozom, de du meg tudnám nézni.

Köszi előre is.Egy lappal vissza írtam le a többi hibát, ha tudnál segíteni melyik biztosíték tartozik hozzájuk azt megköszönném.

Üdv.Gergő

ime a biztik:

https://db932218-a-62cb3a1a-s-sites.googlegroups.com/site/gastraokossagok/muszerfal/Biztos%C3%ADt%C3%A9kt%C3%A1bla%20helye.JPG?attachauth=ANoY7crMByarK5fZAX1uDQ5gDLimM1RQxY9UGMB_NpJUWz-mmwFxE3reYmKcfN0PHDEUNFzPB29oj0681KdndPD_kOQSIwNG6yHjuVGXRGzvC63YjdEbn9GpLwDDiGSCFkkmt9TDgYB_TnVDehJL-PFETEIjAS7zrlsywQMBw3vLCldt70-D2boPdVXNBi_Mn5OwdW1_41VoYHgPrkuxoR62AnGbpBxWHd0N_FNCvwj3yl8uXGZhUwroVP4d-rX6YLORE1HwoE-sWe1nPmGn4FoVNPFeQTFhLw%3D%3D&attredirects=0

https://db932218-a-62cb3a1a-s-sites.googlegroups.com/site/gastraokossagok/muszerfal/G%20Astra%20biztos%C3%ADt%C3%A9k%20t%C3%A1bla.gif?attachauth=ANoY7cp4p4JZ4TU20TtsNeqa8lP3HjerVtb-6dwDTvF00PVEWvryZT-p90lojJg6_iug6tqdXAWCvgsqUJ_ShvixKIc5VRMXpI7P1o1Q99DviAzhKjpqYOzYmYJdLoi0chkzX-g-BHrTUS3oss4pvNbwmGOViNQ4Ag5M1p4xSYnX3b9RMX8LTQPHL8h2crwBwHylPbN3OGv5d-arubwefT1yuDjC6XoiiANR8JRLggq9yapaHk8QUjerfR8i-NyAcyJIHgkW54XkpN385lq6IZnWajgJ0GNsSA%3D%3D&attredirects=0

(rágió 21,34-es bizti)

a relék:

https://db932218-a-62cb3a1a-s-sites.googlegroups.com/site/gastraokossagok/muszerfal/Relays_www.kepfeltoltes.hu_.jpg?attachauth=ANoY7cpf_mqII2fRYMHYBccML-SoGoWhAGvo-H0DKSlW-Fo8yRFO91VMYvPx-qRGx0mQs6jkKf0tzWPJnq8eNOz_Z9vwDc7wCTdtap16pX17u3cGGYcMBzAQPgHWdsHoY4YSJvaNNZRX0z2OC3h7MIBvZBwRCtccsPySnNRv6gYKHYHXaDIgQdYWorT3KvOE8PJHv-3XJeOsQeMyELXNG5UKiyPgeR_sV6YmaK1-iS2xkjNHDQqn_h3YF_Rlxg0lh1q2-9UiycbN&attredirects=0

Ha androidos a telód, van egy ingyenes alkalmazás a FUSES ami nagy segitséget nyujthat, ha van egy minimális angol tudásod.

Ezt az oldalt olvasd végig:

https://sites.google.com/site/gastraokossagok/

meg ezt:

https://sites.google.com/site/opelccled/

Sok örömöt az új verdához...

Link to comment
Megosztás:

Nekem aztán vki azt mondta h a twinport szelepet hallom nem a hidrotőkét. Meg láncosokhoz az 5w30at ajánlja a lánc vezérlés miatt. Én azért az 5w40et rendeltem meg az Edge titanium fst-t. Fogyásom nincs. Néha egy kicsit az elején zakatol

Lehet, hogy amatőr vagyok, de a twinport szelep nem csak magasabb terhelésnél lép be?

Másik kérdésem a hozzáértőkhöz, ha csattogó hidrotőkével járok, annak milyen következményei lehetnek hosszabb távon (1-2000 km)?

Link to comment
Megosztás:

Lehet, hogy amatőr vagyok, de a twinport szelep nem csak magasabb terhelésnél lép be?

