Petya9 Elküldve Augusztus3, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2016 Sziasztok! F astra cabrióhoz keresek gyári hátsó javító elemeket,valaki tudna ebben segíteni . Köszi Petya Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Augusztus3, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2016 (edited) 6 órája, gezoli írta: Új termosztátház+termosztát. Én is így jártam. Esetleg ha van ismerősöd aki legyártja a csonkot. Az 1.4-es twinport esetében is ilyen műanyag csonk van a termosztátnál? Módosítva Augusztus3, 2016 : Cs. Zoltán Link to comment Megosztás: More sharing options...
akoskombi Elküldve Augusztus3, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2016 4 hours ago, lacika555 said: Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni világítás problémával kapcsolatban. A minap éjszaka jelentkezett a "látványos" probléma, miszerint mindkét tompított fényszóró elment, absz nem világít. Helyzetjelző van stabilan, refi természetesen csak villogásra. Biztiket égőket ellenőriztem azok rendben. Kiszedtem a világítás kapcsolót, szétszedtem teljesen, megtisztítottam + wd40, összeraktam, semmi. Mi lehet még vajon? Esetleg a világítás kapcsoló hátsó érintkezőiről nincs vkinek vmi leírás? Előre is köszönöm a segítséget. Haynes Astra G könyv Front Lights 12/36 ábra itt van egy ideig: https://drive.google.com/open?id=0B0jUaDs91E46WlU3SkZwX3pkVHc Link to comment Megosztás: More sharing options...
akoskombi Elküldve Augusztus3, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2016 Sziaszok, Z16XE: Nagy gázadásra időnkénti szaggatás problémám van, ami leginkább alacsonyabb fordulatról erőteljes kigyorsításkor. Illetve üresben alapjáraton telitalpas gázfröccsre lehet érezni kihagyást, miután majd rendben felpörög. Alapjárat stabil, gyertyák 2 pólusú gyáriak, kb 1 évesek. Volt sárgalámpa, villogva is, majd ez megszűnt, lámpa x úrjaindítás-nap után kialudt. Néztünk eltárolt hibakódot: volt 1-es henger égéskimaradás és Low Fuel level a hengerben hiba. Felcseréltem két gyertyát, hogy meglássuk elmászik-e a hiba másik hengerre. Az 1-es henger gyertya karimán fehéren égetten válik le a koromréteg. A 4. gyertya perem kormos, maga az elektródák állagra színre rendben. Kipufogó felől mintha zajosabb lenne elöl, korábban már mondogattak nekem leömlő repedést is, hogy lehet az van. Megzavarásztam az autót ezután, egészen tartós, 4.ben 150km/h -ig (5000-5500 ford.) haladásig, illeve jó pár 4.seb 80-150 kigyorsítással. Nem jelentkezik durván a hiba, leszámítva alapjáraton illetve néha alacsony fordulatról indulva, alacsonyabb fordulatszámon kicsit berángat, de nem lett belőle hosszabb, vagy akár motorsárgalámpa sem. Azon kivül, hogy trafósor csere, van-e valami ötletetek, hogy mit érdemes még megnézni? Van-e értelme diagnosztikára vinni/menet közben nézni mit csinál a motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus3, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2016 1 órával ezelőtt, akoskombi írta: Sziaszok, Z16XE: Nagy gázadásra időnkénti szaggatás problémám van, ami leginkább alacsonyabb fordulatról erőteljes kigyorsításkor. Illetve üresben alapjáraton telitalpas gázfröccsre lehet érezni kihagyást, miután majd rendben felpörög. Alapjárat stabil, gyertyák 2 pólusú gyáriak, kb 1 évesek. Volt sárgalámpa, villogva is, majd ez megszűnt, lámpa x úrjaindítás-nap után kialudt. Néztünk eltárolt hibakódot: volt 1-es henger égéskimaradás és Low Fuel level a hengerben hiba. Felcseréltem két gyertyát, hogy meglássuk elmászik-e a hiba másik hengerre. Az 1-es henger gyertya karimán fehéren égetten válik le a koromréteg. A 4. gyertya perem kormos, maga az elektródák állagra színre rendben. Kipufogó felől mintha zajosabb lenne elöl, korábban már mondogattak nekem leömlő repedést is, hogy lehet az van. Megzavarásztam az autót ezután, egészen tartós, 4.ben 150km/h -ig (5000-5500 ford.) haladásig, illeve jó pár 4.seb 80-150 kigyorsítással. Nem jelentkezik durván a hiba, leszámítva alapjáraton illetve néha alacsony fordulatról indulva, alacsonyabb fordulatszámon kicsit berángat, de nem lett belőle hosszabb, vagy akár motorsárgalámpa sem. Azon kivül, hogy trafósor csere, van-e valami ötletetek, hogy mit érdemes még megnézni? Van-e értelme diagnosztikára vinni/menet közben nézni mit csinál a motor? Egy kompresszió-végnyomás-veszteség mérés lehet segítene, hátha -kezdődő- szelepszorulás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus4, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2016 13 órája, OpelAtti írta: Sziasztok! Kérdezném, a termosztátba belecsavart műanyag vízcső csonk L-alku, hol lehet kapni? Vagy esetleg helyette valami fémből valami? Elrepedt, mikor hozzáértem le is tört, a menetes részt szerencsére ki tudtam szedni. 