Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Kevés fehér??? (+1 strigula)

Mi nem ugyanabban az országban autózunk?

Itt nálunk Magyarországon azért akad bőven. :o

Még az utcánkban sem vagyok az egyetlen fehér G Astrás, bár a miénk kombi. (Neszetk kombi, azért is! :D )

Csak viccből mondtam. Van hogy kettő ilyen jön velem szemben az utakon egymás után :) Simán meg lehet figyelni, hogy mondjuk egy 100 férőhelyes parkolóban legalább 5 fehér astra áll...

Link to comment
Megosztás:

Nálam mind2 cserés volt, én delphit tettem bele, nem tom vki azt mondta hogy a gyári is az. Az hogy műanyagból van engem is bosszant. Hiába ez a fogyasztói társadalom részeként került bele hogy mielőbb cserélhessük. Az acél stab szár engem is érdekel. De nem ültetett hanem normális futóműhöz való.

Link to comment
Megosztás:

Hol csináltattad ? de csak ha nem titok :o

Abszolút nem, és ha nem szedik ki reklám miatt, akkor szívesen megosztom:) ahol jól megcsinálták: Kiss Barnabás, Tahitótfalu (akinek kell, annak tudok címet küldeni PÜben). Én már csak ide hordom a kocsit, bármit kell javítani rajta, mindent csinálnak, jó áron és tényleg megcsinálják (karosszériától klímán át a diagig mindent). Én a Duna másik oldaláról hordom át, de megéri az a 25 km :D

Ahol rosszul állították, annak a nevét sem jegyeztem meg, de Szentendrén volt és már bezárt azóta...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Lassan fékbetét cserés lesz a kocsim. Milyen fékbetétet ajánlotok? Gyárit érdemes venni, vagy van annál jobb?

Hali

Nekem azt mondták, éremes gyárit, mert ha vmi utángyártottat teszek bele, jobban kophat a tárcsa, mint az előirt lenne

sz.: Vagy épp a betéteten a ferodol olyan lágy hogy az kopik el gyorsan

Link to comment
Megosztás:

Gyárit mondanám én is, nekem már volt cserés. Nem csikorog, teszi a dolgát, jó az. Régebben hátra Ferodo dobbetétet tettem, már nem tudom miért azt, de azzal sincs probléma.

Ok! Köszönöm! Milyen árban lehet a gyári? Unix-on nézegettem, de ott nem tudom beazonosítani melyik az....

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

Egyre többször olvasom itt a fórumon, hogy "gyári alkatrész".

Azt azért nem hiszem hogy minden alkatrész GM-es lenne.

Ha valaki tudna egy olyan listát felrakni, amiben szerepel a gyárilag beépített alkatrészek márkája (típusa), annak sokan örülnének szerintem :o

Hálás köszönet.

Link to comment
Megosztás:

Abszolút nem, és ha nem szedik ki reklám miatt, akkor szívesen megosztom:) ahol jól megcsinálták: Kiss Barnabás, Tahitótfalu (akinek kell, annak tudok címet küldeni PÜben). Én már csak ide hordom a kocsit, bármit kell javítani rajta, mindent csinálnak, jó áron és tényleg megcsinálják (karosszériától klímán át a diagig mindent). Én a Duna másik oldaláról hordom át, de megéri az a 25 km :o

Ahol rosszul állították, annak a nevét sem jegyeztem meg, de Szentendrén volt és már bezárt azóta...

Hát az nekem egy kicsit messze van. Azér köszi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Azt szeretném kérdezni hogy az elemet hogy szedem ki a gyári kulcsból?Szétszedni már sikerűlt csak az elemet nem tudom melyik irányból vagy hogy kell kiszedni belőle?Ha valaki tudna segíteni megköszönném!

Csak óvatosan az elemcserével mert ha jól tudom újra kell utána szinkronizálni a kulcsot az aútóval.

Elöbb én a megvárnám amig az okosok irnak erre valamit,ez csak egy jó tanács.

Jó ez a forum én még eddig nem csalodtam bennük ha valamit nem tudok itt megtudom.

Link to comment
Megosztás:

Csak óvatosan az elemcserével mert ha jól tudom újra kell utána szinkronizálni a kulcsot az aútóval.

Elöbb én a megvárnám amig az okosok irnak erre valamit,ez csak egy jó tanács.

Jó ez a forum én még eddig nem csalodtam bennük ha valamit nem tudok itt megtudom.

Köszönöm akkor várok hogy mit írnak!

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm akkor várok hogy mit írnak!

Az okos akire vársz no az nem én vagyok de.

Egy kis segítség kocsiba becsücsülsz kulcs zárba betesz,gombot benyomva tartod és igy elfordítod.Be zár majd kinyit a kp zárad akkor frankó minden ennyi volt.

Elvileg ennyi gyakorlatilag meg majd még zuznak rá valami okosságot.

Sok szerencsét!

Link to comment
Megosztás:

Gyújtáskapcsoló szétszedésében jártas ember felvilágosíthatna :o

Hogyan kell szétszedni magát a cilindert? az látom, hogy van két 'pöcök', ami nem engedi kiugrani a hengerből a lamellás szerkezetet.

Szóval ebben kellene a help.

kiszabaditod a gy. kapcsolot .látsz az oldalán 1, 2mm.furatot 90 fokba meghajlitasz olyan szöget 1/3-2/3 arányba ami oda belemegy , a kulcsot addig forgatod és a szőget benyomva tartod amig el nem indul kifele a cillinder de vigyázz mert ha a kulcs ki jön a helyéröl a lamellák elszálnak mint a sohaly. Aztán ha kijött a cill. tekerd be szigetelö szalaggal és akkor kezdhetsz a javitásához.

Link to comment
Megosztás:

Köszi a képet!Eddig már sikerűlt eljutnom szét tudtam szedni.A problémám az hogy azt nem tudom az elemet hogy kell kivenni!Három helyen fogja két kisebb és egy nagyobb pöcök.Azt nem tudom melyik részén kell, melyik pöcök mozgatható oldalra vagy fel stb.

Módosítva : uhuhu
Link to comment
Megosztás:

Köszi a képet!Eddig már sikerűlt eljutnom szét tudtam szedni.A problémám az hogy azt nem tudom az elemet hogy kell kivenni!Három helyen fogja két kisebb és egy nagyobb pöcök.Azt nem tudom melyik részén kell, melyik pöcök mozgatható oldalra vagy fel stb.

a pöckök fixek,azokkal nem kell csinálni semmit,egyszerűen kipattintod az elemet,és bepattintod az újat

Link to comment
Megosztás:

Az okos akire vársz no az nem én vagyok de.

Egy kis segítség kocsiba becsücsülsz kulcs gyújtáskapcsolóba betesz, gyújtást ráad, de nem indít, zárógombot benyomod tartod és igy elfordítod.Be zár majd kinyit a kp zárad akkor frankó minden ennyi volt.

Elvileg ennyi gyakorlatilag meg majd még zuznak rá valami okosságot.

Sok szerencsét!

Így még sikerülni is fog.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2napja vagyok boldog tulajdonosa egy 1.2 G Astrának. Alapjáraton hideg és üzemmeleg motornál is ingadozik a fordulatszám, 700-1100 közötti tartományban. Levegőszűrő már cserélve. Szerintetek mi lehet az oka? Miket nézessek át?

Mik a leggyakoribb hibái ennek a motornak, mire érdemes odafigyelni?

Amúgy 98.év végi az autó, 124000km-rel.

Előre is köszönöm mindenkinek aki segít!

Üdv. P.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.