Másik kérdésem a hozzáértőkhöz, ha csattogó hidrotőkével járok, annak milyen következményei lehetnek hosszabb távon (1-2000 km)?

Hát G-nél nem tudom, de rokon 1994-es F Astra-ja (1.4i), 298k km, csattog még most is de megy gond nélkül.... Amióta képben van ez az autó, azóta elég dízelesen csattog. Rideg tartású a kocsi...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Régi Opel Astra-ban, menet közben a motor kb 80 fokra melegszik, de amint megáll járó motorral (pl. dugóban), nagyon gyorsan eléri és meghaladja a hőmérséklet a 90-fokot. Ekkor bekapcsol a ventillátor és lehűl újra a motor 90 fok-ra. Ezután megint felmelegszik, bekapcsol a ventillátor, újra lehűl stb.

Azt tudom, hogy természetes, hogy menet közben kevésbé melegszik a motor (hiszen átmegy rajta a menetszél, ráadásul az utastéri ventillátor + fűtés is be van kapcsolva), mintha járó motorral áll az autó.

A kérdés az, hogy normális, hogy ilyen gyorsan melegszik álló helyzetben, vagy ez valamilyen hibára (pl. a hűtő hibájára) utalhat?

Üdv és köszi,

András

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Régi Opel Astra-ban, menet közben a motor kb 80 fokra melegszik, de amint megáll járó motorral (pl. dugóban), nagyon gyorsan eléri és meghaladja a hőmérséklet a 90-fokot. Ekkor bekapcsol a ventillátor és lehűl újra a motor 90 fok-ra. Ezután megint felmelegszik, bekapcsol a ventillátor, újra lehűl stb.

Azt tudom, hogy természetes, hogy menet közben kevésbé melegszik a motor (hiszen átmegy rajta a menetszél, ráadásul az utastéri ventillátor + fűtés is be van kapcsolva), mintha járó motorral áll az autó.

A kérdés az, hogy normális, hogy ilyen gyorsan melegszik álló helyzetben, vagy ez valamilyen hibára (pl. a hűtő hibájára) utalhat?

Üdv és köszi,

András

Télen ez nem normális, a hengerfej tömítés hibájára tippelek.
Link to comment
Megosztás:

Télen ez nem normális, a hengerfej tömítés hibájára tippelek.

Nyáron sem normális, és én is ugyanerre tippelek. Viszont ha tényleg hibás a hengerfejtömítés, akkor a víztérben nyomásnak kell lennie, ha már ennyi hő átmegy a víztérbe, tehát a vízcsöveket megnyomkodva azoknak keménynek kell lenniük. Kiegyenlítő tartály kupakját lecsavarva pedig talán láthatóvá is válik a víz buborékolása pár gázfröccs hatására.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

vettem egy astrát és érdeklődnék hogy a hátsó ablakon a gumi meg van hullámosodva! Jártatok már így? Gondolom ezzel el kell mennem a szélvédéshöz és gumicsere? Sajna befolyik a víz alattuk. Az üveg gyári, nem volt cserélve, tudom mert édesapámé volt a kocsi.. Képet melléelek!

kep01.jpg

kep02.jpg

Link to comment
Megosztás:

Jah szerdán viszem! Aggódok mert fater garázsban tartotta, de most már kint áll úghogy sietek vele! Lehet befektetek addigis valami ponyvába...

Nincs jó ponyva. Az összes szétmegy, dárga, macerás. Ha vizesen vagy kicsit párásan takarod le a kocsit akkor többet árt mint használ. Arról meg nem is beszélek hány helyen le kell fogatni, kötni, mert egy kisebb szél lebontja, letépi a kocsiról.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem jó a termosztátom,folyamatosan nyitva van.Csak az a gond hogy az 1.6 8 v motor van benne s a termosztátcseréhez le kell venni a vezérlést.Nem tudtok valami megoldást?Hallotam a csőtermosztátos megoldásról csak kéne 1 ötlet melyik autóé lenne jó bele.Ha tudtok segítsetek légyszives.