12 órája, gezoli írta: Új termosztátház+termosztát. Én is így jártam. Esetleg ha van ismerősöd aki legyártja a csonkot. 12 órája, astra 1 írta: https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_opel_astra_g_zafira_a_26343 http://opelcentrum.hu/?category_id=208&option=com_virtuemart&page=shop.browse&Itemid=11&vmFilter_tipus=Astra+G&vmFilter_kategoria=42&vmFilter_alkategoria=208 Jó múltkorában is volt ez már téma, akkor valaki belinkelte, lehet hozzá kapni csak csonkot fémből. Én nem mentettem le mert nincs rá szükségem, de ha visszakerestek lehet megtaláljátok. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bonat Elküldve Augusztus4, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2016 (edited) Ahogy azt ígértem, megvannak a képek a zárról! Először is, mindenkinek érdemes leszedni a burkolatot és néha bezsírozni-olajozni a mozgó alkatrészeket meg a rugókat szerintem! Nálam a hiba oka az L alakú drót volt, amit a központi zár húz-tol. Egyszerűen a jobb oldalon kiesett a vége a lukjából, túl sokat húzott a központi zár balra valami miatt, és nem tudta visszatolni. Így ott maradt, és nem lehetett fizikailag benyomni a zárbetétet. Ezt majd szerintem kicsit elhajlítom majd (központi zár felé eső oldalát), hogy legközelebb nehogy túlhúzza, ha a másik végét hajlítom meg, akkor meg nem tudom majd kiszedni, ha kell legközelebb! Szóval egész egyszerűen működik a dolog. Az L alakú dróton van egy műanyag téglatest (vagy nem is tudom miből van) ami ha a zárbetét mögé megy, akkor nem tudod benyomni a zárat, így ki sem tudod az ajtót nyitni. Én még nem raktam vissza a burkolatot, mert WD40 után még be is szeretném kicsit gépzsírozni, így nyugodtabban alszom majd! 1.kép 2.kép 3.kép 4.kép 5.kép 6.kép 7.kép Módosítva Augusztus4, 2016 : bonat 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Augusztus4, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2016 11 órája, kobraCode írta: Jó múltkorában is volt ez már téma, akkor valaki belinkelte, lehet hozzá kapni csak csonkot fémből. Én nem mentettem le mert nincs rá szükségem, de ha visszakerestek lehet megtaláljátok. XEP-hez igen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Augusztus4, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2016 Sziasztok! A gyári gyújtó gyertyát már a Champion gyártja? Ma vettem 4 db Opel FLR8LDCU kétpólusú gyertyát és csodálkoztam hogy az eddigi három OOO vagy 000 helyett Champion felirat van rajta és GM logó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
OpelAtti Elküldve Augusztus4, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2016 Nem találtam semmit, termosztátból érdemes a gyárit venni?: https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_opel_astra_g_zafira_a_26343 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Augusztus4, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2016 xep-nél a vízpumpa csatlakozó idomja az, ami gyárilag műanyag. Ha jól értem xe- motoroknál pedig a termosztátnál van egy L-alakú csonk, amit termosztátházzal lehet csak cserélni, vagy, ha külön esztergáltat valaki magának. Nos, xep-nél is van ilyen műanyag játék a termosztátnál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus4, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2016 3 órája, gezoli írta: XEP-hez igen! Lehet. Akkor keverem a kettőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
