Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

3 órája, Manfi01 írta:

Köszi, de most ez a táblázat kicsit összezavart. Gyújtógyertya elektródahézagra 1,3-1,4-et írt, itt a fórumon 0,9-1,1-ről volt szó, Termosztát nyitási hőmérséklet 92℃, itt 88-at írtak. Ha igaz a tárcsára a 21mm, akkor 23,3-nál már nem szabályoztatom. Csere lesz. Ja, Z16XEP.

Link to comment
Megosztás:

1 perc, Bmájki írta:

Köszi, de most ez a táblázat kicsit összezavart. Gyújtógyertya elektródahézagra 1,3-1,4-et írt, itt a fórumon 0,9-1,1-ről volt szó, Termosztát nyitási hőmérséklet 92℃, itt 88-at írtak. Ha igaz a tárcsára a 21mm, akkor 23,3-nál már nem szabályoztatom. Csere lesz. Ja, Z16XEP.

Szerintem nem kell 2,3 mm a felszabályozáshoz...

Link to comment
Megosztás:

8 órája, Bmájki írta:

Igen, de utána kap új betétet, amivel, ha nem figyelek oda, akkor könnyen 21 alá kophatok. Amúgy az új tárcsa milyen vastag?

Úgy tudom 24mm és 21ig jó. De gyártótól változhat +-1mm-ig. A tárcsa oldalába bele szokták nyomni!

Link to comment
Megosztás:

4 órája, nzozz írta:

Sziasztok!

Használt már valaki ilyesmi rámpát? 

Akár csak 2 kerék alá, akár mind a 4 alá. Hasznos? Érdemes ilyet szerezni/építeni? Mondjuk 2 rámpa + 2 bak kombinációval futómű szerelés is megoldható.

Mi a véleményetek?

 

Köszönöm

Szerintem mindenképpen hasznos lehet,főleg ha nincs aknád,nem kell emelgetni a kocsit,könnyebben alá lehet menni.

Akár ha kipufogót cserélsz, olajcserénél,akkor is nagy segítség lehet.

Link to comment
Megosztás:

5 órája, nzozz írta:

Sziasztok!

Használt már valaki ilyesmi rámpát? 

Akár csak 2 kerék alá, akár mind a 4 alá. Hasznos? Érdemes ilyet szerezni/építeni? Mondjuk 2 rámpa + 2 bak kombinációval futómű szerelés is megoldható.

Mi a véleményetek?

 

Köszönöm

Nagyon jó dolog, csak az enyém fából van:

2208622-20160428-3Ze8Px.jpg

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

6 órája, nzozz írta:

Sziasztok!

Használt már valaki ilyesmi rámpát?

Akár csak 2 kerék alá, akár mind a 4 alá. Hasznos? Érdemes ilyet szerezni/építeni? Mondjuk 2 rámpa + 2 bak kombinációval futómű szerelés is megoldható.

Mi a véleményetek?

 

Köszönöm

2 kerék alá oké, de mind a néggyel ilyen magasra nem tudsz ráállni, legalább az egyik pár csak olyan magas lehet, ami elfér a küszöb alatt. Az sem baj, ha nem egyformák, amelyik vége alá jobban oda kell férni, oda kerül a magasabb, és vagy előre, vagy tolatva állsz rájuk. De a fa megoldás is jó, sokat jelent tizenpár centis emelés is, és elkészíteni meg elrakni is könnyebb.

Link to comment
Megosztás:

7 órája, nzozz írta:

Sziasztok!

Használt már valaki ilyesmi rámpát? S73F1379.jpg

Akár csak 2 kerék alá, akár mind a 4 alá. Hasznos? Érdemes ilyet szerezni/építeni? Mondjuk 2 rámpa + 2 bak kombinációval futómű szerelés is megoldható.

Mi a véleményetek?

 

Köszönöm

Hö-hö,

Ilyeneket anno a román (és gyanítom az ukránoknál is) benzinkutakon lehetett látni, és arra szolgált, hogy az autó egyik hátsó kerekével felállva a lapos tankot jól tele lehetett pakolni. Óh, azok a drága szép idők..:hehe:
Én egy elbontott benzinkút mellett felejtett bemutató rámpával szemezgettem egy ideig, de hogy hogyan lehetne lenyúlni észrevétlenül egy kb. autónyi vasat?
 

Módosítva : KMiki
Link to comment
Megosztás:

2 órája, toma2105 írta:

Ez gyári GM rámpa nem ? :icon13::hehe:

Az-az ....egyedül az a bajom vele, hogy nincs rajta fogás és nehézkes cipelni, nem úgy mint a vasból készültet. Amúgy olyat is akarok csinálni, anyag is van hozzá, csak még nem álltam neki. Csak nekem széles kellett mert a földes udvaron a keskeny felbillen-hetne.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, KMiki írta:

Hö-hö,

Ilyeneket anno a román (és gyanítom az ukránoknál is) benzinkutakon lehetett látni, és arra szolgált, hogy az autó egyik hátsó kerekével felállva a lapos tankot jól tele lehetett pakolni. Óh, azok a drága szép idők..:hehe:
Én egy elbontott benzinkút mellett felejtett bemutató rámpával szemezgettem egy ideig, de hogy hogyan lehetne lenyúlni észrevétlenül egy kb. autónyi vasat?
 