Köszönöm. Üdv.Gergő

:omg:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem jó a termosztátom,folyamatosan nyitva van.Csak az a gond hogy az 1.6 8 v motor van benne s a termosztátcseréhez le kell venni a vezérlést.Nem tudtok valami megoldást?Hallotam a csőtermosztátos megoldásról csak kéne 1 ötlet melyik autóé lenne jó bele.Ha tudtok segítsetek légyszives.

Köszönöm. Üdv.Gergő

F Astra fórumon mondták,hogy nem kell teljesen lebontani a vezérlést csak a felső kereket,és ezzel együtt a szíjat kell leszedni úgy hozzáférhető a termosztát :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

A kocsim megint kezdi, ezt az "EGR szelepes" remegést a városi üzemelése miatt. A spury is segíthet ezen vagy csak a szelepek pucolása?

Spuri azon nem segít... Tisztítás és ha lehetséges lefalazás/félrefordítás. Ha nagyon oda a szelep, akkor csere* és utána a már leírtak. (*Vagy leprogramozás/kiiktatás.)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! A mai nappal 2 évre ismét megkapta a gép a műszakit. Amikor végeztem megkérdeztem mit cseréljek rajta. Azt mondták amit már erre a vizsgára is ki kellett volna cserélni az nem más mint a kutyacsont. Kérdésem az lenne melyik márkát válasszam? A cserénél kell vmire figyelni? A válaszokat előre is köszönöm.

Módosítva : palicska
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

4 éve vettem az autót.

Első évben elpucoltam az EGR szelepet, leprogramoztattam (sikertelenül), és fél falazással lezártam, hogy ne menjen rajta keresztül a motorba semmi.

200km-el ezelőtt kapott először prémium üzemanyagot. (EVO NEO 100+)

Ma olajat és olaj szűrőt cseréltem délelőtt. 2-3 óra napon állás után Bedobta a P0400 EGR hibát.

Ez az első hibaüzenetem az együtt töltött idő óta. :(

Törlés után visszajött néhány km-en belül, de nagy gázra, nagy tempóra eltűnik. Araszolásnál dobja megint.

Hú de idegesítő....

Tudtok ajánlani olyat, aki megtudja mondani, hogy most le lehet-e programozni az EGR-t, és meg is tudja csinálni?

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

4 éve vettem az autót.

Első évben elpucoltam az EGR szelepet, leprogramoztattam (sikertelenül), és fél falazással lezártam, hogy ne menjen rajta keresztül a motorba semmi.

200km-el ezelőtt kapott először prémium üzemanyagot. (EVO NEO 100+)

Ma olajat és olaj szűrőt cseréltem délelőtt. 2-3 óra napon állás után Bedobta a P0400 EGR hibát.

Ez az első hibaüzenetem az együtt töltött idő óta. :(

Törlés után visszajött néhány km-en belül, de nagy gázra, nagy tempóra eltűnik. Araszolásnál dobja megint.

Hú de idegesítő....

Tudtok ajánlani olyat, aki megtudja mondani, hogy most le lehet-e programozni az EGR-t, és meg is tudja csinálni?

Köszönöm!

Keresd meg Őket!!!

http://www.opelforum.hu/topic/1617-wessz-opel-szerviz-vendegkoenyv/

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! A mai nappal 2 évre ismét megkapta a gép a műszakit. Amikor végeztem megkérdeztem mit cseréljek rajta. Azt mondták amit már erre a vizsgára is ki kellett volna cserélni az nem más mint a kutyacsont. Kérdésem az lenne melyik márkát válasszam? A cserénél kell vmire figyelni? A válaszokat előre is köszönöm.

Ezt raktam bele tavaly. Azóta nincs rá panasz. Az előző az 17e km alatt feladta.

https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__OPEL_s76___ASTRA+__ASTRA+G+Ferdeh%C3%A1t%C3%BA+%28F48_%2C+F08_%29_s30_1998%7C02+++2009%7C12+++__10163/Fut%C3%B3m%C5%B1alkatr%C3%A9szek_s63___Stabiliz%C3%A1tor%7C-r%C3%B6gz%C3%ADt%C3%A9s_s58___Stabiliz%C3%A1tor+rudazat_s60___Els%C5%91_s76_?gyakori=I&cikkkod=6160600003%7CHD+%2A+%2ASZ

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.