karlos Elküldve Augusztus5, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2016 Sziasztok! Van egy Astra G Y20dth. Több szerelőnél is voltam már, de eddig nem jött rá senki a hibára csak a találgatások mennek. A hiba jelenség a következő: reggel első indításnál nehezen indul, de utána pöccre szinte bármikor. Addig amíg hideg a motor addig semmi probléma, de amikor elkezd meleg lenni akkor be-be rángat. Megtorpan egy pillanatra és megy tovább.Beszaggat. 5-10 km megtétele utan egyre sűrűbben csinálja. Ha hül vissza a víz menetközben mert motorfékkel vagy üresbe gurulok akkor megint kevésbé csinálja. Közben ha hosszabb ideig kihagy akkor felvillan a motort jelző kis sárga lámpa. Ha leállítom a kocsit van hogy ezután is pöccre indul, de van olyan mikor úgy gondolja akkor indítom felpörög sárga lámpa kigyullad és autómatikusan leáll. Ilyenkor gyujtást leveszem próbálkozom többször ugyan ezt csinálja es utána már folyamatosan világít a sárga lámpa, ilyenkor hiába is próbálkozom nem indul. Várnom kel kb 1 órát és próbálkozni beindul-e, ilyenkor pöccre indul . Nem nagyon merem így használni városon kívül addig míg nem lesz jó.Tud valaki valamit segíteni ezzel a problémával kapcsolatosan? Gázolajszűrőt cseréltem, levegőszűrőt is. Légtömegmérőt néztük az jó. Ezt az EGR szelepet nem néztük még.Szerinzetek az lenne?? Remélem tud valaki segíteni! Hibakódot olvastunk ki ott írt ilyet hogy kipufogógáz visszavezetés az problémája volt neki. De most az egyik szerelő kitörölte a hibakódokat és mondta hogy 1 hét múlva hazajön ránézünk addig nyűzzem a kocsit hogy amit tud hibakódot azt kiírja. Szeretnék azért én itt tőletek tudakolódni mert a kocsi meg kellene és akkor ga lehet megoldanám hamarabb mással. Ötletek??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacika555 Elküldve Augusztus5, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2016 On 2016. 08. 03. at 23:24, akoskombi írta: Haynes Astra G könyv Front Lights 12/36 ábra itt van egy ideig: https://drive.google.com/open?id=0B0jUaDs91E46WlU3SkZwX3pkVHc Köszönöm! Közben megoldódott a problema, a világítás kapcsolón belül a műanyag forgórész alján levő fém tappancsok egyike volt megszorulva. A fém tappancs alatti két rugót kicsit megnyújtva és úgy összeszerelve minden rendben újra. Üdv: Lacika555 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Augusztus6, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2016 Sziasztok! Ma autópályán 110- körüli tempónál igen erőset rántott az autó. Semmilyen más jelenség nem kisérte és nem ismétlődött. Két hét múlva nyaralni mennénk, pályatempós utazás lesz. Lambdaszonda kezdeti behalásra gyanakszom, bár korai még bármit is megállapítani. Mindenesetre xep-nél cserélt már valaki ilyet? Milyen jó áras, megbízható forrást tudnátok ajánlani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
toma2105 Elküldve Augusztus6, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2016 Sziasztok! Ma szelepfedél tömítés csere közben,sikerült letörnöm a termosztáton lévő műanyag derékszögű csőcsonkot. Úgy olvastam itt a fórumon,hogy ez a kis műanyag sokaknál kitört már. Mivel nem akartam termosztátot cserélni,úgy gondoltam megpróbálom valahogy megmókolni. Szóval, ami beletörött a termosztát házba,kifúrtam, majd 10-es menetet fúrtam bele,és mivel az a cső úgy törött ki hogy maradt rajta még egy pár menet,bekentem tömítő pasztával,és visszatekertem a helyére. Ilyen lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
OpelAtti Elküldve Augusztus7, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2016 (edited) Sikerült megoldanom nekem is a kis műanyag cső pótlását, hidraulika könyök és egy vízcsonk segítségével. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Módosítva Augusztus7, 2016 : OpelAtti 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
alibi Elküldve Augusztus8, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2016 Sziasztok. Van egy nagy gondom. A minap, mentem a kocsival városban, aztán bementem egy aranyos dugóba! Ott szépen elkezdett a vízhő mutató szépen ahogy kell működni, na de egyszer valami gáz lett, mert épp néztem a mutatót, és az szépen lassan elindult a piros vonalak felé!!! A 100-ason szépen átment és ott lent a pirosban ácsorgott! Gyorsan félre álltam, motorháztető felnyit néztem bele okosan de a keringető szépen keringette a vizet, csak a hűtőventilátor nem ment! Vissza ültem, és még azt vettem észre, hogy az alapjáratom, megváltozott, nem ezer alatt volt, hanem ezren járt a motor! Utána csak elindultam vele, tudtam haladni és vissza hűlt a motor, arra hőre, ami a szokásos. Azóta is jó, csak még nem mertem járatni alapjáraton sokáig, hogy a hűtőventilátor be indul e, vagy sem. De majd meg próbálom, csak addig is nem tudja valaki mi lehet ez jelenség??? Remélem, nem főztem meg a kocsim! Link to comment Megosztás: More sharing options...