Jelenleg is van az összes határ menti kúton rámpa fából :D

Link to comment
Megosztás:

22 órája, koopal írta:

2 kerék alá oké, de mind a néggyel ilyen magasra nem tudsz ráállni, legalább az egyik pár csak olyan magas lehet, ami elfér a küszöb alatt. Az sem baj, ha nem egyformák, amelyik vége alá jobban oda kell férni, oda kerül a magasabb, és vagy előre, vagy tolatva állsz rájuk. De a fa megoldás is jó, sokat jelent tizenpár centis emelés is, és elkészíteni meg elrakni is könnyebb.

Fel lehet logisztikázni olyan magas dobbantóra is a kocsit ami alapból nem fér a küszöb alá, de nem egyszerű...a hátsók 20 centi magasak.

2209579-20160429-aueH5b.jpg

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 04. 28. at 19:42, KMiki írta:

Hö-hö,

Ilyeneket anno a román (és gyanítom az ukránoknál is) benzinkutakon lehetett látni, és arra szolgált, hogy az autó egyik hátsó kerekével felállva a lapos tankot jól tele lehetett pakolni. Óh, azok a drága szép idők..:hehe:
Én egy elbontott benzinkút mellett felejtett bemutató rámpával szemezgettem egy ideig, de hogy hogyan lehetne lenyúlni észrevétlenül egy kb. autónyi vasat?
 

OFF

Most jól felnevettem, hogy nemcsak én ismerem ezt a 2000-es évek legelejéről! :hehe:

Mindig így tankoltuk a W123 Merci 300D-t és a B4 "malac" kombi Passatot. Előbbinek 88L, utóbbinak 105L (levegőztetővel csurig tankolva) gyárilag a tankmérete. Volt, aki a Passatét 120L-ig fújta...

Nézd, ebből az üzletből még a román határ szélen is meg lehetett élni "tisztességesen"... A magyar ember, pedig, kratív túlélő.

ON

Módosítva : bepi81
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, 

Az aláírásban szereplő autóra (Astra), manapság milyen árban mozoghat egy "korrekt" Vezérlés (vezérműszíj, görgők, feszítők, vízpumpa, hűtővíz) + kuplungszett csere és munkadíja? Hamarosan 1-2 hónap vinnem kell és 4 éve voltam, szeretnék tájékozódni. :) 

Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 05. 02. at 21:04, feel2006 írta:

Sziasztok, 

Az aláírásban szereplő autóra (Astra), manapság milyen árban mozoghat egy "korrekt" Vezérlés (vezérműszíj, görgők, feszítők, vízpumpa, hűtővíz) + kuplungszett csere és munkadíja? Hamarosan 1-2 hónap vinnem kell és 4 éve voltam, szeretnék tájékozódni. :) 

Köszönöm

Igaz, én Z14XE vagyok, de szerintem kb ugyanaz a tied is ebből a szempontból.

Én most 8,5k ért vettem vízpumpát (GRAF), Ebben a hónapban veszem az INA vezérlés szettet 20-22 körül (ez INA csapágyak-görgők, Gates vagy Conti szíjjal).
Munkadíjra még nem tudok mit mondani, jövő hónapban kerül bele szerintem.
Hűtőfolyadékot nemrég cseréltettem, ez került bele. Ehhez még kell ioncserélt víz.

 

Kuplung csere húzós 70k volt munkadíjjal együtt, ennek kb fele a munkadíj (LUK szett került bele, kinyomócsapággyal).
Szerintem a kuplung cserét csak akkor erőltesd ha muszáj...

 

Tehát ha mindent most akarsz csináltatni, készülj kb 120-140E Ft-al :)

Módosítva : outsider
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

A kocsimban Delphi légkondi van.Szeretnék tanácsot kérni, hogy hogyan a legegyszerűbb kicsrélni a pollenszűrőt?

Évek óta tervezem, hogy megkérdezem itt a fórumon, csak mindig elfelejtem és kész szenvedés amíg kicserélem azt a xart.

Köszi előre is.

Link to comment
Megosztás:

10 órája, DM101 írta:

A kocsimban Delphi légkondi van.Szeretnék tanácsot kérni, hogy hogyan a legegyszerűbb kicsrélni a pollenszűrőt?

Évek óta tervezem, hogy megkérdezem itt a fórumon, csak mindig elfelejtem és kész szenvedés amíg kicserélem azt a xart.

Köszi előre is.

A Mann-Filter szerint ez a legcélszerűbb mód: http://catalog.mann-filter.com/media/einbauanleitung/HB7njK6y.pdf

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

X14XE motorkódú g astrához tud valaki váltókulissza felújító készletet? Kerestem de sehol sem találok hozzá. Amit találok annál ez a leírás szerepel: Figyelem! Ez a készlet a motortérben a váltóház tetején lévő csukló javítókészlete! Az utastérben a váltókar alatti konzolhoz nem ez való!
Oké, hogy nem ez való de mást nem találok. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.