flali Elküldve Augusztus8, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2016 On 2016. 07. 04. at 16:36, hood 21 írta: Nálam dettó! Olaj időben cserélve mindig, castrol edge titanium fst 5w40 és indítás után csattognak a tőkék sőt néha melegen is hallom. Mondjuk x-es motor már sokszor gondolgoztam visszatérjek e a 10w40-es olajhoz ami a gyári előírás, de csak jobb a mostani nem?!? Egy ismerősöm tanácsára kipróbáltam egy olajadalékot, úgy néz ki bevált, a hidrotőkék csattogása enyhült. Reggel, hidegindításkor alapjáraton járatom (amíg pakolok, garázst becsukom) és amikor visszaesik a fordulatszám 1000-ről 770-re (veramon szerint), akkor egyszerre megszűnik a zaj, szebb a hangja. Mint írtam féléves (8.000 km) castrol edge titanium fst 5w40 van benne, olajszintre mindig figyelek, ennek ellenére volt zajos, már gondolkoztam az olajcserén. Az adalék neve: Liquid-moly Visco-Stabil. A felét öntöttem bele, érdemes elolvasni a gyártói leírását.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus8, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2016 7 órája, alibi írta: Sziasztok. Van egy nagy gondom. A minap, mentem a kocsival városban, aztán bementem egy aranyos dugóba! Ott szépen elkezdett a vízhő mutató szépen ahogy kell működni, na de egyszer valami gáz lett, mert épp néztem a mutatót, és az szépen lassan elindult a piros vonalak felé!!! A 100-ason szépen átment és ott lent a pirosban ácsorgott! Gyorsan félre álltam, motorháztető felnyit néztem bele okosan de a keringető szépen keringette a vizet, csak a hűtőventilátor nem ment! Vissza ültem, és még azt vettem észre, hogy az alapjáratom, megváltozott, nem ezer alatt volt, hanem ezren járt a motor! Utána csak elindultam vele, tudtam haladni és vissza hűlt a motor, arra hőre, ami a szokásos. Azóta is jó, csak még nem mertem járatni alapjáraton sokáig, hogy a hűtőventilátor be indul e, vagy sem. De majd meg próbálom, csak addig is nem tudja valaki mi lehet ez jelenség??? Remélem, nem főztem meg a kocsim! Ilyenkor sajnos gyorsan meglehet főzni a kocsit, de ha a vizet nem nyomta ki talán nem akkora a baj. Szerintem gomba hibád lesz, nem kapcsolta a ventit. De ezt gyorsan le lehet ellenőrizni. Ami megy vezeték a gombára lehúzod és rövidre zárod, persze gyújtás mellett hogy venti kapjon áramot. Ha elindult akkor a gomba rossz, ha nem akkor tovább kell keresni a hibát. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
morattila Elküldve Augusztus8, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2016 20 órája, OpelAtti írta: Sikerült megoldanom nekem is a kis műanyag cső pótlását, hidraulika könyök és egy vízcsonk segítségével. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Szia! Leírnád a méreteket milyen csövel csináltad és hogy mennyibe került az egész. Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
OpelAtti Elküldve Augusztus8, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2016 Szia, utána kérdezek, fröccsöntő üzemben dolgozok, és igazából minden itt volt, csak meg kellett találni, és összeilleszteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Augusztus9, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2016 Sziasztok! Mostanában nagy melegben fél óra használat után nehezebben jár a váltóm és ötösből mikor kivenném egy ponton megakad. Hidegen tökéletes. Első körben lecserélem az olajat benne, illetve megnézem hogy egyáltalán jó-a szintje, de ha valaki tapasztalt már ilyet megírhatná mire számítsak F23, bowdenes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
alibi Elküldve Augusztus10, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2016 On 2016. 08. 08. at 15:46, kobraCode írta: Ilyenkor sajnos gyorsan meglehet főzni a kocsit, de ha a vizet nem nyomta ki talán nem akkora a baj. Szerintem gomba hibád lesz, nem kapcsolta a ventit. De ezt gyorsan le lehet ellenőrizni. Ami megy vezeték a gombára lehúzod és rövidre zárod, persze gyújtás mellett hogy venti kapjon áramot. Ha elindult akkor a gomba rossz, ha nem akkor tovább kell keresni a hibát. Szia nem kellet keresnem a gombát, mert meg melegítettem annyira a kocsit, hogy a középső vonalon tul ment kicsit a mutató, és elindult a ventilátorom. Na de akkor mi a manóért csinálta azt a multkor hogy ki akadt az óra menet közben araszoló menetben. Vagy mégis a gomba kihagyott volna? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus10, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2016 1 óra, alibi írta: Szia nem kellet keresnem a gombát, mert meg melegítettem annyira a kocsit, hogy a középső vonalon tul ment kicsit a mutató, és elindult a ventilátorom. Na de akkor mi a manóért csinálta azt a multkor hogy ki akadt az óra menet közben araszoló menetben. Vagy mégis a gomba kihagyott volna? Elméletileg akkor a gombát működik. Nem hiszem hogy egyszer jó egyszer nem jó. Akkor itt valami más lesz. Ha legközelebb megint felkúszik akkor figyeld meg hogy elindul e venti. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts